En rookworst?quote:
Je gaat een Niffo draaien?quote:
Wat?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:03 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik ga Jerry draaien
Baap roken
Schaap koken
Wat?
Koffiekan?quote:
Ik zag het ,maar hoe?quote:
quote:
Water kan soms warm zijn, maar ook koud.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:01 schreef marretak het volgende:
[..]
ja veel lawines in die tijd sowieso want in heel de globe was het in die tijd rotzooi enzo
Talkshow Sally?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:28 schreef Sally het volgende:
Nog best grappig programma, dat RTL Boulevard Summernight
Ja soms ook lullige mensen van overheden die bij min 10 je electra en gas komen afsluiten? wellicht wel jouw oom ook ofzo? Lekker radicaal links ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Water kan soms warm zijn, maar ook koud.
Nah.quote:
Je kan ook je rekening betalen .quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:35 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja soms ook lullige mensen van overheden die bij min 10 je electra en gas komen afsluiten?
Ummmm beste paard van stal kan fouten maken ey?quote:
Ik wil deze best aangaan hoor. Bij min10 hebben ze nog coulance . Maar wanneer is het min 10 geweest dan. Je overdrijft een beetje Taremak.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:38 schreef marretak het volgende:
[..]
Ummmm beste paard van stal kan fouten maken ey?
een is goed met dit ander goed met zus met zo en een is wel aardig maar niet goed met rekeningen en geld?
Links is rechts als je in de spiegel kijkt. Behalve als je ook op je hoofd gaat staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:35 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja soms ook lullige mensen van overheden die bij min 10 je electra en gas komen afsluiten? wellicht wel jouw oom ook ofzo? Lekker radicaal links ofzo?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:38 schreef marretak het volgende:
[..]
Ummmm beste paard van stal kan fouten maken ey?
een is goed met dit ander goed met zus met zo en een is wel aardig maar niet goed met rekeningen en geld?
Owwwww kijk ik had naar mn moe kunnen gaan en die had een keer geniest en mijn gas en electra betaald maar ik was erg difuus in die tijd, ken je dat dat je zonder dat je weet waarom je een tijd difuus bent?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil deze best aangaan hoor. Bij min10 hebben ze nog coulance . Maar wanneer is het min 10 geweest dan. Je overdrijft een beetje Taremak.
Ha ok deze vind ik mooi gesproken!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Links is rechts als je in de spiegel kijkt. Behalve als je ook op je hoofd gaat staan natuurlijk.
En nu wel dan? Want dat is juist goed om hulp te vragen wanneer nodig. Alles beter dan afsluiting.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:43 schreef marretak het volgende:
[..]
Owwwww kijk ik had naar mn moe kunnen gaan en die had een keer geniest en mijn gas en electra betaald maar ik was erg difuus in die tijd, ken je dat dat je zonder dat je weet waarom je een tijd difuus bent?Het idee om hulp te vragen kwam niet in mij op,
Ummm ik ben wel ouder en nu iets stabieler dan vroeger geloof ik ?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En nu wel dan? Want dat is juist goed om hulp te vragen wanneer nodig. Alles beter dan afsluiting.
Verstand komt met de jaren. Je bent niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:49 schreef marretak het volgende:
[..]
Ummm ik ben wel ouder en nu iets stabieler dan vroeger geloof ik ?
rosageur is niet in iptvquote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren. Je bent niet de enige hoor.
ik vind jou en mario best goed bij elkaar passenquote:
Rozengeur en Wodka lime Een serie.quote:
Met borddelsaus?quote:
iemand hier had het over snitchelquote:
Ja soms ook beetje uitproberen, dan ga je beetje random plakken en knippen in een soort colage van geluid en dan kijken wat er uit gaat komen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het prima. Wat wil je op 1 dan?
Laat maar eens wat horen. Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 01:59 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja soms ook beetje uitproberen, dan ga je beetje random plakken en knippen in een soort colage van geluid en dan kijken wat er uit gaat komen?
Ik heb zooi van soep staan aan leuke en minder intressante liedjes op mn facebookquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat maar eens wat horen. Ben wel benieuwd.
@ToTquote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:01 schreef mario390 het volgende:
deze was 2012 uit stratosfähre gesprongen is,is tot
Stuur maar en snap u.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 02:02 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik heb zooi van soep staan aan leuke en minder intressante liedjes op mn facebook
ik stuur je wel mijn facebook maar je moet wel kunnen zappen anders blijf je te lang hangen soms in een track
snapt u?
schijfje augurk en wat mosterd en het is net een mcdonalds burgerquote:
iig niet tijdens de lockdownquote:
En pappa heeft gevlogen ,scheelt ook weer geld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |