De zwarte bonensaus was heel niet lekker. Heeeeeel zout en geen lekkere smaak. Next time zelf maken, potje ligt in de vuilnisbakquote:Op maandag 28 juli 2025 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ziet er eigenlijk niet verkeerd uit. Wat was er mis mee?
Zoiets heb ik ook wel gehad (grand italia pesto), ging ook vol de vuilnisbak inquote:Op maandag 28 juli 2025 20:25 schreef Blues het volgende:
[..]
De zwarte bonensaus was heel niet lekker. Heeeeeel zout en geen lekkere smaak. Next time zelf maken, potje ligt in de vuilnisbak
Ik gebruik altijd gefermenteerde zwarte bonen.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:25 schreef Blues het volgende:
[..]
De zwarte bonensaus was heel niet lekker. Heeeeeel zout en geen lekkere smaak. Next time zelf maken, potje ligt in de vuilnisbak
Lekker!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:51 schreef SoS87 het volgende:
Vanavond aardappelgratin, ui en prei in veel boter, knoflook en kerrie en 2 gemarineerde kipburgers omwikkeld met spek.
Was lekkerrrrrrquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een stamppot van aardappelpuree met Shanghai paksoi met daarbij Griekse köfte-balletjes (zonder tomaten blokjes en tomaat).
Dit is wel intrigerend trouwensquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:10 schreef Mathijsco het volgende:
Volkorenspaghetti met mosselen en wat sambal.
De combinatie. Volkoren spaghetti an sich ook bijzonder. Maar mosselen met sambal is nogal heftig samen, en dan geen groente of andere saus erbijquote:
Weinig sambal uiteraard: i.c.m volkorenspaghetti en een klein scheutje olijfolie: zalig. Toe een Elstar-appel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
De combinatie. Volkoren spaghetti an sich ook bijzonder. Maar mosselen met sambal is nogal heftig samen, en dan geen groente of andere saus erbij
Het doet idd wat Spartaans aanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:00 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Weinig sambal uiteraard: i.c.m volkorenspaghetti en een klein scheutje olijfolie: zalig. Toe een Elstar-appel.
Simpel, clean voedzaam eten.
Aanrader!quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit de Allerhande risotto prosecco e gambiri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |