quote:Op zondag 13 juli 2025 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet m aan voor het wonder van Basel! Dus het zal wel 2-4 worden nu
Ja maar hij had gisteravond al besloten dat hij de wissels in de 75ste minuut zou doenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jonker had na 5 minuten in de tweede helft al moeten wisselen, toen kon je alweer zien dat het aan het instorten was.
Velen kunnen er zelf ook niet veel van dus kunnen hun kots beter inslikkenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:31 schreef SamCooke het volgende:
Ik verheug me nu al op alle verhalen die straks uit gaan lekken. De helft van de selectie heeft Jonker al lang geleden uitgekotst.
Ik snap dat nooit.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:31 schreef SamCooke het volgende:
Ik verheug me nu al op alle verhalen die straks uit gaan lekken. De helft van de selectie heeft Jonker al lang geleden uitgekotst.
Jonker heeft hier schuld aan?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:31 schreef SamCooke het volgende:
Die zit qua analyseren altijd wel op hetzelfde niveau als de dames, dat scheelt.quote:
Als er nou een betere linksbuiten was had ik het nog gesnaptquote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Brugts is ook totaal verneukt als linksback door tacticus Jonker
Zelfs winnaars van een Gouden Bal kunnen het dan niet opbrengen. (1990)quote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.
Ja, dat je genoeg hebt van een trainer ok, maar je wil toch ZELF iets bereiken op een EK, dat doe je toch niet om je trainer een plezier te doen?
Velen zouden moeten accepteren dat hun tijd echt geweest is. Maar dan moet je ze ook helemaal niet meer selecteren en niet als stoorzender meenemen. Ik denk ook dat het feit dat zo'n Spitse bijvoorbeeld nog altijd mag meehobbelen ook geen positief effect op de sfeer heeft. Je hebt alleen een natuurlijk gezag als je ook echt op het veld blijft leveren.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Velen kunnen er zelf ook niet veel van dus kunnen hun kots beter inslikken
Spitse, Janssen, Roord. Leveren niks (meer).quote:Op zondag 13 juli 2025 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Velen zouden moeten accepteren dat hun tijd echt geweest is. Maar dan moet je ze ook helemaal niet meer selecteren en niet als stoorzender meenemen. Ik denk ook dat het feit dat zo'n Spitse bijvoorbeeld nog altijd mag meehobbelen ook geen positief effect op de sfeer heeft. Je hebt alleen een natuurlijk gezag als je ook echt op het veld blijft leveren.
Of gewoon nu direct van het veld stappen en ermee kappen. Dit is een zinloze onderneming.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:28 schreef Faraday01 het volgende:
Er zijn er een flink aantal die beter de eer aan zichzelf kunnen houden en afscheid kunnen nemen na vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |