quote:Op zondag 13 juli 2025 22:22 schreef Zorro het volgende:
Ach. Dan zal Andries nu wel met Miedema komen.
Ja, maar het ergste is dat er hier dus ook gewoon weer 3 fouten achter elkaar gemaakt worden.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
En klaar. Dat zat er deze tweede helft al wel aan te komen, het is gewoon weer matig
Tijd dat de eredivisie mannen weer begint, ouwe reus.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, die vrouwen kunnen er toch ook geen fluit van.
En ook gebrek aan verdedigende disciplinequote:Op zondag 13 juli 2025 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Conditie werd na Engeland ook al aangestipt. Echt niet best.
Hier kan Jonker weinig aan doenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Tied om Jonker te schoppen. Ranzige reetlikker.
Kon zelf opstappen omdat ze hem niet pruimden.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hier kan Jonker weinig aan doen
Die is al jaren een van de zwakste schakels en volgens mij ook een enorme bitch toen ze op de bank kwam te zitten.. gewoon doorselecterenquote:
Die man heeft al prostaatkanker, laat hem lekker met rust. Hier krijgt hij een beroerte vanquote:Op zondag 13 juli 2025 22:26 schreef RipCity het volgende:
Laat Louis v Gaal volgende bondscoach worden van vrouwen. Enige reden dan nog om te kijken
eerder doorselecteren?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hier kan Jonker weinig aan doen
En bedankt!quote:Op zondag 13 juli 2025 22:04 schreef TheVulture het volgende: Ik zet m aan voor het wonder van Basel! Dus het zal wel 2-4 worden nu
![]()
is toch genezen zei die?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die man heeft al prostaatkanker, laat hem lekker met rust. Hier krijgt hij een beroerte van
Van Gaal kan wel een likje gebruiken.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Tied om Jonker te schoppen. Ranzige reetlikker.
Dat was Roordquote:Op zondag 13 juli 2025 22:27 schreef RipCity het volgende:
WAT EEN MONGOLOIDE terugspeelbal van die groenen ook weer
je kan niet verwachten dat we meer dan 1/2 spelers bij naam kennen he.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2025 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet m aan voor het wonder van Basel! Dus het zal wel 2-4 worden nu
Ja maar hij had gisteravond al besloten dat hij de wissels in de 75ste minuut zou doenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jonker had na 5 minuten in de tweede helft al moeten wisselen, toen kon je alweer zien dat het aan het instorten was.
Velen kunnen er zelf ook niet veel van dus kunnen hun kots beter inslikkenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:31 schreef SamCooke het volgende:
Ik verheug me nu al op alle verhalen die straks uit gaan lekken. De helft van de selectie heeft Jonker al lang geleden uitgekotst.
Ik snap dat nooit.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:31 schreef SamCooke het volgende:
Ik verheug me nu al op alle verhalen die straks uit gaan lekken. De helft van de selectie heeft Jonker al lang geleden uitgekotst.
Jonker heeft hier schuld aan?quote:Op zondag 13 juli 2025 22:31 schreef SamCooke het volgende:
Die zit qua analyseren altijd wel op hetzelfde niveau als de dames, dat scheelt.quote:
Als er nou een betere linksbuiten was had ik het nog gesnaptquote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Brugts is ook totaal verneukt als linksback door tacticus Jonker
Zelfs winnaars van een Gouden Bal kunnen het dan niet opbrengen. (1990)quote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.
Ja, dat je genoeg hebt van een trainer ok, maar je wil toch ZELF iets bereiken op een EK, dat doe je toch niet om je trainer een plezier te doen?
Velen zouden moeten accepteren dat hun tijd echt geweest is. Maar dan moet je ze ook helemaal niet meer selecteren en niet als stoorzender meenemen. Ik denk ook dat het feit dat zo'n Spitse bijvoorbeeld nog altijd mag meehobbelen ook geen positief effect op de sfeer heeft. Je hebt alleen een natuurlijk gezag als je ook echt op het veld blijft leveren.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Velen kunnen er zelf ook niet veel van dus kunnen hun kots beter inslikken
Spitse, Janssen, Roord. Leveren niks (meer).quote:Op zondag 13 juli 2025 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Velen zouden moeten accepteren dat hun tijd echt geweest is. Maar dan moet je ze ook helemaal niet meer selecteren en niet als stoorzender meenemen. Ik denk ook dat het feit dat zo'n Spitse bijvoorbeeld nog altijd mag meehobbelen ook geen positief effect op de sfeer heeft. Je hebt alleen een natuurlijk gezag als je ook echt op het veld blijft leveren.
Of gewoon nu direct van het veld stappen en ermee kappen. Dit is een zinloze onderneming.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:28 schreef Faraday01 het volgende:
Er zijn er een flink aantal die beter de eer aan zichzelf kunnen houden en afscheid kunnen nemen na vandaag
Van de Donk moet je ook bedanken, al zal ze dat nu zelf wel gaan doen. Miedema en Groenen zijn misschien nog de enigen van die generatie die je nog mee moet nemen...quote:Op zondag 13 juli 2025 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spitse, Janssen, Roord. Leveren niks (meer).
Dacht ik ookquote:Op zondag 13 juli 2025 22:36 schreef Zorro het volgende:
Miedema heeft inmiddels Jonker vriendelijk te kennen gegeven dat ze hier niet aan gaat meedoen, denk ik.
Volgens de televaag is het contract van Jonker niet verlengd omdat de helft van de spelersraad hem toen al niet meer serieus nam. Dat is daarna alleen maar erger geworden.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.
Ja, dat je genoeg hebt van een trainer ok, maar je wil toch ZELF iets bereiken op een EK, dat doe je toch niet om je trainer een plezier te doen?
Zo kunnen wij allemaal ook bondscoach worden. Lekker niks doen. Zo pakt hij de KNVB terug.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:35 schreef Evangelion het volgende:
NOS:
NED-FRA | 59' Wanneer grijpt Jonker in?
NED-FRA | 61' DOELPUNT FRANKRIJK!
NED-FRA | 64' DOELPUNT FRANKRIJK!
NED-FRA | 67' DOELPUNT FRANKRIJK!
Die is bang dat ze haar knie weer blesseert en er een jaar uitligtquote:Op zondag 13 juli 2025 22:36 schreef Zorro het volgende:
Miedema heeft inmiddels Jonker vriendelijk te kennen gegeven dat ze hier niet aan gaat meedoen, denk ik.
Doorselecteren. Dan bouw je tenminste aan iets.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:33 schreef svann het volgende:
[..]
Jonker heeft hier schuld aan?
Een ander had betere speelsters gevonden?
quote:Op zondag 13 juli 2025 22:36 schreef Masberum het volgende:
Ja nou ja als jullie zo negatief denken dan hebben ze ook geen kans. Je moet ze toch supporten? Het kan nog steeds 7-4 worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is manifesteren, niet vrouwifesteren.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:36 schreef Masberum het volgende:
Ja nou ja als jullie zo negatief denken dan hebben ze ook geen kans. Je moet ze toch supporten? Het kan nog steeds 7-4 worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Ja, idd.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Damaris zal zich ook wel afvragen waarom ze ooit voor Nederland heeft gekozen
Nu komt juist haar kans nu Andries weggaatquote:Op zondag 13 juli 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Onbegrijpelijk ook dat zij niet gewoon op 6 speelt met Groenen ervoorquote:Op zondag 13 juli 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Welkom terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |