Maar gelijkspelen lukte al niet eens met 11quote:Op zondag 20 juli 2025 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Nederland moest met 3 goals verschil winnen.
Nederland was echt los zand achterin, zowel tegen Engeland als tegen Frankrijk en ook al in die Nations League wedstrijd tegen de Duitsers.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:50 schreef spleeh het volgende:
Hoop dat de Nederlandse speelsters gisteren hebben gekeken naar Duitsland. Je kunt zelfs met 10 man nog gelijkspelen tegen Frankrijk zolang je maar verdedigd met alle spelers. Zelfs een speler als Brand gooide zich overal voor.
Ja, maar jij geeft als argument dat ze verdedigend moesten spelen, dat is niet erg zinvol als je met 3 goals verschil moet winnen. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:00 schreef spleeh het volgende:
[..]
Maar gelijkspelen lukte al niet eens met 11
Ik bedoel meer dat als je aanvallend ingestelde kan zijn maar als je achterin gewoon de deur openzet je nooit drie doelpunten meer dan de Fransen maakt.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar jij geeft als argument dat ze verdedigend moesten spelen, dat is niet erg zinvol als je met 3 goals verschil moet winnen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik zeg niet dat Nederland goed speelde verder, in de tweede helft toch zeker.
Gewoon tekort aan kwaliteit door het hele elftal.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar jij geeft als argument dat ze verdedigend moesten spelen, dat is niet erg zinvol als je met 3 goals verschil moet winnen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik zeg niet dat Nederland goed speelde verder, in de tweede helft toch zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |