Nou nou. Het was inderdaad niet best, maar om nou direct achterlijk en oliedom te gebruiken.. ze weet zelf ook wel dat het haar fout is.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:15 schreef matspontius het volgende:
[..]
Als die achterlijke Jansen gewoon die bal eens normaal speelt is er niets aan de hand - door die oliedomme bal staat het hele elftal verkeerd en is daarna de wedstrijd gelopen. Dank!
Valentijn Driessen heeft hard uitgehaald naar Nigel de Jong. Eerstgenoemde vindt dat de KNVB-directeur hard in de fout is gegaan door Andries Jonker voor het EK Vrouwenvoetbal mede te delen dat het zijn laatste eindtoernooi als bondscoach van de Oranje Leeuwinnen werd. Bovendien is dat niet de eerste fout die De Jong heeft gemaakt, concludeert Driessen.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:34 schreef RipCity het volgende:
Nigel de Jong wil natuurlijk weer nergens verschijnen
Ah, ze weet het zelf ook wel - ja, dat straalt ze ook wel uit. Voetbal is totaal niet van belang maar daarbuiten mag je nog wel oliedom gedrag benoemen. Of is dat moeilijk te verteren voor je tere zieltje?quote:Op maandag 14 juli 2025 07:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nou nou. Het was inderdaad niet best, maar om nou direct achterlijk en oliedom te gebruiken.. ze weet zelf ook wel dat het haar fout is.
Alsof voetbal van levensbelang is
Nee, mij maakt het niet zoveel uit ik kan wel wat hebben.quote:Op maandag 14 juli 2025 08:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah, ze weet het zelf ook wel - ja, dat straalt ze ook wel uit. Voetbal is totaal niet van belang maar daarbuiten mag je nog wel oliedom gedrag benoemen. Of is dat moeilijk te verteren voor je tere zieltje?
In mijn basiself stond ze al lang niet meer. Je speelt gewoon met 10 bij balverlies. Het "mooiste" is nog dat ze vanaf volgend seizoen terugkeert bij Twente, om dichter bij die hockeyster en haar familie te zijn. Dat is natuurlijk een mooie, legitieme reden, maar als je van de WSL naar de Eredivisie gaat weet je ook dat ze niet meer beter gaat worden en zich niet meer gaat door ontwikkelen. Dat je zoiets op je 33e doet is logisch (afbouwen) maar op je 28e is imo wat vroeg. Maar oké, persoonlijke keuzes...quote:Op maandag 14 juli 2025 00:09 schreef spleeh het volgende:
Ik ga een petitie starten om het te verbieden dat Roord nog geselecteerd wordt. Dat is gewoon een schande voor de nummer 6 positie. Zou met 28 jaar in de piek van haar carrière moeten zijn. Heeft in 3 wedstrijden aanvallend niets laten zien. Maar hoeft niet mee te verdedigen en laat dat ook duidelijk zien.
Andries Jelle de Jong.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Andries Jonker
Andries Pronk
Andries Noppert
Een drieluik. @:RamboDirk
Mensen die Andries heten zijn dikke mongolen.
Miedemeisjequote:Op maandag 14 juli 2025 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom speelde Miedema nou eigenlijk niet gister? Licht geblesseerd?
Driekus K.quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie mag deze keer de winnaressen zoenen?
DRIEKUSSEDquote:Op woensdag 16 juli 2025 16:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Driekus K.
[ afbeelding ]
@:de_boswachter @:rambodirk
Deze twee teams zijn toch veldvulling.quote:
Zou wel leuk zijn als deze teams in de halve finale een beetje kans maken, al zijn ze tegen Spanje sowieso volstrekt kansloos.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze twee teams zijn toch veldvulling.
Meer benieuwd wat Zweden kan tegen Engeland en Duitsland tegen Frankrijk.
Zwitserland - Spanje morgen? Dat wordt een pak rammel voor de Zwitsers.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als deze teams in de halve finale een beetje kans maken, al zijn ze tegen Spanje sowieso volstrekt kansloos.
Sowieso zijn vrijdag en zaterdag de leukere potjes ja. Morgen geloof ik eerlijk gezegd wel
Die mag in de compilatie, klassiekertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |