Zag net dat over zes dagen I know what you did last summer in de bios komt.quote:
Neequote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteindelijk zit iedereen zo'n heel weekend in het zwembad toch?
Als die over mij gaat is dat best saai denk ikquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag net dat over zes dagen I know what you did last summer in de bios komt.
quote:
quote:
Staat al weken online. Paar weken terug gekeken op de bank.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
Ik was te laat voor Final Destination. Ben benieuwd waar die online komt.
ik wacht op m'n volgende meetingquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd in een totaal andere tijdzone dan de rest van de familie
Ja maar niet ergens bij je abonnement in toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staat al weken online. Paar weken terug gekeken op de bank.
Heb een vrije dag. Wilde relaxen. Maar toen schreef een onverlaat hier "vakantiehuisje". De rest is geschiedenisquote:
Dat ligt eraan hoe je abonnement definieert.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar niet ergens bij je abonnement in toch?
Al besprokenquote:
Te veel films, te weinig tijdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag net dat over zes dagen I know what you did last summer in de bios komt.
Jij hebt hem op Pathe gekeken zeker.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je abonnement definieert.
Dan blijf ik liever thuis.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben van de arme sloeber familie dus na een vakantiepark gaan enzo was luxe.
Wij deden 2 weken kamperen en dat was het
quote:
quote:
quote:
Wij gaan dan samen ontbijten om 9 uur maar dan beginnen m'n ouders al om 8 uur met de broodjes enzo maar dan lig ik nog te vegeterenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dat heeft mijn zusje ook.
Kwiwi: "zusje, het is 7:30 we willen over een half uur vertrekken".
Pweertje: "huh, wat.. hoe laat?"
Kwiwi: "half 8, 8u vertrekken".
Pweertje: "WTF ALS JE OM 8U WIL VERTREKKEN WAAROM MAAK JE ME DAN OM HALF 8 AL WAKKER?!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |