Waar?quote:
Lijkt op Luzern.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 14:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit PG Mexicaanse lasagne met als extra van mij er wat kipgehakt dat we nog in de vriezer hadden er doorheen.
quote:
Nee geen sneeuw gezien, wij zijn ook niet met de kabelbaan gegaan, gister nog een beetje door de stad geslenterd en kaasfondue gegeten.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mooie plaats en omgeving dat
Ligt er nog sneeuw bij Engelberg? Mocht je daar nog langs gaan (aanrader en vlakbij waar je nu bent!)
Veel plezier kerel!
Die hebben van verschillende leveranciers en van verschillende rassen in de winkels liggen dus dat zegt niet zoveelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:37 schreef Vincent_student het volgende:
Volkorenboterham met pindakaas, banaan en koffie.
De zomerkoninkjes van AH zijn trouwens ook goed te doen. Vooral die kleine. Zijn zeer smakelijk en bite-waardig.
Dat verklaart dan gelijk waarom ze de ene week waterig zijn en de andere week heel goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hebben van verschillende leveranciers en van verschillende rassen in de winkels liggen dus dat zegt niet zoveel
Lekker man, vissticks, zwaar ondergewaardeerdquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:21 schreef Karzai het volgende:
oh ik heb nog vissticks in de vriezer, die eerst maar opmaken, hoef ik verder ook geen boodschappen te doen vandaag
quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het Pulled pork met BBQ saus, met patat van Friethoes en met appelcompote.
Klassieke fout die iedereen toch één keer in zijn leven maaktquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:09 schreef NoCigar het volgende:
Vanmiddag een crepe met appelcompote en andouille. Per ongeluk: ‘crêpe Bretonne' klinkt onschuldig..
De geur van drie dagen oud okselzweet van een lijk had me al een beetje moeten waarschuwen toen ik begon te eten, maar ik dacht eerst nog dat het een soort rilette was. Daarna pas zagen we een goede menukaart . Maar het viel uiteindelijk wel mee en we hebben alles opgegeten, dus het was zeker niet zo erg als de andouilette die ik ooit at. Maar ga het niet weer bestellen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:32 schreef Molo het volgende:
Lekker fft!
Morgen ga ik eens iets geks proberen, Poolse aardbeienpasta![]()
Nav dit stukje, intrigerend
[ x ]
Hele romige yoghurtquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Met yoghurt?
Als pastasalade kan ik t me voorstellen, warm nog niet. Maar zag bij Masterchef iemand aardbeienrisotto maken dus alles kan.
Ben benieuwd of het bevalt vandaag!quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hele romige yoghurt
Ik ben te geïntrigeerd om het niet te proberen
Het wordt morgen, want vanavond is me bevolen een pokebowl te maken ter ere van einde van het schooljaarquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het bevalt vandaag!
quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:41 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen een broodje halen bij de Subway
Oh dat spul is briljant lekker jaquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:44 schreef Sarabi het volgende:
Braziliaanse limonade
https://uitpaulineskeuken(...)imonade#ingredienten
Zeker lekker ijs daar!quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:39 schreef Molo het volgende:
Bosvruchten sorbetijs en yoghurt kers van het IJskabinet in het Haagsche
Aanrader!
Ja Barebells is echt het beste merk voor proteïneshizzle!quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zeker lekker ijs daar!
En hele goede keuze van je kind om pokébowl te kiezen i.p.v. de 3 andere P's.
Ik had net een Barebells reep met cappuccino. Zo lekker!
Vanavond weet ik nog niet.
Die heb ik nog niet gehad. Wel chocola, vanille en aardbei. Volgens mij vond ik chocola daarvan de lekkerste.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja Barebells is echt het beste merk voor proteïneshizzle!
Perenmilkshake van hun is ook echt goed
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik geroosterde waspeen uit de oven met veel kruiden(o.a. basilicum,rozemarijn en karwijzaad) , sjalotten, honing, sesamzaad, wat gekneusde walnoten en knoflook. Daarbij krokant gebakken scholfilets.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 17:06 schreef Molo het volgende:
Vanavond pasta met aardbeien en yoghurt-roomsaus zoals de Polen het blijkbaar eten
En als toetje spaghetti-ijs zoals de Duitsers dat maken
Ha een Molo fotoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verrassend lekker eigenlijk![]()
Kind vond het te raar en wilde kale pasta
Ja eerst even klein beetje om te proberen. Heb twee bordjes hiervan op, nog steeds niet veel maar was genoeg voor mijquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ha een Molo foto![]()
Ik begrijp je kind wel.
Ziet eruit als een dessert.
Wel een zeer kleine portie als het niet als dessert gegeten word
Ik heb vanavond buiten tapas gegeten. Bordje met verschillende Spaanse vleeswaren. Bakjes brie, manchego, honing, druiven, rode bessen, snackkomkommers, wortels en ciabatta.
Ik wil dit morgenochtend met een grote kop zwarte koffie erbijquote:
Het werd kruidenthee en cappuccino voor ontbijtquote:Op zaterdag 19 juli 2025 01:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil dit morgenochtend met een grote kop zwarte koffie erbij
Jammer dat ze het niet is komen brengen bij jequote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Het werd kruidenthee en cappuccino voor ontbijt
Geen kanelbullar helaas
Ja wel flauw, matige community ditquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jammer dat ze het niet is komen brengen bij je![]()
Ik krijg zo een kokos latte
Nooit leukquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:11 schreef Blues het volgende:
Broodje eiersalade in het Spaarne gasthuis Hoofddorp![]()
(Ziekenbezoek)
Dat kan. Niet hier.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
@:miss_sly half Nederland noemt gebakken rijst zo
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:01 schreef golfer het volgende:
Ik had vanmiddag trek in mosselen, dus bij de AH 2 kilo, (dure) Prins en Dingeman mosselen gekocht.
Maar opeens kreeg ik aan het einde van de middag enorm veel last van mijn darmen en ben een tijdje in bed gaan liggen tot het wegtrok.
Besloten om de mosselen door te schuiven naar morgen en vanavond alleen maar een paar happen van het restant van de bami rames van gisteren gegeten.
Is gewoon gebruikelijk hier ja, eensquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
@:miss_sly half Nederland noemt gebakken rijst zo
Klinkt goedquote:Op zaterdag 19 juli 2025 23:04 schreef Molo het volgende:
In het dorpje van @:Dr_Flash heerlijk Italiaans gegeten en Aperol Spritz gedronken
Tiramisu waar ik op aasde paste helaas echt niet meer
Klinkt goedquote:Op zondag 20 juli 2025 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Vanavond beenham uit de oven, asperges en nieuwe aardappeltjes met schil.
Toe maak ik een tiramisu van eierkoeken.
quote:Op zondag 20 juli 2025 16:05 schreef golfer het volgende:
Straks gaan de mosselen dan echt gegeten worden met mosselgroenten en wakamesalade.
En bijna de volledige 2 kilo is door mij weggewerkt. Heerlijk.quote:
Die zijn hier ook nog altijd favorietquote:
Lekker dus begrijp ik? Ziet er goed uit iig!quote:Op maandag 21 juli 2025 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Waikiki meloen
[ link | afbeelding ]
Ja! 2,5x zo groot als een galia en makkelijker te snijden. Word ook niet (snel) rot.quote:Op maandag 21 juli 2025 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker dus begrijp ik? Ziet er goed uit iig!
Hier een pistache croissant gemaakt (pistachecreme en -pasta gemengd en afbakcroissant mee gevuld, daarna even afgebakken)
Was erg lekker èn nu ben ik 10 kg dikker lijkt het wel
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:47 schreef golfer het volgende:
Avondeten wordt gehaktbrood met spek en een kropsla met een vinaigrette.
Deze is ook errug lekker; https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R900732/meatloafquote:Op maandag 21 juli 2025 13:47 schreef golfer het volgende:
Avondeten wordt gehaktbrood met spek en een kropsla met een vinaigrette.
Niks voor mij, want ik lust geen kaas.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:44 schreef Kanaroe het volgende:
Deze is ook errug lekker; https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R900732/meatloaf
Hier vanavond een biefstukje met champignons, tijm en rozemarijn, aardappelkroketjes en gemengde groene salade met tomaatjes, peterselie en simpele dressing met olijfolie, kruiden en appelazijn
Ah ja, dan houdt het op natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2025 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks voor mij, want ik lust geen kaas.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit PG rijstnoedels met runderreepjes, paksoi en ketjap., maar ipv sugarsnaps gebruik ik tuinerwtjes.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond: patatas bravas uit de oven, gekookte crispy maiskorrels en voor B. een gebakken tartaartje en voor mijzelf een restant lamsshoarma dat we nog in de vriezer hadden.
Dat is niet duur denk ik, hier betaal je maar zo 4 euro voor een patatje mayo...quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:44 schreef borisz het volgende:
Deze week een kookloze week in IJmuiden
Na twee dagen Chinees en gisteren salade vandaag Patatje Stoof bij Frederik. Was aardig, scheelde dat die maar 5,75 kost.
Morgen nog één dag Culinair doen in IJmuiden en vrijdag kookt ma als ze weer terug is.
Ik ruik je helemaal hier.quote:
Zal er nog wat van deze saus bij doen dan voor de zekerheid. Briljant heerlijk spul, je meurt er wel twee dagen zo van uit je smoel, dat toenadering door vampieren uitgesloten isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |