Waar kun je dat halen?quote:
Ik had een emmer water gepakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Dat heeft mijn zusje ook.
Kwiwi: "zusje, het is 7:30 we willen over een half uur vertrekken".
Pweertje: "huh, wat.. hoe laat?"
Kwiwi: "half 8, 8u vertrekken".
Pweertje: "WTF ALS JE OM 8U WIL VERTREKKEN WAAROM MAAK JE ME DAN OM HALF 8 AL WAKKER?!".
Om te kijken wat ik op mijn balkon wil gaan leggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel weinig?Waar is het voor @:dr_flash ?
Als je niet een heel groot balkon hebt heb je hier toch voldoende aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel weinig?Waar is het voor @:dr_flash ?
Ga je het dan ook stofzuigen?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om te kijken wat ik op mijn balkon wil gaan leggen.
Ik heb nog niks gekocht. Ik wou iets kopen maar ze wilden eerst een stalendoos sturen. Dat is dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt het echt gekocht. Post straks even foto haha.
Ohquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gekocht. Ik wou iets kopen maar ze wilden eerst een stalendoos sturen. Dat is dit.
Nee dat denk ik niet. Wel water erop gooien. Lijkt me heerlie de peerlie. Maar ik wil wel dat het goed vast zit en niet gaat schuiven, dat wordt misschien nog wel een dingetje.quote:
Huhquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik zal m'n balkon dit weekend ook weer even stofzuigen. Heb eigenlijk nog niet eens buiten gezeten dit jaar
Ik heb ook nergens gezegd dat het raar is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch niet raar? Hoe wil je het anders schoon krijgen?
Ik doe het nog steedsquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had vroegah een buurman met smetvrees of zo, die stofzuigde zijn balkon ook altijd. Mafkees.
Nou lekker doen dan. Ik wil graag dat mijn vierhonderd BALLE kostende Dyson wat langer mee gaat.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het nog steedsWeet je hoe makkelijk.
Ik heb ooit een zomer gewerkt bij de Thuiszorg. Schoonmaken bij oudere mensen thuis. Allemaal verschillende adresjes, net wie er op vakantie was.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had vroegah een buurman met smetvrees of zo, die stofzuigde zijn balkon ook altijd. Mafkees.
Waarom is ie zo duur als hij daar niet tegen kan? Wat denk je allemaal te gaan opzuigen? Waarom kan mijn AEG dat wel?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou lekker doen dan. Ik wil graag dat mijn vierhonderd BALLE kostende Dyson wat langer mee gaat.
ik maar die apostrof proberen weg te poetsen van mijn foonquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Die zijn verboden in Zwitserland.
allemaal blaadjes en takjes en bloesempjeskutzooi dat van die boom af komt natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom is ie zo duur als hij daar niet tegen kan? Wat denk je allemaal te gaan opzuigen? Waarom kan mijn AEG dat wel?
Takjes zijn misschien lastig maar de rest moet ie gewoon tegen kunnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
allemaal blaadjes en takjes en bloesempjeskutzooi dat van die boom af komt natuurlijk.
Ja. Maar niet in deze hoeveelheden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Takjes zijn misschien lastig maar de rest moet ie gewoon tegen kunnen.
Neejequote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of eerst vegen en dan het kleine klotegruis zuigen.
Vanuit je ei met uitzichtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon verwend qua ruimte, rust en luxe. Dat sluit ik niet geheel uit
Omdat die AEG waarschijnlijk een beest is. Had toen ik mijn huis ging verbouwen de meest basic AEG gekocht als bouwstofzuiger voor het kleine spul. Maar dat ding doet het na 12 jaar nog steeds probleemloos zonder gemiepquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom is ie zo duur als hij daar niet tegen kan? Wat denk je allemaal te gaan opzuigen? Waarom kan mijn AEG dat wel?
Dit is ook een simpel ding.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat die AEG waarschijnlijk een beest is. Had toen ik mijn huis ging verbouwen de meest basic AEG gekocht als bouwstofzuiger voor het kleine spul. Maar dat ding doet het na 12 jaar nog steeds probleemloos zonder gemiep
Ik weet zeker dat mijn ¤50 stofzuiger dit gewoon aan kan.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
allemaal blaadjes en takjes en bloesempjeskutzooi dat van die boom af komt natuurlijk.
Is prima US.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat mijn ¤50 stofzuiger dit gewoon aan kan.
Ik heb gewoon een prima stofzuiger voor dat geld gekocht.quote:
Hoe meer er op zit, hoe meer er kapot kan gaanquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:42 schreef Ama het volgende:
Als ik soms lees hoe snel die Dyson stofzuigers kapot gaan.. die van mij flikkert ook vet vaak om enz. Niks wat afbreekt ofzo.
Heb hier ook wel eens het terras met een bouwstofzuiger onder handen genomen. Overal zaagsel, makkelijker zuigen dan vegen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:haags het is kneiterdruk richting den haag
Dat heb ik hier dus met al die bloemetjes van de jasmijn die achter de potten vallen, kan dat zo veel makkelijker opzuigen. En heb gister wat verpoot, het ergste heb ik opgeveegd maar er ligt nog wat gruis. En er waait steeds van alles van het dakquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb hier ook wel eens het terras met een bouwstofzuiger onder handen genomen. Overal zaagsel, makkelijker zuigen dan vegen.
Sommige dingen zijn inderdaad heel vervelend als je gaat vegen, vooral als het tussen de naden van de stenen blijft hangen. En ja, met een stofzuiger kun je over het algemeen makkelijker ergens achter wat met een bezem vaak niet goed lukt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik hier dus met al die bloemetjes van de jasmijn die achter de potten vallen, kan dat zo veel makkelijker opzuigen. En heb gister wat verpoot, het ergste heb ik opgeveegd maar er ligt nog wat gruis. En er waait steeds van alles van het dakBlijf aan de gang. Heb toch een pesthekel aan vegen, trekt m'n rug helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |