Nooit ruim genoeg om een lang weekend met zes andere personen te verblijven. Dan zijn alleen 4 aparte huisjes voldoende. En zelfs dán zou ik er niet willen verblijvenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
Wij (ouders, broer, broer + schoonzus + neefje, en ik) gaan in november weer naar een Landal huisje. 8 persoons dus ik heb ook eigen slaapkamer. En er zijn 3 badkamers.
En mijn ervaring is dat ze allemaal prima ruim zijn?
Ja, als iemand "vakantiehuisje" zegt ben ik gelijk getriggered.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik proef veel frustratie hier vandaag.
Oh dat viel nog helemaal niet op hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, als iemand "vakantiehuisje" zegt ben ik gelijk getriggered.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb echt een totaal andere ervaring met die huisjesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nooit ruim genoeg om een lang weekend met zes andere personen te verblijven. Dan zijn alleen 4 aparte huisjes voldoende. En zelfs dán zou ik er niet willen verblijven
Misschien ben ik gewoon verwend qua ruimte, rust en luxe. Dat sluit ik niet geheel uitquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb echt een totaal andere ervaring met die huisjes
Het enige wat irritant is, is dat er so weinig bestek en servies is. Huisje voor 6 personen? 6 messen, 6 lepels etc.
En daarom zaten wij eigenlijk altijd en iets grotere huisjes. Prijs is vaak ook maar iets duurder?
Maar voor de rest? We hebben 1x een muggenplaag gehad, maar dat was daar in die hele regio zo dat jaar (had een vriendin in de buurt wonen en die klaagde er ook over).
Verder herken ik het echt niet
Prima ruime kamers, ruimte genoeg aan de eettafel..
Ik zit ook altijd in een totaal andere tijdzone dan de rest van de familiequote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon verwend qua ruimte, rust en luxe. Dat sluit ik niet geheel uit
Brrquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteindelijk zit iedereen zo'n heel weekend in het zwembad toch?
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon verwend qua ruimte, rust en luxe. Dat sluit ik niet geheel uit
Zag net dat over zes dagen I know what you did last summer in de bios komt.quote:
Neequote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteindelijk zit iedereen zo'n heel weekend in het zwembad toch?
Als die over mij gaat is dat best saai denk ikquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag net dat over zes dagen I know what you did last summer in de bios komt.
quote:
quote:
Staat al weken online. Paar weken terug gekeken op de bank.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
Ik was te laat voor Final Destination. Ben benieuwd waar die online komt.
ik wacht op m'n volgende meetingquote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd in een totaal andere tijdzone dan de rest van de familie
Ja maar niet ergens bij je abonnement in toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staat al weken online. Paar weken terug gekeken op de bank.
Heb een vrije dag. Wilde relaxen. Maar toen schreef een onverlaat hier "vakantiehuisje". De rest is geschiedenisquote:
Dat ligt eraan hoe je abonnement definieert.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar niet ergens bij je abonnement in toch?
Al besprokenquote:
Te veel films, te weinig tijdquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag net dat over zes dagen I know what you did last summer in de bios komt.
Jij hebt hem op Pathe gekeken zeker.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je abonnement definieert.
Dan blijf ik liever thuis.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben van de arme sloeber familie dus na een vakantiepark gaan enzo was luxe.
Wij deden 2 weken kamperen en dat was het
quote:
quote:
quote:
Wij gaan dan samen ontbijten om 9 uur maar dan beginnen m'n ouders al om 8 uur met de broodjes enzo maar dan lig ik nog te vegeterenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dat heeft mijn zusje ook.
Kwiwi: "zusje, het is 7:30 we willen over een half uur vertrekken".
Pweertje: "huh, wat.. hoe laat?"
Kwiwi: "half 8, 8u vertrekken".
Pweertje: "WTF ALS JE OM 8U WIL VERTREKKEN WAAROM MAAK JE ME DAN OM HALF 8 AL WAKKER?!".
Volgens mij mogen we dat hier niet besprekenquote:
Krijg je dan ook commentaar? "Lig je nou nog in bed?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij gaan dan samen ontbijten om 9 uur maar dan beginnen m'n ouders al om 8 uur met de broodjes enzo maar dan lig ik nog te vegeterenEn daarna willen we een dagje weg en dan zit ik op de rest te wachten omdat sommige mensen een uur nodig hebben op de badkamer.
Alsof je niet de mogelijkheid hebt om mij prive een berichtje te sturen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we dat hier niet bespreken
Dan krijg ik een sms 'waar blijf je nou het ontbijt is klaar, we zitten op je te wachten'quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je dan ook commentaar? "Lig je nou nog in bed?"
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar vroegah wilde ik van alles ondernemen op vakantie en wilde de rest uitrusten en een beetje slenteren.
En nu wil ik gvd ook even normaal doen tijdens een vakantie en slapen en boekje lezen en dan is de rest ineens actief want die zijn met pensioen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |