quote:Op zondag 13 juli 2025 22:22 schreef Zorro het volgende:
Ach. Dan zal Andries nu wel met Miedema komen.
Ja, maar het ergste is dat er hier dus ook gewoon weer 3 fouten achter elkaar gemaakt worden.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
En klaar. Dat zat er deze tweede helft al wel aan te komen, het is gewoon weer matig
Tijd dat de eredivisie mannen weer begint, ouwe reus.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, die vrouwen kunnen er toch ook geen fluit van.
En ook gebrek aan verdedigende disciplinequote:Op zondag 13 juli 2025 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Conditie werd na Engeland ook al aangestipt. Echt niet best.
Hier kan Jonker weinig aan doenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Tied om Jonker te schoppen. Ranzige reetlikker.
Kon zelf opstappen omdat ze hem niet pruimden.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hier kan Jonker weinig aan doen
Die is al jaren een van de zwakste schakels en volgens mij ook een enorme bitch toen ze op de bank kwam te zitten.. gewoon doorselecterenquote:
Die man heeft al prostaatkanker, laat hem lekker met rust. Hier krijgt hij een beroerte vanquote:Op zondag 13 juli 2025 22:26 schreef RipCity het volgende:
Laat Louis v Gaal volgende bondscoach worden van vrouwen. Enige reden dan nog om te kijken
eerder doorselecteren?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hier kan Jonker weinig aan doen
En bedankt!quote:Op zondag 13 juli 2025 22:04 schreef TheVulture het volgende: Ik zet m aan voor het wonder van Basel! Dus het zal wel 2-4 worden nu
![]()
is toch genezen zei die?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die man heeft al prostaatkanker, laat hem lekker met rust. Hier krijgt hij een beroerte van
Van Gaal kan wel een likje gebruiken.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Tied om Jonker te schoppen. Ranzige reetlikker.
Dat was Roordquote:Op zondag 13 juli 2025 22:27 schreef RipCity het volgende:
WAT EEN MONGOLOIDE terugspeelbal van die groenen ook weer
je kan niet verwachten dat we meer dan 1/2 spelers bij naam kennen he.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet m aan voor het wonder van Basel! Dus het zal wel 2-4 worden nu
Ja maar hij had gisteravond al besloten dat hij de wissels in de 75ste minuut zou doenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jonker had na 5 minuten in de tweede helft al moeten wisselen, toen kon je alweer zien dat het aan het instorten was.
Velen kunnen er zelf ook niet veel van dus kunnen hun kots beter inslikkenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:31 schreef SamCooke het volgende:
Ik verheug me nu al op alle verhalen die straks uit gaan lekken. De helft van de selectie heeft Jonker al lang geleden uitgekotst.
Ik snap dat nooit.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:31 schreef SamCooke het volgende:
Ik verheug me nu al op alle verhalen die straks uit gaan lekken. De helft van de selectie heeft Jonker al lang geleden uitgekotst.
Jonker heeft hier schuld aan?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:31 schreef SamCooke het volgende:
Die zit qua analyseren altijd wel op hetzelfde niveau als de dames, dat scheelt.quote:
Als er nou een betere linksbuiten was had ik het nog gesnaptquote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Brugts is ook totaal verneukt als linksback door tacticus Jonker
Zelfs winnaars van een Gouden Bal kunnen het dan niet opbrengen. (1990)quote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.
Ja, dat je genoeg hebt van een trainer ok, maar je wil toch ZELF iets bereiken op een EK, dat doe je toch niet om je trainer een plezier te doen?
Velen zouden moeten accepteren dat hun tijd echt geweest is. Maar dan moet je ze ook helemaal niet meer selecteren en niet als stoorzender meenemen. Ik denk ook dat het feit dat zo'n Spitse bijvoorbeeld nog altijd mag meehobbelen ook geen positief effect op de sfeer heeft. Je hebt alleen een natuurlijk gezag als je ook echt op het veld blijft leveren.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Velen kunnen er zelf ook niet veel van dus kunnen hun kots beter inslikken
Spitse, Janssen, Roord. Leveren niks (meer).quote:Op zondag 13 juli 2025 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Velen zouden moeten accepteren dat hun tijd echt geweest is. Maar dan moet je ze ook helemaal niet meer selecteren en niet als stoorzender meenemen. Ik denk ook dat het feit dat zo'n Spitse bijvoorbeeld nog altijd mag meehobbelen ook geen positief effect op de sfeer heeft. Je hebt alleen een natuurlijk gezag als je ook echt op het veld blijft leveren.
Of gewoon nu direct van het veld stappen en ermee kappen. Dit is een zinloze onderneming.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:28 schreef Faraday01 het volgende:
Er zijn er een flink aantal die beter de eer aan zichzelf kunnen houden en afscheid kunnen nemen na vandaag
Van de Donk moet je ook bedanken, al zal ze dat nu zelf wel gaan doen. Miedema en Groenen zijn misschien nog de enigen van die generatie die je nog mee moet nemen...quote:Op zondag 13 juli 2025 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spitse, Janssen, Roord. Leveren niks (meer).
Dacht ik ookquote:Op zondag 13 juli 2025 22:36 schreef Zorro het volgende:
Miedema heeft inmiddels Jonker vriendelijk te kennen gegeven dat ze hier niet aan gaat meedoen, denk ik.
Volgens de televaag is het contract van Jonker niet verlengd omdat de helft van de spelersraad hem toen al niet meer serieus nam. Dat is daarna alleen maar erger geworden.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.
Ja, dat je genoeg hebt van een trainer ok, maar je wil toch ZELF iets bereiken op een EK, dat doe je toch niet om je trainer een plezier te doen?
Zo kunnen wij allemaal ook bondscoach worden. Lekker niks doen. Zo pakt hij de KNVB terug.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:35 schreef Evangelion het volgende:
NOS:
NED-FRA | 59' Wanneer grijpt Jonker in?
NED-FRA | 61' DOELPUNT FRANKRIJK!
NED-FRA | 64' DOELPUNT FRANKRIJK!
NED-FRA | 67' DOELPUNT FRANKRIJK!
Die is bang dat ze haar knie weer blesseert en er een jaar uitligtquote:Op zondag 13 juli 2025 22:36 schreef Zorro het volgende:
Miedema heeft inmiddels Jonker vriendelijk te kennen gegeven dat ze hier niet aan gaat meedoen, denk ik.
Doorselecteren. Dan bouw je tenminste aan iets.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:33 schreef svann het volgende:
[..]
Jonker heeft hier schuld aan?
Een ander had betere speelsters gevonden?
quote:Op zondag 13 juli 2025 22:36 schreef Masberum het volgende:
Ja nou ja als jullie zo negatief denken dan hebben ze ook geen kans. Je moet ze toch supporten? Het kan nog steeds 7-4 worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is manifesteren, niet vrouwifesteren.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:36 schreef Masberum het volgende:
Ja nou ja als jullie zo negatief denken dan hebben ze ook geen kans. Je moet ze toch supporten? Het kan nog steeds 7-4 worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Ja, idd.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Damaris zal zich ook wel afvragen waarom ze ooit voor Nederland heeft gekozen
Nu komt juist haar kans nu Andries weggaatquote:Op zondag 13 juli 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Onbegrijpelijk ook dat zij niet gewoon op 6 speelt met Groenen ervoorquote:Op zondag 13 juli 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Welkom terug.quote:
Die Grant kan er echt helemaal niets van.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Brugts in 15 minuten al meer goed zien doen dan Grant en Roord in drie potjes
Roord gaf net een assist.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Brugts in 15 minuten al meer goed zien doen dan Grant en Roord in drie potjes
Geen Miedema, geen Leuchter, het geloof in nog gauw ff 3 erin prikken was weg bij de 2-2quote:Op zondag 13 juli 2025 22:48 schreef Zorro het volgende:
Nederland moet wat meer haast maken anders lukt het nooit meer.
Je had toen toch ook nog die Kalma van Twente, wat doet die nu eigenlijk?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen Miedema, geen Leuchter, het geloof in nog gauw ff 3 erin prikken was weg bij de 2-2
Die topscorers worden altijd thuisgelaten. Iemand met een neusje voor de goal in vorm moet je niet willenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je had toen toch ook nog die Kalma van Twente, wat doet die nu eigenlijk?
Al hadden ze in de eerste helft een stevige dip.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Die Francaises hebben ook zoveel meer technische kwaliteiten dan bijna alle Nederlandse speelsters
Ze stond nu achterinquote:Op zondag 13 juli 2025 22:53 schreef DeeBee het volgende:
Ach, ach, een team met een 56 jarige Spitse op het middenveld kan er niks meer van, dit had niemand verwacht!
Missie geslaagd.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:54 schreef MadMaster het volgende:
De 3 doelpunten verschil zijn in ieder geval gehaald…
Interview met fraud Jonker, wie wil dat niet?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:55 schreef chufi het volgende:
Iemand nog zin in een nabeschouwing van een half uur?
Het Vitesse-topic is elders.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Kunnen we nu stoppen met aandacht geven aan deze parodie op voetbal?
Niet meer hier posten.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Kunnen we nu stoppen met aandacht geven aan deze parodie op voetbal?
MvdP?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer kunnen we nou weer eens JUICHEN...met Max gaat het ook al niet best
Dat was ook zo, dat zag je aan de opluchting na de 2-2 en 3-2.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
"Ik denk dat ze bij Frankrijk nu ook wel lichtelijk zenuwachtig in de kleedkamer zitten" aldus Leonne Stentler in de rust
Wij gaan gewoon genieten van de zegetocht van Spanje.quote:
De enige waarmee ik medelijden heb. Die knokt én kan voetballen. Al jaren de beste speelster. Ze verdient beter.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het wel sneu voot Jackie.
Leonnequote:Op zondag 13 juli 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
"Ik denk dat ze bij Frankrijk nu ook wel lichtelijk zenuwachtig in de kleedkamer zitten" aldus Leonne Stentler in de rust
Iedereenquote:
Old boys netwerk daar bij de KNVB. Zie je ook bij de mannen, als Koeman straks stopt dan schuiven ze gewoon weer iemand uit de categorie Danny Blind/Frank de Boer naar voren.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:58 schreef RipCity het volgende:
Wat heeft Nigel de Jong dan ook ooit bereikt/bewezen dat hij deze baan heeft gekregen?Handig dat kleurtje!
Helemaal eensquote:Op zondag 13 juli 2025 23:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
De enige waarmee ik medelijden heb. Die knokt én kan voetballen. Al jaren de beste speelster. Ze verdient beter.
Ik zie Zweden winnen van Engeland. Die zitten lekker in het toernooi.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:02 schreef Legoblokje het volgende:
Finale zal wel weer Spanje - Engeland worden, net als vorig WK.
Andries Knevelquote:Op zondag 13 juli 2025 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Andries Jonker
Andries Pronk
Andries Noppert
Een drieluik. @:RamboDirk
Mensen die Andries heten zijn dikke mongolen.
Ik dacht het zelfdequote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Veurink voor Spitse de beslissing neemt
Die Spitse moet gewoon eens de eer aan zichzelf houden, die kan echt niet meer mee.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Veurink voor Spitse de beslissing neemt
Tegen die tijd komt Kluivert met een sloot aan ervaring ons richting de grachten manoeuvrerenquote:Op zondag 13 juli 2025 23:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Old boys netwerk daar bij de KNVB. Zie je ook bij de mannen, als Koeman straks stopt dan schuiven ze gewoon weer iemand uit de categorie Danny Blind/Frank de Boer naar voren.
Ik heb het idee dat deze dames niet heel sterk zijn in het moment herkennen dat ze niet meer van toegevoegde waarde zijnquote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Spitse moet gewoon eens de eer aan zichzelf houden, die kan echt niet meer mee.
Andries Knevelquote:Op zondag 13 juli 2025 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Andries Jonker
Andries Pronk
Andries Noppert
Dat kon ze 4 jaar geleden al niet meer - zo traag als dikke strontquote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Spitse moet gewoon eens de eer aan zichzelf houden, die kan echt niet meer mee.
Horrorquote:Op zondag 13 juli 2025 23:08 schreef matspontius het volgende:
Maar topper Dominique Jansen kan nog wel een paar jaar mee![]()
![]()
Vraag ik me ook af. Met name achterin.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Tijd voor heel veel vers bloed in deze groep, maar de vraag is of je er qua kwaliteit heel veel beter van wordt...
André Pronkquote:Op zondag 13 juli 2025 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Andries Jonker
Andries Pronk
Andries Noppert
Een trainer met een plan kan tactisch heel veel verbloemen, maar met deze speelsters 4-3-3 spelen is vragen om een slachtpartijquote:Op zondag 13 juli 2025 23:10 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Met name achterin.
Wat betreft vanavond: tja tot de 2-2 ging het wel. Maar Nederland gooide zo veel energie erin waardoor vrij snel de krachten wegvloeiden. Jonker had in de 55e-60e meteen moeten wisselen. Maja, Jonker.Blij dat-ie nu weg gaat.
Dat het daarna een oorwassing wordt, tja. Slecht verdedigen van Janssen en Roord. Deze Franse voorhoede straft dat meteen af.
Als die achterlijke Jansen gewoon die bal eens normaal speelt is er niets aan de hand - door die oliedomme bal staat het hele elftal verkeerd en is daarna de wedstrijd gelopen. Dank!quote:Op zondag 13 juli 2025 23:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Spitse had ook kunnen stappen bij die 2-2 voor offside. Maja, Spitse.
Klopt ook weer. Janssen geeft zo 2, 3 goals weg vandaag.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:15 schreef matspontius het volgende:
[..]
Als die achterlijke Jansen gewoon die bal eens normaal speelt is er niets aan de hand - door die oliedomme bal staat het hele elftal verkeerd en is daarna de wedstrijd gelopen. Dank!
Kan er ook al jaren weinig van, dat was in 2019 al een van je minste spelers.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Klopt ook weer. Janssen geeft zo 2, 3 goals weg vandaag.
Net moeder geworden volgens mij... maar die wil wel weer ergens aan de bakquote:Op zondag 13 juli 2025 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Voetbalt Martens nog steeds? Ze oogt niet meer heel scherp.
Gaat weg bij PSG nu. Beraadt zich nog over haar toekomst.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Voetbalt Martens nog steeds? Ze oogt niet meer heel scherp.
100%quote:Op zondag 13 juli 2025 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Rivkah zit ook veel te veel in dat kliekje speelsters om echt kritisch te kunnen/durven zijn
Stukje taaie scharenquote:Op zondag 13 juli 2025 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Rivkah zit ook veel te veel in dat kliekje speelsters om echt kritisch te kunnen/durven zijn
Ik ben wel heel benieuwd naar die verklaring, want als het niet vanuit de speelsters is geļnitieerd hebben ze sowieso dit toernooi wel mede om zeep geholpen. Aan de andere kant hadden ze dan ook mans genoeg moeten zijn om 'm meteen te wieberen...quote:Op zondag 13 juli 2025 23:34 schreef RipCity het volgende:
Nigel de Jong wil natuurlijk weer nergens verschijnen
Spitse was een middenvelder maar Jonker heeft haar de verdediging in geduwd om wat voor reden dan ook. Verdedigen lijkt gewoon niet te bestaan bij Nederlandse bondscoaches.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Spitse had ook kunnen stappen bij die 2-2 voor offside. Maja, Spitse.
Nou nou. Het was inderdaad niet best, maar om nou direct achterlijk en oliedom te gebruiken.. ze weet zelf ook wel dat het haar fout is.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:15 schreef matspontius het volgende:
[..]
Als die achterlijke Jansen gewoon die bal eens normaal speelt is er niets aan de hand - door die oliedomme bal staat het hele elftal verkeerd en is daarna de wedstrijd gelopen. Dank!
Valentijn Driessen heeft hard uitgehaald naar Nigel de Jong. Eerstgenoemde vindt dat de KNVB-directeur hard in de fout is gegaan door Andries Jonker voor het EK Vrouwenvoetbal mede te delen dat het zijn laatste eindtoernooi als bondscoach van de Oranje Leeuwinnen werd. Bovendien is dat niet de eerste fout die De Jong heeft gemaakt, concludeert Driessen.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:34 schreef RipCity het volgende:
Nigel de Jong wil natuurlijk weer nergens verschijnen
Ah, ze weet het zelf ook wel - ja, dat straalt ze ook wel uit. Voetbal is totaal niet van belang maar daarbuiten mag je nog wel oliedom gedrag benoemen. Of is dat moeilijk te verteren voor je tere zieltje?quote:Op maandag 14 juli 2025 07:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nou nou. Het was inderdaad niet best, maar om nou direct achterlijk en oliedom te gebruiken.. ze weet zelf ook wel dat het haar fout is.
Alsof voetbal van levensbelang is
Nee, mij maakt het niet zoveel uit ik kan wel wat hebben.quote:Op maandag 14 juli 2025 08:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah, ze weet het zelf ook wel - ja, dat straalt ze ook wel uit. Voetbal is totaal niet van belang maar daarbuiten mag je nog wel oliedom gedrag benoemen. Of is dat moeilijk te verteren voor je tere zieltje?
In mijn basiself stond ze al lang niet meer. Je speelt gewoon met 10 bij balverlies. Het "mooiste" is nog dat ze vanaf volgend seizoen terugkeert bij Twente, om dichter bij die hockeyster en haar familie te zijn. Dat is natuurlijk een mooie, legitieme reden, maar als je van de WSL naar de Eredivisie gaat weet je ook dat ze niet meer beter gaat worden en zich niet meer gaat door ontwikkelen. Dat je zoiets op je 33e doet is logisch (afbouwen) maar op je 28e is imo wat vroeg. Maar oké, persoonlijke keuzes...quote:Op maandag 14 juli 2025 00:09 schreef spleeh het volgende:
Ik ga een petitie starten om het te verbieden dat Roord nog geselecteerd wordt. Dat is gewoon een schande voor de nummer 6 positie. Zou met 28 jaar in de piek van haar carričre moeten zijn. Heeft in 3 wedstrijden aanvallend niets laten zien. Maar hoeft niet mee te verdedigen en laat dat ook duidelijk zien.
Andries Jelle de Jong.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Andries Jonker
Andries Pronk
Andries Noppert
Miedemeisjequote:Op maandag 14 juli 2025 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom speelde Miedema nou eigenlijk niet gister? Licht geblesseerd?
Driekus K.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie mag deze keer de winnaressen zoenen?
DRIEKUSSEDquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Driekus K.
[ afbeelding ]
@:de_boswachter @:rambodirk
Deze twee teams zijn toch veldvulling.quote:
Zou wel leuk zijn als deze teams in de halve finale een beetje kans maken, al zijn ze tegen Spanje sowieso volstrekt kansloos.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze twee teams zijn toch veldvulling.
Meer benieuwd wat Zweden kan tegen Engeland en Duitsland tegen Frankrijk.
Zwitserland - Spanje morgen? Dat wordt een pak rammel voor de Zwitsers.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als deze teams in de halve finale een beetje kans maken, al zijn ze tegen Spanje sowieso volstrekt kansloos.
Sowieso zijn vrijdag en zaterdag de leukere potjes ja. Morgen geloof ik eerlijk gezegd wel
Die mag in de compilatie, klassiekertjequote:
Oh Zwitserland is vrijdag, mea culpa. Nee, morgen is leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zwitserland - Spanje morgen? Dat wordt een pak rammel voor de Zwitsers.
Maar ze krijgt de bal niet. Dus ja, is het dan buitenspel?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is buitenspel, ik ken de regels in deze context niet om te weten wat voor gaat.
Ze neemt deze beslissing toch zelf?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Kan er ook eens een beslissing door de scheidsrechter zelf genomen worden zonder steeds de verantwoording bij die VAR te leggen?
Vast wel, maar įls de VAR erbij komt, zou de VAR ook gewoon de beslissing moeten nemen. Niet dat geneuzel met dat er even gewacht wordt, de scheidsrechter daarna door de VAR naar de monitor geroepen wordt, zelf gaat kijken, etc etc.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Kan er ook eens een beslissing door de scheidsrechter zelf genomen worden zonder steeds de verantwoording bij die VAR te leggen?
Deze wel, hoewel ik dacht dat er weer naar de VAR geluisterd moest worden wegens wel niet hinderlijk buitenspel…quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze neemt deze beslissing toch zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |