Owww of je stuurt ( please lol ) jou mijn facebook en kijken of het dan zo lukt?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
Leuk geintje @:Marretak Pagina niet gevonden.
Johan Ijtsma.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:16 schreef marretak het volgende:
[..]
Owww of je stuurt ( please lol ) jou mijn facebook en kijken of het dan zo lukt?
Ja ik sta bij 30 procent van heel Holland op een banlijst ofzo enben dan onzichtbaar op je schermquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
Leuk geintje @:Marretak Pagina niet gevonden.
@kree - in de klaagzang over zijn avontuur in het werken in Duitsland voor z'n werkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
iemand hier had het over snitchel
Nee mario, ,voordat iemand het verkeerd begrijpt.quote:
Wel jouw doelgroep toch?quote:
21 jaar inmiddels dus jaquote:
ik zei toch nit dat het tot is , tot is dood op duitsquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee mario, ,voordat iemand het verkeerd begrijpt.
User @:ToT is NIET verongelukt.
Die rare Oostenrijkse parachutespringer ist tot. Is dood dus op z'n Nederlands.
@:FreshFruit maakte er een woordgrapje van, met de nickname van ToT.
Anyhow...
Die Oostenrijker kreeg een hartaanval tijdens een paraglidevlucht. Hij was al dood voor hij de grond raakte.
Ja, dat weet jij en ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei toch nit dat het tot is , tot is dood op duits
Heer Killem.quote:
daar issie weer hoorquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-07-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |