nou goed dat dat begrepen is, iig welterusten voor vanavond. en in het weekend kom ik vast er nog wel even bij. Doeeie vriendjes en vriendinnetjes hier.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs met zelfkennis maak je nog typfouten, dus je bent idd geen AI!
truste kreequote:Op donderdag 17 juli 2025 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou goed dat dat begrepen is, iig welterusten voor vanavond. en in het weekend kom ik vast er nog wel even bij. Doeeie vriendjes en vriendinnetjes hier.
weet je wat het is. mensen doen altijd alsof alles zo helder moet zijn. duidelijk. netjes. afgerond. maar zo werkt t niet in m’n hoofd. dingen schieten alle kanten op en ja — soms zeg ik iets en dan denk ik 2 tellen later alweer “hm misschien toch niet zo.”quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:28 schreef kree het volgende:
of nouja weet ik veel wat andere doen, maar denk vast dat iedereen hier wel kan onderscheiden dart ik niet met AI post want ben te onlogisch ervoor. zelfs een Ai kan het niet nabootsen.
neemt niet weg. dat ik wel meen wat ik zeg trouwens en zal wel weer mensen voor hun hoofd stoten.
maar het is zoals ik het zie gewoon.
alleen dat laatste dusquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:32 schreef ToT het volgende:
Ja ik ga hier ook nog ff kijken of er nog wat te neuken valt, daarna m'n haren borstelen en dan maffen!
Als ik AI voorbij zie komen schat ik authentieke menselijke reacties en inzichten weer even op waarde. Als ik dan lees wat kree net allemaal zei, tempert dat het gevoel weer wat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs met zelfkennis maak je nog typfouten, dus je bent idd geen AI!
ik denk niet anders hoor, maar oke mss is dat heel andere discussie voor een keer. tis te laat omdat ik moet werken morgen. anders was ik hem nog aangegaan enzo.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je wat het is. mensen doen altijd alsof alles zo helder moet zijn. duidelijk. netjes. afgerond. maar zo werkt t niet in m’n hoofd. dingen schieten alle kanten op en ja — soms zeg ik iets en dan denk ik 2 tellen later alweer “hm misschien toch niet zo.”
maar dan heb ik t al gezegd dus ja, pech.
neemt niet weg dat ik er meestal wel wat achter voel. ook al kan ik t niet perfect uitleggen.
en mensen snappen dat niet altijd, die willen logica en bewijs enzo.
maar soms voel je gewoon “dit klopt niet” of “dit moet anders.”
en ja. dan zeg ik t.
al snappen sommigen t niet of vinden t ongemakkelijk.
so be it.
als je wil kan ik t ook op iets specifieks toepassen, bv iets wat je dwarszit of iets actueels. laat maar weten.
Vraag ChatGPT
Weltrusten greysquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:36 schreef greysbones het volgende:
ja slaapjes tijd
morgen weer op tijd eruit
truste greesquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:36 schreef greysbones het volgende:
ja slaapjes tijd
morgen weer op tijd eruit
Er is spreektaal en schrijftaal. Wat kree veel doet hier is in spreektaal schrijven. Maar als je met iemand praat, dan is er vaak maar 1 onderwerp wat besproken wordt en is er meer context. Er is ook meer interactie en je kunt dus eerder iemand stoppen als iets onduidelijk is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je wat het is. mensen doen altijd alsof alles zo helder moet zijn. duidelijk. netjes. afgerond. maar zo werkt t niet in m’n hoofd. dingen schieten alle kanten op en ja — soms zeg ik iets en dan denk ik 2 tellen later alweer “hm misschien toch niet zo.”
maar dan heb ik t al gezegd dus ja, pech.
neemt niet weg dat ik er meestal wel wat achter voel. ook al kan ik t niet perfect uitleggen.
en mensen snappen dat niet altijd, die willen logica en bewijs enzo.
maar soms voel je gewoon “dit klopt niet” of “dit moet anders.”
en ja. dan zeg ik t.
al snappen sommigen t niet of vinden t ongemakkelijk.
so be it.
als je wil kan ik t ook op iets specifieks toepassen, bv iets wat je dwarszit of iets actueels. laat maar weten.
Vraag ChatGPT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |