SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Zonder wrijving geen glans
Ik moet den haag in vandaag, lukt dat wel?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:25 schreef Haags het volgende:
Met een speciale shout out naar @:vino_tinto
Typtyfus telt niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Valt mij nog mee dat er geen ziekte in de TT staat
Oke. Ik ben er vanmiddag pas. Dus wel lang weg blijven dan.quote:
Wowquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Ik ben er vanmiddag pas. Dus wel lang weg blijven dan.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Ik ben er vanmiddag pas. Dus wel lang weg blijven dan.
Ben je sneller dan ikquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]Ik snapte 'm pas na drie keer nadenken.
ik raak steeds afgeleid door het laatste paneelquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
En dat is dan een zeldzame aandoening waarbij je kleine blauwe vlekjes krijgt van maanlicht die binnen 10 minuten weer verdwijnen of zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:35 schreef Karzai het volgende:
De ziekte met de langste wetenschappelijke naam is een tongbreker van jewelste: Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.
Spreek dat maar eens uit bij de huisarts. Ja wat denkt u dan? Ja ik zat zelf te denken aan pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:35 schreef Karzai het volgende:
De ziekte met de langste wetenschappelijke naam is een tongbreker van jewelste: Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.
Leuk woord voor scrabble.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Spreek dat maar eens uit bij de huisarts. Ja wat denkt u dan? Ja ik zat zelf te denken aan pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis.
Verkeerde account CL.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leuk woord voor scrabble.
Heul nietquote:
En dan nodig je mij niet eens uit?quote:
Ik heb gisteren een hele reep weg zitten duwen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Liefde voor chocola is universeel
Chocola is liefde
Chocola is leven
ik heb chocoladequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een hele reep weg zitten duwen.
Weet je dat zeker?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
#viesdikquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja, ik heb mijn eigen verstopplekken ervoorquote:
Doet me denken aan @kwiwiquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja, ik heb mijn eigen verstopplekken ervoor
Heel verstandigquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja, ik heb mijn eigen verstopplekken ervoor
Die verstopt ook haar chocola vood @dud0r?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
in mijn vorige kledingkast had ik een geheime la voor de chocolade
want niets was veilig in het huis met een puber
Chocola is Liefde?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet
Liefde voor chocola is universeel
Chocola is liefde
Chocola is leven
Heeft @dud0r inmiddels ook niet bijna een puber? Of nog lang niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
in mijn vorige kledingkast had ik een geheime la voor de chocolade
want niets was veilig in het huis met een puber
Verdacht ditquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Chocola is Liefde?
Chocola is Leven?
Hmmmm...
Enorm...quote:
Ik las "Is @dud0r inmiddels bijna een puber"quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft @:dud0r inmiddels ook niet bijna een puber? Of nog lang niet?
nee jongetjes worden nooit ouder dan 12quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft @:dud0r inmiddels ook niet bijna een puber? Of nog lang niet?
Lolquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee jongetjes worden nooit ouder dan 12
Dit heb ik ook met kinderen in de familie. Zag laatst weer eens wat foto's van achternichtjes en -neefjes maar die had ik op straat nooit herkend.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
Ik vergeet soms dat de kinderen van users hier ook ouder worden dus soms blijven het in mijn hoofd altijd kleine kinderen.
Ik denk dat ik 90% niet zou herkennen nu. Toevallig dat 1 achterneefje een relatie heeft met een goede kennis van mij dus die herken ik wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik ook met kinderen in de familie. Zag laatst weer eens wat foto's van achternichtjes en -neefjes maar die had ik op straat nooit herkend.
mijn neef zei letterlijk hoi tegen me vorig weekend en ik herkende m niet meteenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik ook met kinderen in de familie. Zag laatst weer eens wat foto's van achternichtjes en -neefjes maar die had ik op straat nooit herkend.
Ben daar soms ook beetje bang voor als ik weer iemand mijn naam hoor zeggen en ik herken die persoon niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn neef zei letterlijk hoi tegen me vorig weekend en ik herkende m niet meteen
Heb ik met mijn neef ook weleens gehad, duurde even voor het kwartje vielquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn neef zei letterlijk hoi tegen me vorig weekend en ik herkende m niet meteen
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
Van mijn vaders kant van de familie waren wij (broers en ik) een stuk jonger dan het grootste deel van de kleinkinderen. En toen oma overleed (ik was net 8) viel de familie grotendeels uit elkaar en zagen we een groot deel van de neven en nichten bijna nooit meer.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is nog steeds zijn vrouw?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ik ben volledig in staat om mensen tegen te komen en niet te zien wie het is, ben dud0r al paar keer tegen gekomen van en naar de tramhalte en dat hij mij echt moet aantikken want ik kijk wel maar ik zie niets
heb m ook al gewaarschuwd dat als we verhuizen dichterbij zijn kind, dat zijn (ex)vrouw mij mogelijk tegen gaat komen, en dan boos tegen hem gaat doen omdat zij gaat denken dat ik haar compleet negeer
terwijl.... ik gewoon niet waarneem
En ik elke keer maar denken dat je niet van mij houdt en me expres negeertquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ik ben volledig in staat om mensen tegen te komen en niet te zien wie het is, ben dud0r al paar keer tegen gekomen van en naar de tramhalte en dat hij mij echt moet aantikken want ik kijk wel maar ik zie niets
heb m ook al gewaarschuwd dat als we verhuizen dichterbij zijn kind, dat zijn (ex)vrouw mij mogelijk tegen gaat komen, en dan boos tegen hem gaat doen omdat zij gaat denken dat ik haar compleet negeer
terwijl.... ik gewoon niet waarneem
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik elke keer maar denken dat je niet van mij houdt en me expres negeert
Weinigquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat gaan jullie vandaag en dit weekend doen?
Morgen met vriend wandelen in het Rijk van Nijmegen. En ik moet/wil mijn huis opruimen en schoonmaken, want ik word er zelf een beetje holle dol van.quote:
Oh ja als je er zelf ook al een beetje gek van begint te worden is het misschien wel tijd.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen met vriend wandelen in het Rijk van Nijmegen. En ik moet/wil mijn huis opruimen en schoonmaken, want ik word er zelf een beetje holle dol van.
Zekersquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja als je er zelf ook al een beetje gek van begint te worden is het misschien wel tijd.
Tot aan de lunchpauze werken. Vanmiddag Tour de France kijken en gamen en nog even een paar boodschapjes. Vanavond waarschijnlijk EK vrouwen tijdens het gamen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat gaan jullie vandaag en dit weekend doen?
Ja het voordeel aan een kat is wel, nou ja in mijn geval dan want ik woon beneden, is dat ik gewoon lekker mijn ding kan doen in huis als zij buiten aan het wieberen is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zekers
Ik probeer het leven nog een beetje uit te vinden met hond erbij. En dan ook nog verder dingen willen doen
Voor jou maak ik altijd plek.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik moet den haag in vandaag, lukt dat wel?
Mijn telefoon zegt hoge uv vandaag maar geen idee waar de zon precies is.quote:
Hier.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn telefoon zegt hoge uv vandaag maar geen idee waar de zon precies is.
Ik hoop stiekem dat als het herfst wordt en het weer wat slechter en de dagen donkerder dat hij iets korter wil wandelen. Scheelt tijdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het voordeel aan een kat is wel, nou ja in mijn geval dan want ik woon beneden, is dat ik gewoon lekker mijn ding kan doen in huis als zij buiten aan het wieberen is.
Het zwitserlevenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef kwiwi het volgende:
Aan het relaxen in m'n schommelstoelBeetje lezen, beetje naar de koeien kijken.
[ afbeelding ]
Of niet en je moet met een beetje pech ook halve dagen met kutweer naar buiten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat als het herfst wordt en het weer wat slechter en de dagen donkerder dat hij iets korter wil wandelen. Scheelt tijd
Voor de rest wel erg leuk, ik geniet er wel van al die wandelingen
Oeh nice.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister een mooie vlinderstruik gezien maar ik heb er al vijf ofzo dus mocht niet.
Misschien straks even terugHij was knalroze.
Je kunt nooit genoeg vlinderstruiken hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister een mooie vlinderstruik gezien maar ik heb er al vijf ofzo dus mocht niet.
Misschien straks even terugHij was knalroze.
O daar is het al veeeeeel te laat voor.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh nice.
Moeten we al een interventie doen voor een plantenverslaving?
Jammer alleen van die luizen een tijdje geleden. De meeste staan nu wel in bloei, maar sommige zijn een beetje kaal en de paarse had het heel zwaar, die loopt wat achter.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg vlinderstruiken hebben
Als ik volgend jaar wat tips moet hebben als ik hier wat vrolijkheid wil aanbrengen in de tuin(en) dan weet ik bij wie ik moet zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O daar is het al veeeeeel te laat voor.
Zolang je balkon / dakterras nog niet naar beneden komt zetten en je er van geniet, zie ik geen problemenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik had wel lavendel meegenomenEn had vorige week ook al witte lavendel gekocht. Begint misschien wel een beetje uit de klauwen te lopen maar het is gewoon een makkelijke plant.
Maar het moet allemaal wel weer schoongemaakt en bewaterd en gesnoeid worden en daar ben ik een beetje lui in.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang je balkon / dakterras nog niet naar beneden komt zetten en je er van geniet, zie ik geen problemen
Misschien zijn ze in een epische strijd verwikkeld met alle naaktslakken daar?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
Fietspad is inmiddels al zo lang dicht dat ik bijna begin te vergeten dat daar überhaupt een fietspad is.
Zo is het beter:quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef kwiwi het volgende:
Aan het relaxen in m'n schommelstoelBeetje lezen, beetje naar de koeien kijken.
[ afbeelding ]
Nou houquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn ze in een epische strijd verwikkeld met alle naaktslakken daar?
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zijn ze in een epische strijd verwikkeld met alle naaktslakken daar?
Nee, dat zit niet lekkerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan een vlinderstruikhoekje maken en dan deze stoel ertussen zetten, maar weet niet of dit lekker zit eigenlijk.
https://www.kwantum.nl/fauteuil-bresso-groen-4318982
Hebben ze expres gedaan zodat je denkt dat je mooi op een helling woont.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zou het plafond wel erg scheef staan
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze expres gedaan zodat je denkt dat je mooi op een helling woont.
Ben je nog terug geweest naar de winkel voor een vlinderstruik?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
`quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen shortsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
Had een short bij zara besteld. ontvang ik net. Valt mij op dat veel van die shorts zoveel ruimte aan de voorkant hebben. Hebben jullie dat ook?
Speciaal voor de ladyboysquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
Had een short bij zara besteld. ontvang ik net. Valt mij op dat veel van die shorts zoveel ruimte aan de voorkant hebben. Hebben jullie dat ook?
Oh ik lees het nu jaquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Die zijn verboden in Zwitserland.
Voor de ladyboys.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik lees het nu jaSinds 1 sep 2024. Waarom weet jij dit
Ik dacht dat ie liep te trollenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik heel erg veel dingen weet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm nee, maar draag meestal beach shorts of van die strakke gym shorts.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik ookquote:
Psst, stekje kopen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik eerst ook. Maar toen dacht ik, nee dat zegt ie niet zomaar als het niet zo is
Kom om middernacht naar de parkeerplaats bij het bos. Ik knipper een keer met m'n lichten, dan weet je in welke auto het geladen kan worden.quote:
Maar als ik pliesie zie ben ik meteen weg hoor!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom om middernacht naar de parkeerplaats bij het bos. Ik knipper een keer met m'n lichten, dan weet je in welke auto het geladen kan worden.
Ik heb nog witte stekjes in de aanbieding eventueelquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom om middernacht naar de parkeerplaats bij het bos. Ik knipper een keer met m'n lichten, dan weet je in welke auto het geladen kan worden.
Straks is er toevallig tegelijkertijd een of andere drugdeal gaande op die parkeerplaats. Sta je daar met je stekjes tussen de cocaïnequote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als ik pliesie zie ben ik meteen weg hoor!
Jezusquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)t-mee-eens-2-screens![]()
Dat de politie ineens alle schijnwerpers aanzet.. en jij daar tussen alle coke dealers met gucci tasje en pet geschrokken staat met je gehaakte handtas en stekje in je handenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks is er toevallig tegelijkertijd een of andere drugdeal gaande op die parkeerplaats. Sta je daar met je stekjes tussen de cocaïne
'Niet alle mannen zijn hetzelfde!'quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JezusDoet me weer denken aan de online dating tijd, waar je vaak direct een hoer of slet was als je niet binnen een halve dag een bericht terug stuurde
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat de politie ineens alle schijnwerpers aanzet.. en jij daar tussen alle coke dealers met gucci tasje en pet geschrokken staat met je gehaakte handtas en stekje in je handen
Altijd al een waterdichte strategie gevondenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Niet alle mannen zijn hetzelfde!'
*gedraagt zich als een mongool, bevestigt de reden van haar voorkeur*
En een dickpic erbij voor de zekerheid toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd al een waterdichte strategie gevonden
Een vrouw helemaal verrot schelden als ze afwijst. Kan niet anders dat ze zich daarna bedenkt toch?
Zeker, niets zo aantrekkelijk als iemand ongewild je tampeloeris opdringenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
En een dickpic erbij voor de zekerheid toch?
quote:Uw definitief berekende zorgtoeslag over 2024 is ¤0.
Het definitief berekende bedrag is hetzelfde bedrag dat u als voorschot hebt ontvangen.
Ohja ik moet nog ff naar het middelen kijkenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, bedankt Belastingdienst.
[..]
Oh krijg ook meteen mailtje van ze.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het is een groot complot. Die bergen daar zijn een hoax.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dat het allemaal één groot bedrog is en ik eigenlijk gewoon in Friesland woon
Er is een hoax dat Friesland bergen heeft?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het is een groot complot. Die bergen daar zijn een hoax.
Nee, nee, dat weer niet. Beetje verwarrend zo. Bij kwiwi zijn de bergen een hoax, maar in Friesland heb je wel bergen. De Bosberg bij Appelscha bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is een hoax dat Friesland bergen heeft?
Computer says...quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ahja , klinkt logischquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nee, dat weer niet. Beetje verwarrend zo. Bij kwiwi zijn de bergen een hoax, maar in Friesland heb je wel bergen. De Bosberg bij Appelscha bijvoorbeeld.
Ben wel eens naar Appelscha gefietst. Komt dichtbij zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nee, dat weer niet. Beetje verwarrend zo. Bij kwiwi zijn de bergen een hoax, maar in Friesland heb je wel bergen. De Bosberg bij Appelscha bijvoorbeeld.
Heftig! Was daar nog iets te doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben wel eens naar Appelscha gefietst. Komt dichtbij zo.
Ja je hebt daar een bergquote:
Ja een anarchistisch "feestje" wat met Pinksteren altijd gegeven wordt.quote:
Hotel of vakantiehuisquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
En ik heb een grafhekel aan kamperen. Dat helpt ook niet.
Doet ze expresquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:12 schreef Ama het volgende:
De hele tijd zie ik mijn kat niet en ik zit op de wc en natuurlijk ik hoor haar meteen miauwen voor de hordeur. Hoezo is Hedwig zo van de slechte timing.
Was ik maar een schattige kat.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Doet ze expres
En ze komt er mee weg. Want
Bij vakantiehuisjes denk ik altijd aan van die Landal en Center Parcs huisjes. Soms moet ik daar verplicht naartoe voor een familieweekend.. En dan wil je niet ongezellig en arrogant overkomen door in een hotel te slapen, maar altijd met gierende banden weer naar huis na 2 nachten.quote:
En komt dat door de familie of door het huisje?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij vakantiehuisjes denk ik altijd aan van die Landal en Center Parcs huisjes. Soms moet ik daar verplicht naartoe voor een familieweekend.. En dan wil je niet ongezellig en arrogant overkomen door in een hotel te slapen, maar altijd met gierende banden weer naar huis na 2 nachten.
Sommigen van dat soort parken hebben zowel huisjes als een (meestal wel klein) hotel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij vakantiehuisjes denk ik altijd aan van die Landal en Center Parcs huisjes. Soms moet ik daar verplicht naartoe voor een familieweekend.. En dan wil je niet ongezellig en arrogant overkomen door in een hotel te slapen, maar altijd met gierende banden weer naar huis na 2 nachten.
En schuurpapier om op je tong te plakken is ook ruimschoots te koopquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn genoeg kattenpakjes voor volwassenen te koop.
Soort traumatische plebservaring.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verkeerde topic Zwab!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn genoeg kattenpakjes voor volwassenen te koop.
was je ook marokkanen aan het daten?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JezusDoet me weer denken aan de online dating tijd, waar je vaak direct een hoer of slet was als je niet binnen een halve dag een bericht terug stuurde
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was je ook marokkanen aan het daten?
Door het huisje, de familie is gezellie mozarelliequote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
En komt dat door de familie of door het huisje?
WOLLAH.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@Fushia2quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Once you go Berberpaal, you never can never get someone normaal.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door het huisje, de familie is gezellie mozarellie![]()
Maar die huisjes zijn zo'n spartaanse bedoening, de inrichting is zo schamel dat het lijkt alsof ze bij het ontwerpen koste wat kost elke vorm van gezelligheid wilden vermijden.
Nou goed, dat is nog tot daar aan toe. Maar de vorige bewoners hebben ALTIJD eten op de grond laten liggen wat steevast leidt tot een miereninvasie die als een militaire colonne door je huisje marcheert. Dan is er meestal 1 grote slaapkamer beneden, en 3 kleine boven. Dus als het warm is 1 koele kamer, en 3 verstikkende sauna's. Maar als 'jongere' die nog gewoon de trap op kan zonder te kreunen en steunen moet je natuurlijk altijd boven slapen. En het raam kan niet open want er zijn NOOIT horren.
Na een nacht kut tot helemaal niet slapen dient zich vervolgens de immer logistieke uitdaging "gezamelijk eten" aan. De eettafels zijn duidelijk ontworpen voor een gezin van vier, maar je wordt geacht er met een familie van acht aan te zitten. Beetje net als de bank die in de woonkamer staat, die eerder symbolisch van aard dan functioneel is.
Nou en dan moet er bij mooi weer uiteraard buiten gegeten worden. Een nog ergere nachtmerrie dan binnen eten, want dat betekent plaatsnemen in een 'tuin' met plastic tafeltje dat aan beide kanten omgeven is door een schrale haag of een lullig muurtje. En aan beide kanten zitten op, als je geluk hebt 2 meter afstand, ALTIJD andere gezinnen met krijsende kutkinderen, wiens ouders het verschil tussen opvoeding en verwaarlozing duidelijk niet onder de knie hebben.
Volg mij voor meer vakantiehuisjes reviews.
[..]
Maar die huisjes zijn zo'n spartaanse bedoening, de inrichting is zo schamel dat het lijkt alsof ze bij het ontwerpen koste wat kost elke vorm van gezelligheid wilden vermijden.
Nou goed, dat is nog tot daar aan toe. Maar de vorige bewoners hebben ALTIJD eten op de grond laten liggen wat steevast leidt tot een miereninvasie die als een militaire colonne door je huisje marcheert. Dan is er meestal 1 grote slaapkamer beneden, en 3 kleine boven. Dus als het warm is 1 koele kamer, en 3 verstikkende sauna's. Maar als 'jongere' die nog gewoon de trap op kan zonder te kreunen en steunen moet je natuurlijk altijd boven slapen. En het raam kan niet open want er zijn NOOIT horren.
Na een nacht kut tot helemaal niet slapen dient zich vervolgens de immer logistieke uitdaging "gezamelijk eten" aan. De eettafels zijn duidelijk ontworpen voor een gezin van vier, maar je wordt geacht er met een familie van acht aan te zitten. Beetje net als de bank die in de woonkamer staat, die eerder symbolisch van aard dan functioneel is.
Nou en dan moet er bij mooi weer uiteraard buiten gegeten worden. Een nog ergere nachtmerrie dan binnen eten, want dat betekent plaatsnemen in een 'tuin' met plastic tafeltje dat aan beide kanten omgeven is door een schrale haag of een lullig muurtje. En aan beide kanten zitten op, als je geluk hebt 2 meter afstand, ALTIJD andere gezinnen met krijsende kutkinderen, wiens ouders het verschil tussen opvoeding en verwaarlozing duidelijk niet onder de knie hebben.
Ik proef hier nog wat onverwerkte trauma'squote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:43 schreef kwiwi het volgende:
Gezelli mozzarelliquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je zo'n huisje voor 8 personen en zit je bij elkaar zowat op schoot.
Soort Sobibor maar dan met plastic eetbordjes, spruitjeslucht en ganzenbord op de wankele keukentafel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je zo'n huisje voor 8 personen en zit je bij elkaar zowat op schoot.
Nee gourmetlucht.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Sobibor maar dan met plastic eetbordjes, spruitjeslucht en ganzenbord op de wankele keukentafel.
[..]
Nu toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nog nooit in zo'n vakantiehuisje geslapen geloof ik
Je vergeet de wespenplaag als je buiten eetquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig bal. Je zult op je sterfbed nooit zeggen: god wat ben ik blij dat ik ooit in zo'n vakantiehuisje heb mogen vertoeven.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb nog nooit in zo'n vakantiehuisje geslapen geloof ik
Ja ook dat. Man kan een heel boek schrijven erover.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet de wespenplaag als je buiten eet
En dan zeg je er wat van "JA MAAR MIJN MOEDER IS NIET GOED TER BEEN". "JA DAN ZET JE HAAR AF EN PARKEER JE JE AUTO ERGENS ANDERS BUURMAN! ZO KAN IK NIET EENS MET M'N BOODSCHAPPEN HET HUISJE IN!".quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Of mensen die met zes gezinnen in een huisje zitten en de auto's niet voor de deur kwijt kunnen en dan maar op jouw oprit zetten.
Tegenwoordig krijg je er in het zwembad een losgeslagen roedel oversekste beige jochies bij.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ook dat. Man kan een heel boek schrijven erover.
Heel vroeger als kind gingen we nog wel eens met de herfstvakantie naar zo'n vakantiehuisje in Drenthe bij de RCN, dat vond ik toen best wel leukquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig bal. Je zult op je sterfbed nooit zeggen: god wat ben ik blij dat ik ooit in zo'n vakantiehuisje heb mogen vertoeven.
Nooit ruim genoeg om een lang weekend met zes andere personen te verblijven. Dan zijn alleen 4 aparte huisjes voldoende. En zelfs dán zou ik er niet willen verblijvenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
Wij (ouders, broer, broer + schoonzus + neefje, en ik) gaan in november weer naar een Landal huisje. 8 persoons dus ik heb ook eigen slaapkamer. En er zijn 3 badkamers.
En mijn ervaring is dat ze allemaal prima ruim zijn?
Ja, als iemand "vakantiehuisje" zegt ben ik gelijk getriggered.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik proef veel frustratie hier vandaag.
Oh dat viel nog helemaal niet op hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, als iemand "vakantiehuisje" zegt ben ik gelijk getriggered.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb echt een totaal andere ervaring met die huisjesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nooit ruim genoeg om een lang weekend met zes andere personen te verblijven. Dan zijn alleen 4 aparte huisjes voldoende. En zelfs dán zou ik er niet willen verblijven
Misschien ben ik gewoon verwend qua ruimte, rust en luxe. Dat sluit ik niet geheel uitquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb echt een totaal andere ervaring met die huisjes
Het enige wat irritant is, is dat er so weinig bestek en servies is. Huisje voor 6 personen? 6 messen, 6 lepels etc.
En daarom zaten wij eigenlijk altijd en iets grotere huisjes. Prijs is vaak ook maar iets duurder?
Maar voor de rest? We hebben 1x een muggenplaag gehad, maar dat was daar in die hele regio zo dat jaar (had een vriendin in de buurt wonen en die klaagde er ook over).
Verder herken ik het echt niet
Prima ruime kamers, ruimte genoeg aan de eettafel..
Ik zit ook altijd in een totaal andere tijdzone dan de rest van de familiequote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon verwend qua ruimte, rust en luxe. Dat sluit ik niet geheel uit
Brrquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteindelijk zit iedereen zo'n heel weekend in het zwembad toch?
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon verwend qua ruimte, rust en luxe. Dat sluit ik niet geheel uit
Zag net dat over zes dagen I know what you did last summer in de bios komt.quote:
Neequote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteindelijk zit iedereen zo'n heel weekend in het zwembad toch?
Als die over mij gaat is dat best saai denk ikquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag net dat over zes dagen I know what you did last summer in de bios komt.
quote:
quote:
Staat al weken online. Paar weken terug gekeken op de bank.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
Ik was te laat voor Final Destination. Ben benieuwd waar die online komt.
ik wacht op m'n volgende meetingquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd in een totaal andere tijdzone dan de rest van de familie
Ja maar niet ergens bij je abonnement in toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staat al weken online. Paar weken terug gekeken op de bank.
Heb een vrije dag. Wilde relaxen. Maar toen schreef een onverlaat hier "vakantiehuisje". De rest is geschiedenisquote:
Dat ligt eraan hoe je abonnement definieert.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar niet ergens bij je abonnement in toch?
Al besprokenquote:
Te veel films, te weinig tijdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag net dat over zes dagen I know what you did last summer in de bios komt.
Jij hebt hem op Pathe gekeken zeker.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je abonnement definieert.
Dan blijf ik liever thuis.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben van de arme sloeber familie dus na een vakantiepark gaan enzo was luxe.
Wij deden 2 weken kamperen en dat was het
quote:
quote:
quote:
Wij gaan dan samen ontbijten om 9 uur maar dan beginnen m'n ouders al om 8 uur met de broodjes enzo maar dan lig ik nog te vegeterenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dat heeft mijn zusje ook.
Kwiwi: "zusje, het is 7:30 we willen over een half uur vertrekken".
Pweertje: "huh, wat.. hoe laat?"
Kwiwi: "half 8, 8u vertrekken".
Pweertje: "WTF ALS JE OM 8U WIL VERTREKKEN WAAROM MAAK JE ME DAN OM HALF 8 AL WAKKER?!".
Volgens mij mogen we dat hier niet besprekenquote:
Krijg je dan ook commentaar? "Lig je nou nog in bed?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij gaan dan samen ontbijten om 9 uur maar dan beginnen m'n ouders al om 8 uur met de broodjes enzo maar dan lig ik nog te vegeterenEn daarna willen we een dagje weg en dan zit ik op de rest te wachten omdat sommige mensen een uur nodig hebben op de badkamer.
Alsof je niet de mogelijkheid hebt om mij prive een berichtje te sturen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we dat hier niet bespreken
Dan krijg ik een sms 'waar blijf je nou het ontbijt is klaar, we zitten op je te wachten'quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je dan ook commentaar? "Lig je nou nog in bed?"
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar vroegah wilde ik van alles ondernemen op vakantie en wilde de rest uitrusten en een beetje slenteren.
En nu wil ik gvd ook even normaal doen tijdens een vakantie en slapen en boekje lezen en dan is de rest ineens actief want die zijn met pensioen enzo.
Waar kun je dat halen?quote:
Ik had een emmer water gepakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dat heeft mijn zusje ook.
Kwiwi: "zusje, het is 7:30 we willen over een half uur vertrekken".
Pweertje: "huh, wat.. hoe laat?"
Kwiwi: "half 8, 8u vertrekken".
Pweertje: "WTF ALS JE OM 8U WIL VERTREKKEN WAAROM MAAK JE ME DAN OM HALF 8 AL WAKKER?!".
Om te kijken wat ik op mijn balkon wil gaan leggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel weinig?Waar is het voor @:dr_flash ?
Als je niet een heel groot balkon hebt heb je hier toch voldoende aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel weinig?Waar is het voor @:dr_flash ?
Ga je het dan ook stofzuigen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om te kijken wat ik op mijn balkon wil gaan leggen.
Ik heb nog niks gekocht. Ik wou iets kopen maar ze wilden eerst een stalendoos sturen. Dat is dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt het echt gekocht. Post straks even foto haha.
Ohquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gekocht. Ik wou iets kopen maar ze wilden eerst een stalendoos sturen. Dat is dit.
Nee dat denk ik niet. Wel water erop gooien. Lijkt me heerlie de peerlie. Maar ik wil wel dat het goed vast zit en niet gaat schuiven, dat wordt misschien nog wel een dingetje.quote:
Huhquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zal m'n balkon dit weekend ook weer even stofzuigen. Heb eigenlijk nog niet eens buiten gezeten dit jaar
Ik heb ook nergens gezegd dat het raar is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch niet raar? Hoe wil je het anders schoon krijgen?
Ik doe het nog steedsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had vroegah een buurman met smetvrees of zo, die stofzuigde zijn balkon ook altijd. Mafkees.
Nou lekker doen dan. Ik wil graag dat mijn vierhonderd BALLE kostende Dyson wat langer mee gaat.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het nog steedsWeet je hoe makkelijk.
Ik heb ooit een zomer gewerkt bij de Thuiszorg. Schoonmaken bij oudere mensen thuis. Allemaal verschillende adresjes, net wie er op vakantie was.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had vroegah een buurman met smetvrees of zo, die stofzuigde zijn balkon ook altijd. Mafkees.
Waarom is ie zo duur als hij daar niet tegen kan? Wat denk je allemaal te gaan opzuigen? Waarom kan mijn AEG dat wel?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou lekker doen dan. Ik wil graag dat mijn vierhonderd BALLE kostende Dyson wat langer mee gaat.
ik maar die apostrof proberen weg te poetsen van mijn foonquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Die zijn verboden in Zwitserland.
allemaal blaadjes en takjes en bloesempjeskutzooi dat van die boom af komt natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom is ie zo duur als hij daar niet tegen kan? Wat denk je allemaal te gaan opzuigen? Waarom kan mijn AEG dat wel?
Takjes zijn misschien lastig maar de rest moet ie gewoon tegen kunnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
allemaal blaadjes en takjes en bloesempjeskutzooi dat van die boom af komt natuurlijk.
Ja. Maar niet in deze hoeveelheden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Takjes zijn misschien lastig maar de rest moet ie gewoon tegen kunnen.
Neejequote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of eerst vegen en dan het kleine klotegruis zuigen.
Vanuit je ei met uitzichtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat die AEG waarschijnlijk een beest is. Had toen ik mijn huis ging verbouwen de meest basic AEG gekocht als bouwstofzuiger voor het kleine spul. Maar dat ding doet het na 12 jaar nog steeds probleemloos zonder gemiepquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom is ie zo duur als hij daar niet tegen kan? Wat denk je allemaal te gaan opzuigen? Waarom kan mijn AEG dat wel?
Dit is ook een simpel ding.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die AEG waarschijnlijk een beest is. Had toen ik mijn huis ging verbouwen de meest basic AEG gekocht als bouwstofzuiger voor het kleine spul. Maar dat ding doet het na 12 jaar nog steeds probleemloos zonder gemiep
Ik weet zeker dat mijn ¤50 stofzuiger dit gewoon aan kan.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
allemaal blaadjes en takjes en bloesempjeskutzooi dat van die boom af komt natuurlijk.
Is prima US.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat mijn ¤50 stofzuiger dit gewoon aan kan.
Ik heb gewoon een prima stofzuiger voor dat geld gekocht.quote:
Hoe meer er op zit, hoe meer er kapot kan gaanquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
Als ik soms lees hoe snel die Dyson stofzuigers kapot gaan.. die van mij flikkert ook vet vaak om enz. Niks wat afbreekt ofzo.
Heb hier ook wel eens het terras met een bouwstofzuiger onder handen genomen. Overal zaagsel, makkelijker zuigen dan vegen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:haags het is kneiterdruk richting den haag
Dat heb ik hier dus met al die bloemetjes van de jasmijn die achter de potten vallen, kan dat zo veel makkelijker opzuigen. En heb gister wat verpoot, het ergste heb ik opgeveegd maar er ligt nog wat gruis. En er waait steeds van alles van het dakquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb hier ook wel eens het terras met een bouwstofzuiger onder handen genomen. Overal zaagsel, makkelijker zuigen dan vegen.
Sommige dingen zijn inderdaad heel vervelend als je gaat vegen, vooral als het tussen de naden van de stenen blijft hangen. En ja, met een stofzuiger kun je over het algemeen makkelijker ergens achter wat met een bezem vaak niet goed lukt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik hier dus met al die bloemetjes van de jasmijn die achter de potten vallen, kan dat zo veel makkelijker opzuigen. En heb gister wat verpoot, het ergste heb ik opgeveegd maar er ligt nog wat gruis. En er waait steeds van alles van het dakBlijf aan de gang. Heb toch een pesthekel aan vegen, trekt m'n rug helemaal niet.
Geen ideequote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
Waarom zou je dit willen aan je huis.
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |