Wat is dopperpeen?quote:Op zondag 27 juli 2025 22:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De lamsbout was perfect rosé en zacht als boter, de pana cotta goddelijk
Zelf gekookt of in een restaurant gegeten?quote:Op zondag 27 juli 2025 17:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vooraf een espresso du boeuf (heel geconcentreerd runderbouillon in een espresso kopje met een klein kaaskoekje)
Lamsbout met honing thijm en rozemarijnsaus, aardappel en Dopperpeen.
Als nagerecht pana cotta met aardbeicoulis
Hierbij een barolo uit 2005
Bingoquote:Op zondag 27 juli 2025 23:21 schreef Kanaroe het volgende:
Dopperpeen = doperwten met worteltjes gok ik
Zelf gekookt natuurlijk, beter dan in de allermeeste restaurantsquote:Op zondag 27 juli 2025 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelf gekookt of in een restaurant gegeten?
Ik FTP je de overgebleven pana cottaquote:Op zondag 27 juli 2025 23:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Kijk aan, heb ik nu een leverworst gewonnen?
Helaas,dat lust ik nietquote:Op zondag 27 juli 2025 23:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik FTP je de overgebleven pana cotta
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 27 juli 2025 23:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Kijk aan, heb ik nu een leverworst gewonnen?
pavlova zag ik netquote:Op maandag 28 juli 2025 01:52 schreef Molo het volgende:
Tiramisu zo juist in de koelkast gezet voor toetje voor morgen
Planningen lopen altijd uit of chaos![]()
![]()
Morgen eens bedenken wat ik met de 5 overgebleven eiwitten doe
Ik zag Eton Mess in mijn oude foto's voorbij komen, dus merengues it isquote:
Ik heb m nu drie keer geluisterd en hij wordt steeds beterquote:
quote:Op maandag 28 juli 2025 14:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het kip met rijst en zwarte bonensaus. Ik gebruik wel zwarte bonensaus uit een potje ervoor en i.p.v. al die losse groentes maak ik het met een kastanjechampignons-groenten roerbakmix.
Ziet er eigenlijk niet verkeerd uit. Wat was er mis mee?quote:Op maandag 28 juli 2025 18:26 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Gaan we niet meer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |