Halve koequote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:41 schreef Molo het volgende:
Hier een halve koe op met groenten in restaurant met eigen gefokte koetjes, was erg lekker
Net thuis nog een affogato gemaakt maar die hoerige klootzakken van Haagendasz hebben dus geen vanille (meer) in het ijs zitten en het smaakt dus voor geen meter. Bah
Echt zonde van de koffie, en het geld van die pot ijs
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:01 schreef foodlover het volgende:
Na lange tijd eens een diepvriespizza. Moet ik niet meer doen![]()
Niet lekker!
Ik heb voor morgen rauwe mosselen gekocht hier in ES. Morgen dus moules frites ✌️
In mijn dorp blij dat ik ze zo kon kopen. Je ziet hier veel reeds gepasteuriseerde mosselen 😐
Ik was oprecht furieusquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Halve koe![]()
Wat sneu van zo'n goed merk zeg. Mogen ze die vanillestokjes ook wel van hun verpakking halen.
De tiramisu is goed, zeker voor bij de koffie.
Geen tiramisu maar hopelijk wel lekkerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:47 schreef Molo het volgende:
Penne met groentesaus
Nu milkshake rood fruit, straks nog een tweede toetje in de vorm van een kaneelbroodje van de ikea
Ja te druk, maar heb alles in huis gehaald, dus ik ga morgen de tiramisu makenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen tiramisu maar hopelijk wel lekker![]()
Ik heb een grote burritobowl gemaakt (alles wat in een burrito zit behalve de wrap, plus avocado en edamame).
Toe galiameloen, mango en een bol vegan speculoos ijs.
That's what I am talking about, jummmquote:
1000% eensquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja te druk, maar heb alles in huis gehaald, dus ik ga morgen de tiramisu maken
En lekker, dat klinkt goed wat je had. Weleens in Brussel gegeten, burrito bowl, heerlijk. En je toetjes ook, lekker eten is belangrijk
[..]
That's what I am talking about, jummm
Wat is dit? Pennen met tomatensaus met kaas?quote:
pennequote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is dit? Pennen met tomatensaus met kaas?
De lamsbout was perfect rosé en zacht als boter, de pana cotta goddelijkquote:Op zondag 27 juli 2025 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vooraf een espresso du boeuf (heel geconcentreerd runderbouillon in een espresso kopje met een klein kaaskoekje)
Lamsbout met honing thijm en rozemarijnsaus, aardappel en Dopperpeen.
Als nagerecht pana cotta met aardbeicoulis
Hierbij een barolo uit 2005
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |