Was ik maar een schattige kat.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Doet ze expres
En ze komt er mee weg. Want
Bij vakantiehuisjes denk ik altijd aan van die Landal en Center Parcs huisjes. Soms moet ik daar verplicht naartoe voor een familieweekend.. En dan wil je niet ongezellig en arrogant overkomen door in een hotel te slapen, maar altijd met gierende banden weer naar huis na 2 nachten.quote:
En komt dat door de familie of door het huisje?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij vakantiehuisjes denk ik altijd aan van die Landal en Center Parcs huisjes. Soms moet ik daar verplicht naartoe voor een familieweekend.. En dan wil je niet ongezellig en arrogant overkomen door in een hotel te slapen, maar altijd met gierende banden weer naar huis na 2 nachten.
Sommigen van dat soort parken hebben zowel huisjes als een (meestal wel klein) hotel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij vakantiehuisjes denk ik altijd aan van die Landal en Center Parcs huisjes. Soms moet ik daar verplicht naartoe voor een familieweekend.. En dan wil je niet ongezellig en arrogant overkomen door in een hotel te slapen, maar altijd met gierende banden weer naar huis na 2 nachten.
En schuurpapier om op je tong te plakken is ook ruimschoots te koopquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn genoeg kattenpakjes voor volwassenen te koop.
Soort traumatische plebservaring.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verkeerde topic Zwab!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn genoeg kattenpakjes voor volwassenen te koop.
was je ook marokkanen aan het daten?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JezusDoet me weer denken aan de online dating tijd, waar je vaak direct een hoer of slet was als je niet binnen een halve dag een bericht terug stuurde
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was je ook marokkanen aan het daten?
Door het huisje, de familie is gezellie mozarelliequote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
En komt dat door de familie of door het huisje?
WOLLAH.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
@Fushia2quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Once you go Berberpaal, you never can never get someone normaal.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door het huisje, de familie is gezellie mozarellie![]()
Maar die huisjes zijn zo'n spartaanse bedoening, de inrichting is zo schamel dat het lijkt alsof ze bij het ontwerpen koste wat kost elke vorm van gezelligheid wilden vermijden.
Nou goed, dat is nog tot daar aan toe. Maar de vorige bewoners hebben ALTIJD eten op de grond laten liggen wat steevast leidt tot een miereninvasie die als een militaire colonne door je huisje marcheert. Dan is er meestal 1 grote slaapkamer beneden, en 3 kleine boven. Dus als het warm is 1 koele kamer, en 3 verstikkende sauna's. Maar als 'jongere' die nog gewoon de trap op kan zonder te kreunen en steunen moet je natuurlijk altijd boven slapen. En het raam kan niet open want er zijn NOOIT horren.
Na een nacht kut tot helemaal niet slapen dient zich vervolgens de immer logistieke uitdaging "gezamelijk eten" aan. De eettafels zijn duidelijk ontworpen voor een gezin van vier, maar je wordt geacht er met een familie van acht aan te zitten. Beetje net als de bank die in de woonkamer staat, die eerder symbolisch van aard dan functioneel is.
Nou en dan moet er bij mooi weer uiteraard buiten gegeten worden. Een nog ergere nachtmerrie dan binnen eten, want dat betekent plaatsnemen in een 'tuin' met plastic tafeltje dat aan beide kanten omgeven is door een schrale haag of een lullig muurtje. En aan beide kanten zitten op, als je geluk hebt 2 meter afstand, ALTIJD andere gezinnen met krijsende kutkinderen, wiens ouders het verschil tussen opvoeding en verwaarlozing duidelijk niet onder de knie hebben.
Volg mij voor meer vakantiehuisjes reviews.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door het huisje, de familie is gezellie mozarellie![]()
Maar die huisjes zijn zo'n spartaanse bedoening, de inrichting is zo schamel dat het lijkt alsof ze bij het ontwerpen koste wat kost elke vorm van gezelligheid wilden vermijden.
Nou goed, dat is nog tot daar aan toe. Maar de vorige bewoners hebben ALTIJD eten op de grond laten liggen wat steevast leidt tot een miereninvasie die als een militaire colonne door je huisje marcheert. Dan is er meestal 1 grote slaapkamer beneden, en 3 kleine boven. Dus als het warm is 1 koele kamer, en 3 verstikkende sauna's. Maar als 'jongere' die nog gewoon de trap op kan zonder te kreunen en steunen moet je natuurlijk altijd boven slapen. En het raam kan niet open want er zijn NOOIT horren.
Na een nacht kut tot helemaal niet slapen dient zich vervolgens de immer logistieke uitdaging "gezamelijk eten" aan. De eettafels zijn duidelijk ontworpen voor een gezin van vier, maar je wordt geacht er met een familie van acht aan te zitten. Beetje net als de bank die in de woonkamer staat, die eerder symbolisch van aard dan functioneel is.
Nou en dan moet er bij mooi weer uiteraard buiten gegeten worden. Een nog ergere nachtmerrie dan binnen eten, want dat betekent plaatsnemen in een 'tuin' met plastic tafeltje dat aan beide kanten omgeven is door een schrale haag of een lullig muurtje. En aan beide kanten zitten op, als je geluk hebt 2 meter afstand, ALTIJD andere gezinnen met krijsende kutkinderen, wiens ouders het verschil tussen opvoeding en verwaarlozing duidelijk niet onder de knie hebben.
Ik proef hier nog wat onverwerkte trauma'squote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:43 schreef kwiwi het volgende:
Gezelli mozzarelliquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Dan heb je zo'n huisje voor 8 personen en zit je bij elkaar zowat op schoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |