Volgens mij mogen we dat hier niet besprekenquote:
Krijg je dan ook commentaar? "Lig je nou nog in bed?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij gaan dan samen ontbijten om 9 uur maar dan beginnen m'n ouders al om 8 uur met de broodjes enzo maar dan lig ik nog te vegeterenEn daarna willen we een dagje weg en dan zit ik op de rest te wachten omdat sommige mensen een uur nodig hebben op de badkamer.
Alsof je niet de mogelijkheid hebt om mij prive een berichtje te sturen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij mogen we dat hier niet bespreken
Dan krijg ik een sms 'waar blijf je nou het ontbijt is klaar, we zitten op je te wachten'quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je dan ook commentaar? "Lig je nou nog in bed?"
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar vroegah wilde ik van alles ondernemen op vakantie en wilde de rest uitrusten en een beetje slenteren.
En nu wil ik gvd ook even normaal doen tijdens een vakantie en slapen en boekje lezen en dan is de rest ineens actief want die zijn met pensioen enzo.
Waar kun je dat halen?quote:
Ik had een emmer water gepakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dat heeft mijn zusje ook.
Kwiwi: "zusje, het is 7:30 we willen over een half uur vertrekken".
Pweertje: "huh, wat.. hoe laat?"
Kwiwi: "half 8, 8u vertrekken".
Pweertje: "WTF ALS JE OM 8U WIL VERTREKKEN WAAROM MAAK JE ME DAN OM HALF 8 AL WAKKER?!".
Om te kijken wat ik op mijn balkon wil gaan leggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel weinig?Waar is het voor @:dr_flash ?
Als je niet een heel groot balkon hebt heb je hier toch voldoende aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel weinig?Waar is het voor @:dr_flash ?
Ga je het dan ook stofzuigen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om te kijken wat ik op mijn balkon wil gaan leggen.
Ik heb nog niks gekocht. Ik wou iets kopen maar ze wilden eerst een stalendoos sturen. Dat is dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt het echt gekocht. Post straks even foto haha.
Ohquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gekocht. Ik wou iets kopen maar ze wilden eerst een stalendoos sturen. Dat is dit.
Nee dat denk ik niet. Wel water erop gooien. Lijkt me heerlie de peerlie. Maar ik wil wel dat het goed vast zit en niet gaat schuiven, dat wordt misschien nog wel een dingetje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |