SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat travestieten verhaal doet me wel denken aan carnavallen in den bosch. Doe ik nooit meer want muziek is zo niet mijn ding. Maar toen nog jong en leuk met vrienden. Waren we als the Village people gegaan en per ongeluk in een gaybar belandBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ow ja sorryquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:09 schreef maily het volgende:
klik ff dat filmpje aan in de OP
meteen weer uitgeklikt
die is wel van mijn hand
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
The Blue Oyster Club?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
Dat travestieten verhaal doet me wel denken aan carnavallen in den bosch. Doe ik nooit meer want muziek is zo niet mijn ding. Maar toen nog jong en leuk met vrienden. Waren we als the Village people gegaan en per ongeluk in een gaybar beland
Bekijk deze YouTube-video![]()
voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
Dat travestieten verhaal doet me wel denken aan carnavallen in den bosch. Doe ik nooit meer want muziek is zo niet mijn ding. Maar toen nog jong en leuk met vrienden. Waren we als the Village people gegaan en per ongeluk in een gaybar belandUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
was 1 van je vrienden niet stiekem gayquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:09 schreef StevenHyde het volgende:
Dat travestieten verhaal doet me wel denken aan carnavallen in den bosch. Doe ik nooit meer want muziek is zo niet mijn ding. Maar toen nog jong en leuk met vrienden. Waren we als the Village people gegaan en per ongeluk in een gaybar beland
(degene die het idee opperde om als de village people te gaan![]()
![]()
)
nog even zeggen en ga ik echt.
Ok ik vind die hele TT niet zo geweldig.
hahaha. ben meer van het duidelijke en NL taal. en dit zijn woorden echt die ik niet leerde op school
Het is voor zover ik weet goed bedoelde, maar in straat taal. en nee geen voorstander van ook niet als kinderen zo gaan praten enzo...Do what you love, love what you do!![]()
als je niffo's dat maar niet gaan doen danquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:11 schreef kree het volgende:
hahaha. ben meer van het duidelijke en NL taal. en dit zijn woorden echt die ik niet leerde op school
Het is voor zover ik weet goed bedoelde, maar in straat taal. en nee geen voorstander van ook niet als kinderen zo gaan praten enzo...![]()
broquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:11 schreef kree het volgende:
Het is voor zover ik weet goed bedoelde, maar in straat taal. en nee geen voorstander van ook niet als kinderen zo gaan praten enzo...
skeff me relax weeje
en nu met balluh in je bedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:09 schreef maily het volgende:
klik ff dat filmpje aan in de OP
meteen weer uitgeklikt![]()
😳😳quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
The Blue Oyster Club?
Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
of elk kind niet een vorm van straattaal heeft meegepikt![]()
bedoel maar als mijn neefjes dit tegen mij gaan zeggen, dan zou ik er wat van zeggen.
Maar oke het gaat "normaal" worden en vooral dat ben ik op tegen, Het is geen normaal nl.
niet wat ik gewend ben iig.Do what you love, love what you do!![]()
gelukkig spreek je wel in mooie goed ontwikkelde volzinnen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:13 schreef kree het volgende:
bedoel maar als mijn neefjes dit tegen mij gaan zeggen, dan zou ik er wat van zeggen.
Maar oke het gaat "normaal" worden en vooral dat ben ik op tegen, Het is geen normaal nl.
niet wat ik gewend ben iig.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:13 schreef maily het volgende:
even heel iets anders
kwam ik net in een ander topic tegen
[ afbeelding ]
en kan sowieso al zeggen en hebben jullie gezien, katwijk duet dit niet.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig spreek je wel in mooie goed ontwikkelde volzinnen.![]()
![]()
![]()
lig in een deuk hier
ik heb dat Katwijk nog nooit zien duetten neequote:Op donderdag 17 juli 2025 23:14 schreef kree het volgende:
en kan sowieso al zeggen en hebben jullie gezien, katwijk duet dit niet.![]()
Diegene die met t idee kwam die zou wel mijn stem krijgen bij wie vd 3. Ok meer dan 3 vrienden waren we maar wie vd 6 is geen tv programma. Hij is een tijdje model geweest ook. Maar geen gay hoorquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
was 1 van je vrienden niet stiekem gay
(degene die het idee opperde om als de village people te gaan![]()
![]()
)
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:13 schreef maily het volgende:
even heel iets anders
kwam ik net in een ander topic tegen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die vermaledijde jeugd van tegenwoordig ook!quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:13 schreef kree het volgende:
niet wat ik gewend ben iig.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig spreek je wel in mooie goed ontwikkelde volzinnen.Godnondeju!
![]()
ook niet. maar ik kom iig niet in straat taal over, hoewel ik soms gewoon ook door medewerkers van aannemers zo wordt aangesproken he. en eigenlijk vind ik dat niet kunnen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig spreek je wel in mooie goed ontwikkelde volzinnen.
maarja he. ik werk uiteindelijk ook voor een ander bedrijf dus moet netjes blijven.
Als ik voor mezelf werkte en dat soort lui zo binnen zag komen dat had ik gelijk gezegd dooeeeeeiiiiDo what you love, love what you do!![]()
dulden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb dat Katwijk nog nooit zien duetten neeDo what you love, love what you do!![]()
Mijn vrouw lacht me nogsteeds uit als dit verhaal ter sprake komt omdat ik in alles een hetero vent benBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
o pardonquote:
dus we moeten een clubje naar Katwijk sturen om op straat zulke dingen te zeggen.
en wat dan?
pek en veren?![]()
nondenjuquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vermaledijde jeugd van tegenwoordig ook!
in den Katwijkse praten meerdere menschen nog in den Oud Hollansche taal
Den beschaving heeft daaromtrent niet doorgezetThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: