Dat verklaart dan gelijk waarom ze de ene week waterig zijn en de andere week heel goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hebben van verschillende leveranciers en van verschillende rassen in de winkels liggen dus dat zegt niet zoveel
Lekker man, vissticks, zwaar ondergewaardeerdquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:21 schreef Karzai het volgende:
oh ik heb nog vissticks in de vriezer, die eerst maar opmaken, hoef ik verder ook geen boodschappen te doen vandaag
quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het Pulled pork met BBQ saus, met patat van Friethoes en met appelcompote.
Klassieke fout die iedereen toch één keer in zijn leven maaktquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:09 schreef NoCigar het volgende:
Vanmiddag een crepe met appelcompote en andouille. Per ongeluk: ‘crêpe Bretonne' klinkt onschuldig..
De geur van drie dagen oud okselzweet van een lijk had me al een beetje moeten waarschuwen toen ik begon te eten, maar ik dacht eerst nog dat het een soort rilette was. Daarna pas zagen we een goede menukaart . Maar het viel uiteindelijk wel mee en we hebben alles opgegeten, dus het was zeker niet zo erg als de andouilette die ik ooit at. Maar ga het niet weer bestellen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:32 schreef Molo het volgende:
Lekker fft!
Morgen ga ik eens iets geks proberen, Poolse aardbeienpasta![]()
Nav dit stukje, intrigerend
[ x ]
Hele romige yoghurtquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Met yoghurt?
Als pastasalade kan ik t me voorstellen, warm nog niet. Maar zag bij Masterchef iemand aardbeienrisotto maken dus alles kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |