MvdP?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:50 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer kunnen we nou weer eens JUICHEN...met Max gaat het ook al niet best
Dat was ook zo, dat zag je aan de opluchting na de 2-2 en 3-2.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
"Ik denk dat ze bij Frankrijk nu ook wel lichtelijk zenuwachtig in de kleedkamer zitten" aldus Leonne Stentler in de rust
Wij gaan gewoon genieten van de zegetocht van Spanje.quote:
De enige waarmee ik medelijden heb. Die knokt én kan voetballen. Al jaren de beste speelster. Ze verdient beter.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het wel sneu voot Jackie.
Leonnequote:Op zondag 13 juli 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
"Ik denk dat ze bij Frankrijk nu ook wel lichtelijk zenuwachtig in de kleedkamer zitten" aldus Leonne Stentler in de rust
Iedereenquote:
Old boys netwerk daar bij de KNVB. Zie je ook bij de mannen, als Koeman straks stopt dan schuiven ze gewoon weer iemand uit de categorie Danny Blind/Frank de Boer naar voren.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:58 schreef RipCity het volgende:
Wat heeft Nigel de Jong dan ook ooit bereikt/bewezen dat hij deze baan heeft gekregen?Handig dat kleurtje!
Helemaal eensquote:Op zondag 13 juli 2025 23:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
De enige waarmee ik medelijden heb. Die knokt én kan voetballen. Al jaren de beste speelster. Ze verdient beter.
Ik zie Zweden winnen van Engeland. Die zitten lekker in het toernooi.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:02 schreef Legoblokje het volgende:
Finale zal wel weer Spanje - Engeland worden, net als vorig WK.
Andries Knevelquote:Op zondag 13 juli 2025 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Andries Jonker
Andries Pronk
Andries Noppert
Een drieluik. @:RamboDirk
Mensen die Andries heten zijn dikke mongolen.
Ik dacht het zelfdequote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Veurink voor Spitse de beslissing neemt
Die Spitse moet gewoon eens de eer aan zichzelf houden, die kan echt niet meer mee.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Veurink voor Spitse de beslissing neemt
Tegen die tijd komt Kluivert met een sloot aan ervaring ons richting de grachten manoeuvrerenquote:Op zondag 13 juli 2025 23:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Old boys netwerk daar bij de KNVB. Zie je ook bij de mannen, als Koeman straks stopt dan schuiven ze gewoon weer iemand uit de categorie Danny Blind/Frank de Boer naar voren.
Ik heb het idee dat deze dames niet heel sterk zijn in het moment herkennen dat ze niet meer van toegevoegde waarde zijnquote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Spitse moet gewoon eens de eer aan zichzelf houden, die kan echt niet meer mee.
Andries Knevelquote:Op zondag 13 juli 2025 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Andries Jonker
Andries Pronk
Andries Noppert
Een drieluik. @:RamboDirk
Mensen die Andries heten zijn dikke mongolen.
Dat kon ze 4 jaar geleden al niet meer - zo traag als dikke strontquote:Op zondag 13 juli 2025 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Spitse moet gewoon eens de eer aan zichzelf houden, die kan echt niet meer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |