Heb je nog last van je buurman? Ik heb er al een poos niks over gelezen.quote:
buurt is laatste tijd erg druk want waar rook is is vuur dus gaan veel mensen voor mn huis extra lawaai maken,quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je nog last van je buurman? Ik heb er al een poos niks over gelezen.
Gewoon stoppen met roken. Is niet alleen beter voor je gezondheid maar ook voor je portemonnee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:38 schreef marretak het volgende:
[..]
buurt is laatste tijd erg druk want waar rook is is vuur dus gaan veel mensen voor mn huis extra lawaai maken,
buurman is saai ofzo,
Roken met stoppenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met roken. Is niet alleen beter voor je gezondheid maar ook voor je portemonnee.
Murkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:43 schreef FreshFruit het volgende:
Een tevreden roker is geen onruststoker.
Minder constantquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je nog last van je buurman? Ik heb er al een poos niks over gelezen.
Lekker sliepe.quote:
Je doet je best met hem, dat is op zich wel schattigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee mario, ,voordat iemand het verkeerd begrijpt.
User @:ToT is NIET verongelukt.
Die rare Oostenrijkse parachutespringer ist tot. Is dood dus op z'n Nederlands.
@:FreshFruit maakte er een woordgrapje van, met de nickname van ToT.
Anyhow...
Die Oostenrijker kreeg een hartaanval tijdens een paraglidevlucht. Hij was al dood voor hij de grond raakte.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 03:02 schreef marretak het volgende:
@:Djvero
"Als je links door een spiegel bekijkt is het rechts, behalve als je op je hoofd gaat staan natuurlijk"
Geen idee wie djvero isquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Links is rechts als je in de spiegel kijkt. Behalve als je ook op je hoofd gaat staan natuurlijk.
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:12 schreef DjVero het volgende:
@:Pizzakoppo; ik moet elke zoveel uur aangeven dat ik geen bot ben oid. Heb jij dat dan niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |