Dat is niet duur denk ik, hier betaal je maar zo 4 euro voor een patatje mayo...quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:44 schreef borisz het volgende:
Deze week een kookloze week in IJmuiden
Na twee dagen Chinees en gisteren salade vandaag Patatje Stoof bij Frederik. Was aardig, scheelde dat die maar 5,75 kost.
Morgen nog één dag Culinair doen in IJmuiden en vrijdag kookt ma als ze weer terug is.
Ik ruik je helemaal hier.quote:
Zal er nog wat van deze saus bij doen dan voor de zekerheid. Briljant heerlijk spul, je meurt er wel twee dagen zo van uit je smoel, dat toenadering door vampieren uitgesloten isquote:
Voor mij vullend genoeg? Krijg nooit trek ernaquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat nu avondvullend of krijg je snel weer honger..?
Ah oké. Maar van Chinees dan..?quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor mij vullend genoeg? Krijg nooit trek erna
Snap ikquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ik koop het bij een sushi-zaak (Sushi is Japans he)
Ooooh zo! Nee, Chinees is een blok in je maag, dit is gewoon prima "normaal" volquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Snap ikmaar ik bedoelde of je dat volle gevoel ook na Chinees eten hebt.
Maakt niet uit.
On topic maar weer.
Ik heb krentenbollen gegeten als avondeten. Geen fut meer om te koken.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:55 schreef golfer het volgende:
Avondeten wordt de rest van de grote portie kabeljauwkibbeling met daarbij een komkommer-tomaatsalade.
Bij mij ligt het eraan of ik AYCE heb (dan welquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat nu avondvullend of krijg je snel weer honger..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |