SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Nee nu niet meer. Nu ik soort van mijn eigen grasmaaier heb doe ik het bijhouden en laat ik het niet meer heel lang worden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom haal je het weg? Of maai je het pas als het super lang is?
Denk dat het nu de helft is. Valt dus wel mee om als ik dat aan de overkant zou dumpen maar goed dat mag eigenlijk niet (maar het mocht ook niet in een ondergrondse dus moest het toch ergens kwijt toen).quote:
Nee, zo'n 22% zelfs.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
18 % harder werken voor hetzelfde geld dus
ja, precies. Daarom vandaag.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja goeie.. beddengoed uitwassen want nu kan het wel weer buiten hangen.
in dat geval kun je het gewoon laten liggen, voedt je het gazon zelfs meequote:Op woensdag 9 juli 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee nu niet meer. Nu ik soort van mijn eigen grasmaaier heb doe ik het bijhouden en laat ik het niet meer heel lang worden.
valt in dit land wel mee, hahahaha-haquote:
Nee want dan gaat mijn kat dat allemaal lopen op vreten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in dat geval kun je het gewoon laten liggen, voedt je het gazon zelfs meemaar niet doen als het lang is want dan is het weer niet goed, dan krijgt het gras geen lucht meer en duurt het te lang om te verteren
[..]
valt in dit land wel mee, hahahaha-ha
Google foto's zegt dat mijn kat een witte uil is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Google foto's zegt dat Ambar een kat is![]()
Kunnen we uit n=2 concluderen dat Google foto's gewoon stom is?quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Google foto's zegt dat mijn kat een witte uil is.
Oh wacht.
Na bij mij klopt het ook wel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen we uit n=2 concluderen dat Google foto's gewoon stom is?
Moest wel grinniken om al die Nederlandse accenten. Hoewel Merthe wel goed Engels kan nu ze in Dubai woont.quote:
BrokenTV?quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Maar hoe Thomas en Giel StukTV zeiden in het Engels vond ik zo raar.Had het dan vertaald naar het Engels.
Had gewoon die docu in het Nederlands gedaan en dan Engelse ondertiteling.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest wel grinniken om al die Nederlandse accenten. Hoewel Merthe wel goed Engels kan nu ze in Dubai woont.
Omdat Excel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom maakt Excel van elk cijfer met een streepje een datum
Arrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh
4-15 maakte hij april 15 vanquote:
Als je de cel geselecteerd hebt Ctrl + 1 doen, en dan tekst aanklikken dan negeert hij dat.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4-15 maakte hij april 15 van
en 5-8 was dan weer 5 augustus
Kut stukje software
Nee hoor, dan doet hij gewoon nog een keer. En ik weet van deze optiesquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:27 schreef DuggaDont het volgende:
[..]
Als je de cel geselecteerd hebt Ctrl + 1 doen, en dan tekst aanklikken dan negeert hij dat.
Zet dat dan uit in de opties!! Anders een apostrof ervoor typen. Dat helpt ook, geloof ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom maakt Excel van elk cijfer met een streepje een datum
Arrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Zet dat dan uit in de opties!! Anders een apostrof ervoor typen. Dat helpt ook, geloof ik.
Tweede is logisch. Dat is de Nederlandse manier van datumnotatie. En we hebben geen 15e maand, dus daar kon ie geen 4e maand 15 van maken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4-15 maakte hij april 15 van
en 5-8 was dan weer 5 augustus
Kut stukje software
Hmm. Beetje jammer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, dan doet hij gewoon nog een keer. En ik weet van deze opties
Die ene gozer die ging patsen met die fb evenement kopiequote:Op woensdag 9 juli 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest wel grinniken om al die Nederlandse accenten. Hoewel Merthe wel goed Engels kan nu ze in Dubai woont.
Ik heb het even opgezocht, de enige manier is, start-getalnotatie-tekstquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, dan doet hij gewoon nog een keer. En ik weet van deze opties
Zo doe ik het ook altijdquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest er tekst van maken volgens mij collega. Het werkt, maar het is lelijk
Mijn app zei dat mijn kat een bunzing was.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Google foto's zegt dat Ambar een kat is![]()
Maar is dat niet wat ik ook zei?quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest er tekst van maken volgens mij collega. Het werkt, maar het is lelijk
Jij bent van het internet, jouw advies neem ik niet aan.quote:
Dat is mijn account he? Die is gewoon nog ingelogd op m'n computer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent van het internet, jouw advies neem ik niet aan.
Ja dusquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is mijn account he? Die is gewoon nog ingelogd op m'n computer.
Dat is voor bezwangerden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
Dames hebben jullie vandaag jullie kegeloefeningen gedaan
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Hebben ze weer alles opgevroten?quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga een kinderboek schrijven getiteld 'Mijn cavia heeft een lintworm'. @:4everblackeyed
nee tochquote:
Nee joh, is goed voor je bekkenbodem, kun je als je ouder bent beter je pies ophouden en verzakt de boel minder snel.quote:
Dr staat duidelijk bij haar geboortetraining.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, is goed voor je bekkenbodem, kun je als je ouder bent beter je pies ophouden en verzakt de boel minder snel.
Kan bevestigen dat dit helpt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch
? Voor vrouwen:
Urine-incontinentie
-> Bijvoorbeeld bij lachen, niezen of sporten (stressincontinentie).
Verbetering van vaginale spieren
-> Kan leiden tot meer gevoel tijdens seks en makkelijker orgasme.
Herstel na bevalling
-> Helpt bij het terugkrijgen van spierkracht en controle.
Voorkomen of verbeteren van verzakkingen
-> Zoals verzakking van de blaas, baarmoeder of darmen.
? Voor mannen:
Urine-incontinentie
-> Bijvoorbeeld na een prostaatoperatie.
Verbeteren van erectiele functie
-> Beter vasthouden van een erectie en voorkomen van vroegtijdige zaadlozing.
Controle over ejaculatie
-> Meer controle over orgasme, mogelijk uitstel van ejaculatie.
oke dan doe jij het nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr staat duidelijk bij haar geboortetraining.
Denk dat die te horny wasquote:
Geen idee wat ik zojuist heb zitten kijken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
Dames hebben jullie vandaag jullie kegeloefeningen gedaan
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Was het niet gewoon lunchpauze?quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
Noise cancelling werkt zo goed dat ik dacht dat ze gestopt waren met slijpen
Een bekkenbodemspier trainings schemaquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat ik zojuist heb zitten kijken.
Een schema voor bekkenbodemspierentrainingquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat daxht ik ookquote:
Of die zei dat hij als eerste de AH ging plunderen. Sneu kneusjes.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die ene gozer die ging patsen met die fb evenement kopie
Ga je schamen
Schede aanspan cursusquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Gaat al richting F1 subforum om de boel in de gaten te houden*quote:
Goei spulleke wel danquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat daxht ik ook
Maar zodra ik dat ding afzette bleken ze nog gewoon bezig. Hij cancelt het gewoon erg goed dit geluid
Maar mannen kunnen het ook doen en hebben er ook baat bijquote:
En jij dacht het rustig te hebben in de zomerstopquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
*Gaat al richting F1 subforum om de boel in de gaten te houden*
Jaquote:
ik moet rustig aan doen op doktersadvies.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En jij dacht het rustig te hebben in de zomerstop
Maar ik heb geen schede?quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar mannen kunnen het ook doen en hebben er ook baat bij
Ja maar daarom vroeg BB het niet lijkt me. Elke vrouw zou dit moeten doen, niet alleen wandelende couveuses.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr staat duidelijk bij haar geboortetraining.
Zat die bij die 18%?quote:
Nee dat valt niet onder het percentagequote:
Vind het oprecht een goede herinnering, ik ga ze bestellenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daarom vroeg BB het niet lijkt me. Elke vrouw zou dit moeten doen, niet alleen wandelende couveuses.
Weet je dat zeker?quote:
Ik zag haar alleen maar oefeningen doen met haar hand.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een bekkenbodemspier trainings schema
wat?quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het oprecht een goede herinnering, ik ga ze bestellen
Ja ze was aan het vertellen hoe lang je ze moest aanspannen en daarna weer loslatenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag haar alleen maar oefeningen doen met haar hand.
Ik vind die van Project X tegenvallen. Er had meer kunnen gebeuren van hoe had het fout kunnen lopen, dat bleef gewoon op de vlakte.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
@:wereldgozer Maar ik (en @:cherrylips ook weet ik) vind die Trainwreck docus sowieso wel vermakelijk om te kijken. Ook wel fijn dat ze niet zo lang zijn dus dat je ze even snel kan kijken.
Oh ja, die van mij zal intussen wel klaar zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Vergeet ik alsnog bijna om de wasmachine aan te zetten.
Nee ze zegt wanneer je je bekkenbodem moet aanspannen. Dat zie je niet neequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag haar alleen maar oefeningen doen met haar hand.
Bekkenbodemspieren denk ikquote:
nee handel niet in spieren vooralsnog maar misschien moet ik mijn assortiment uitbreidenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bekkenbodemspieren denk ik
Heb je die nog op voorraad? Grmbl moet ook nog een nieuwe set
Ik zeg ook niet dat ze allemaal even goed zijn. Ik vond deze ook wel een van de mindere maar vond het alsnog wel leuk dat een dorpje als Haren ook in die docureeks zit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind die van Project X tegenvallen. Er had meer kunnen gebeuren van hoe had het fout kunnen lopen, dat bleef gewoon op de vlakte.
Ja, maar laat dat dan ook even zien. Ik ben visueel ingesteld.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze was aan het vertellen hoe lang je ze moest aanspannen en daarna weer loslaten
Dat wil je niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar laat dat dan ook even zien. Ik ben visueel ingesteld.
Nee die 18% is buik en armenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Misschien moet je het ff vragen aan die orthopeed
nee zit aan de binnenkantquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi hoe we elkaar hier (vaak) onbewust eraan herinneren dat er nog iets gedaan moet worden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die van mij zal intussen wel klaar zijn.
Daarom had ik een foto gemaakt van het bordje van de rij toen ik naar de Efteling ging.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Haags het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens? Je zet je auto in een parkeergarage. Een paar uur later kom je terug en denk je, fuck waar had ik hem ook alweer staan.
Niet met mijn eigen auto maar ik heb dat wel regelmatig met een vriendin als we in Duitsland boodschappen hebben gedaan en dan weer terugkomen in de parkeergarage.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Haags het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens? Je zet je auto in een parkeergarage. Een paar uur later kom je terug en denk je, fuck waar had ik hem ook alweer staan.
Wel eens gehad na 3,5e week vakantie bij het vliegveld van Brusselquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Haags het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom had ik een foto gemaakt van het bordje van de rij toen ik naar de Efteling ging.
Normaal gesproken onthoud ik het wel maar ik wist dat ik bij A zoveel stond en toch vergeten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet met mijn eigen auto maar ik heb dat wel regelmatig met een vriendin als we in Duitsland boodschappen hebben gedaan en dan weer terugkomen in de parkeergarage.
Maar de laatste keer had ik een foto gemaakt en dat ga ik volgende keer weer doen.
Oh met zoiets zou ik sowieso een foto maken waar de auto staat.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel eens gehad na 3,5e week vakantie bij het vliegveld van Brussel
Oh, ik heb 't denk ik over andere bekkenbodemdingenquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bekkenbodemspieren denk ik
Heb je die nog op voorraad? Grmbl moet ook nog een nieuwe set
Ik denk dat je wel instructiefilmpjes kan vinden op bepaalde sitesquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja was wel een goed leermomentjequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh met zoiets zou ik sowieso een foto maken waar de auto staat.
Nee, ik denk datquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Haags het volgende:
gewoon cellofaan er om heen doen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
* Ama plakt weer in elkaar met secondelijm.
*Pakt ducttapequote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
* Ama plakt weer in elkaar met secondelijm.
quote:
Jullie zijn leukquote:
dan aankomende nacht je maar laten inbakerenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:42 schreef bondage het volgende:
Maar helpt helaas niet, heb vooral veel koffie nodig nu... Vannacht een probleem me de koeling geweest in het datacenter waar de servers staan van het platform waar ik voor werk en wie had er waakdienst?
Uhu. Als maar niet te warm isquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan aankomende nacht je maar laten inbakeren
Hoort bij de leeftijd.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat
"Waarom ben ik in een parkeergarage. HOE kom ik in een parkeergarage? Ik heb helemaal geen auto. Hoe kom ik weer uit de parkeergarage?”
nee nooit eigkquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Haags het volgende:
Dat wordt teruggaan!quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Hoerenkots weer vuilniszakken vergeten te kopen.
Nee ik heb de prullenbak een beetje aangedrukt en ik denk dat ik het wel red tot morgen.quote:
Ik vind het ook al duur worden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
En hoezo is een rol met 15 van die zakken gewoon al ¤2.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik heb de prullenbak een beetje aangedrukt en ik denk dat ik het wel red tot morgen.
Huismerk scheelt maar 50 cent maar als je die aandrukt in de prullenbak is de zak meteen kapot.quote:
Ik zou de zak in mijn plastic prullenbak een keer kunnen legen en plastic beter scheiden. Maar ja de gewone prullenbak staat heel dichtbij dus tja...quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]heb je geen leeg zakje over
ik koop zelden vuilniszakken, ofnee ik lieg, ik koop ze voor mn tuin
Ik heb gevoel dat sinds inflatie stijgt, dat vuilniszakken van nog dunnere plastic zijn en dat ze daardoor makkelijk kapot gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Huismerk scheelt maar 50 cent maar als je die aandrukt in de prullenbak is de zak meteen kapot.Dus voel me wel verplicht om Komo sowieso te kopen.
Ja ik had voor mijn gevoel voorheen ook wel eens huismerk en kon mij niet herinneren dat ze zo snel kapot gingen toen maar ze kunnen nu niks meer hebben terwijl het juist wel fijn is als je de boel beetje kan aandrukken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb gevoel dat sinds inflatie stijgt, dat vuilniszakken van nog dunnere plastic zijn en dat ze daardoor makkelijk kapot gaan.
Gister nog gehaald bij de Nettoramaquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
En hoezo is een rol met 15 van die zakken gewoon al ¤2.
Sommige wel en andere weer niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb gevoel dat sinds inflatie stijgt, dat vuilniszakken van nog dunnere plastic zijn en dat ze daardoor makkelijk kapot gaan.
Nou sowieso de Jumbo.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige wel en andere weer niet.
Zijn ze ook lastiger als condoom te gebruiken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor de zekerheid twee over elkaar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze ook lastiger als condoom te gebruiken.
Familie van Bart de Graaff??quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Oh ik krijg twee rookmelders erbij in huis vrijdag. Kreeg ineens een belletje dat hij vervangen moet worden dus ik lachend haha ik heb toch maar één dus ze zijn zo klaar maar ze zei nee je krijgt er twee bij.
Hmm oke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Over 2 weken al weg hier... (24-7)
Dan dus naar die tijdelijke plek en vandaar uit naar de nieuwe woning. Daarvan is nog geen datum, want men weet nog niet of er geschilderd moet worden e.d...
Dan zou de woning vrij komen. Ik zou kort voor die datum naar de logeerplek gaan. Nu dus een week eerder.. Maar dan is ook meteen iedereen weg hier (die andere 2 gaan ook die dag en hoef ik er niet in mijn eentje te wonen....quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]dat is al snel
Eerder zeiden ze toch 1 augustus?
Wel typisch dat iedere keer als jij iets wilt doen, dat Hedwig er dan weer aankomt, waardoor het niet meer kan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
Echt net als ik wil grasmaaien komt Hedwig terug en gaat voor de grasmaaier liggen rollen.Typisch.
wow dat gaat ineens snel.. hopelijk dat je ook maar ergs kort op het tijdelijke adres hoeft te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Over 2 weken al weg hier... (24-7)
Dan dus naar die tijdelijke plek en vandaar uit naar de nieuwe woning. Daarvan is nog geen datum, want men weet nog niet of er geschilderd moet worden e.d...
super dat dat kan inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou de woning vrij komen. Ik zou kort voor die datum naar de logeerplek gaan. Nu dus een week eerder.. Maar dan is ook meteen iedereen weg hier (die andere 2 gaan ook die dag en hoef ik er niet in mijn eentje te wonen....
En al mijn spullen blijven voorlopig hier achter slot en grendel. Alleen het hoognodige neem ik mee naar de logeerplek. Dus dat wil zeggen. Koffer met kleding en toiletartikelen. En wat ontspannings spullen zoals laptop, spelletjes eventueel TV en wat tekenspullen. al kan ik voor dat laatste ook even naar de action lopen, die is daar ook in de buurt...
Ja ze heeft echt een soort radar ofzo voor dit soort dingen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel typisch dat iedere keer als jij iets wilt doen, dat Hedwig er dan weer aankomt, waardoor het niet meer kan.
Superchill dat je niet alles 2x hoeft te verhuizenquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou de woning vrij komen. Ik zou kort voor die datum naar de logeerplek gaan. Nu dus een week eerder.. Maar dan is ook meteen iedereen weg hier (die andere 2 gaan ook die dag en hoef ik er niet in mijn eentje te wonen....
En al mijn spullen blijven voorlopig hier achter slot en grendel. Alleen het hoognodige neem ik mee naar de logeerplek. Dus dat wil zeggen. Koffer met kleding en toiletartikelen. En wat ontspannings spullen zoals laptop, spelletjes eventueel TV en wat tekenspullen. al kan ik voor dat laatste ook even naar de action lopen, die is daar ook in de buurt...
Klinkt sexy.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:14 schreef essnhills het volgende:
Later maar ff het ergste eraf spoelen met de tuinslang oid
Ieder zo zijn kinkquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
Kut was vergeten dat ik een vriendin had uitgenodigd (die ik zie ik niet zovaak meer). Krijg ineens een appje.. hoelaat?
Shit.
Ja, dat ga ik zeker doen, maar dat moet wel goed komen..quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Superchill dat je niet alles 2x hoeft te verhuizen
Zorg je wel dat je een goed lijstje maakt met wat je nodig hebt? Zou zonde zijn als je net iets vergeet en dat dan nieuw moet kopen.
Ja, dat gaan we ook doen. Ik krijg in die logeertijd ook al een kennismaking/overdracht met mijn nieuwe begeleiding...quote:En even bespreken wat te doen als het toch wat langer duurt voordat je naar je definitieve woning kan?
Ik vermoed dat jij iets anders bedoelt dan waar Kaneel aan dacht. En ik merk dat ik dezelfde associatie had als hem. Dus ik sluit mij bij hem aan; klinkt sexy.quote:
Maar boeken lezen en boeken kopen zijn toch 2 verschillende hobby's?quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zin om boeken te kopen, maar ik heb nog genoeg ongelezen boeken om nog jaren vooruit te kunnen
gezellieeeequote:Op woensdag 9 juli 2025 14:54 schreef Ama het volgende:
Oh en ik krijg vanavond schijnbaar ook nog visite.
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar boeken lezen en boeken kopen zijn toch 2 verschillende hobby's?
quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:56 schreef Crack_ het volgende:
ik ga mn bumble aanpassen dat ik 'go slow or go home' wil en 'sta open voor vriendschappelijke connecties maar niet met je piemel'
en lets goer moet toch wel één leuke match tussen zitten
er staat dat er 450+ mensen geliked hebben, geen idee of dat klopt
Morgen langs mijn vorige schuin bovenburen kijken bij nieuwe huisje. Vrijdagavond vriendin hier. Daarna is mijn sociale batterij wel weer even leeg.quote:
Nooit een hond nemen, want elke wandeling is onbedoeld gelijk een sociaal eventquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Morgen langs mijn vorige schuin bovenburen kijken bij nieuwe huisje. Vrijdagavond vriendin hier. Daarna is mijn sociale batterij wel weer even leeg.
Het is wel iets wat ik in mijn achterhoofd hou als optie wanneer ik op mijn 50ste ofzo geen kat meer heb. Heb wel vaak gezegd dat ik best wel ooit in mijn leven een hond zou willen maar ik ben ook wel echt een enorme kattenmens en met mijn huidige kat gaat dat al niet samen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit een hond nemen, want elke wandeling is onbedoeld gelijk een sociaal event
heb ik je goedkeuring?quote:
quote:
Oh, jeetje joh dat is wel even een sociale piekquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Morgen langs mijn vorige schuin bovenburen kijken bij nieuwe huisje. Vrijdagavond vriendin hier. Daarna is mijn sociale batterij wel weer even leeg.
heb je wel iets om over te praten, dat lijkt me wel chillquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit een hond nemen, want elke wandeling is onbedoeld gelijk een sociaal event
heb ik paar keer geprobeerd maar waren voornamelijk expats en dat hoeft niet. Kan het ook beiden eigenlijk? Dat zou ideaal zijnquote:
spannendquote:
Ohquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij iets anders bedoelt dan waar Kaneel aan dacht. En ik merk dat ik dezelfde associatie had als hem. Dus ik sluit mij bij hem aan; klinkt sexy.
ook van jou of dat niet? want in dat geval, GIMME AL YOUR MONEEEEEYquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ook van jou of dat niet? want in dat geval, GIMME AL YOUR MONEEEEEY
Challenge acceptedquote:
quote:
vroeg me al af waarom je op een DM van een maand geleden reageerdequote:
Daarom dat ik hier ook maar tegen haar zei nu dat ik haar een DM stuur want je weet nooit of ze het anders leest.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
vroeg me al af waarom je op een DM van een maand geleden reageerde
ach ik DM nooit belangrijke dingenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom dat ik hier ook maar tegen haar zei nu dat ik haar een DM stuur want je weet nooit of ze het anders leest.
Ligt eraan maar het hoeft ook niet belangrijk te zijn.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Vrouwen vinden dickpics op hun autoruit bij sportschool in Breda - https://nos.nl/l/2574320
@:haags in ons geval was dit een panorama foto geweest
quote:De vrouw heeft naar eigen zeggen slachtofferhulp aangeboden gekregen, maar heeft dat aanbod afgeslagen.
dat heb ik met mn mailquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
Ik DM wel eens wat. En meestal vergeet ik ook direct weer wat. Djs als jemand dan even later reageert dan ben ik meteen verrast dat ik DM heb
Ja?quote:
Ohja dat heb ik ook regelmatigquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik met mn mail
Ik mail mezelf met mobiel nog wel eens sites of dingen toe en dan zie ik nog geen minuutje later een icoontje van mijn mail en ben helemaal verrast over dat er mail is... blijkt het die van mezelf![]()
dementie is een groot geluk
Lekker rustig toch?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen vrienden op FOK! dus tja
ook heel herkenbaar iddquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook regelmatig
Of dat ik mijn telefoon kwijt ben en aan iemand vraag of die me even wil bellen zodat ik kan horen waar die ligt
En dan dat ding oppakken "hey gemiste oproep!"
Ik kan hem ook herrie laten maken met mijn horlogequote:Op woensdag 9 juli 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook heel herkenbaar idd
tegenwoordig vertel ik google dat ik hem kwijt ben en dan heb ik die gemiste oproep niet ondanks dat hij wel piept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
draag al 5 jaar geen horloge meer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan hem ook herrie laten maken met mijn horloge
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Ik wil een kaartje versturen tussen de visite door of morgen. Zoektocht naar een overgebleven brievenbus kan dan beginnen.https://www.postnl.nl/locatiewijzer/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Ik wil een kaartje versturen tussen de visite door of morgen. Zoektocht naar een overgebleven brievenbus kan dan beginnen.PostNL heeft daar een kaartje van of functie dat je een brievenbus kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Herkenbaar dit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik met mn mail
Ik mail mezelf met mobiel nog wel eens sites of dingen toe en dan zie ik nog geen minuutje later een icoontje van mijn mail en ben helemaal verrast over dat er mail is... blijkt het die van mezelf![]()
dementie is een groot geluk
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
vroeg me al af waarom je op een DM van een maand geleden reageerde
vind ik wel fijn, als mensen me er even op wijzenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom dat ik hier ook maar tegen haar zei nu dat ik haar een DM stuur want je weet nooit of ze het anders leest.
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook regelmatig
Of dat ik mijn telefoon kwijt ben en aan iemand vraag of die me even wil bellen zodat ik kan horen waar die ligt
En dan dat ding oppakken "hey gemiste oproep!"
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou joh, mensen hebben ook echt geen fatsoen meer hèStaan gewoon op graven om de tour te zien. Man man man.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En bel je die persoon dan ook terug?
Ja maar gelukkig hebben de meeste mensen iets wat ze "fatsoen" noemen. Is niet altijd een voordeel maar meestal welquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
het lijkt me zo chill als je hier zonder schaamte/schulgevoel/whatevs gebruik van zou kunnen maken
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
Ik DM wel eens wat. En meestal vergeet ik ook direct weer wat. Djs als jemand dan even later reageert dan ben ik meteen verrast dat ik DM heb
hoeveel heb je er gekregen na deze post?quote:
allebei!!!quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik nu een ijsje nemen of die bewaren tot vanavond?
ik spam mensen ook onder mijn kloonquote:
Wat is dit nou joh, mensen hebben ook echt geen fatsoen meer hèStaan gewoon op graven om de tour te zien. Man man man.
[ afbeelding ]
0quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
hoeveel heb je er gekregen na deze post?
[..]
allebei!!!
[..]
ik spam mensen ook onder mijn kloon
ja was eergisteren geloof ik. Schandequote:Op woensdag 9 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat mag niet. Ik mag maar 1 ijsje nemen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
hoeveel heb je er gekregen na deze post?
[..]
allebei!!!
[..]
Wtfquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben weer begonnen met eentje dragen en god wat heerliepeerlieweerliequote:
Goed ideequote:Op woensdag 9 juli 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Ik mag maar 1 ijsje nemen.
ssssssst ik probeer te doen alsof wij niets bijzonders DMenquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.postnl.nl/locatiewijzer/
Ach bij de bejaarden aan de overkant zo te zien.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
PostNL heeft daar een kaartje van of functie dat je een brievenbus kan vinden
weet niet of ik de link met fatsoen hetzelfde ziequote:Op woensdag 9 juli 2025 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig hebben de meeste mensen iets wat ze "fatsoen" noemen. Is niet altijd een voordeel maar meestal wel![]()
En anders kun je altijd nog president van 'Murica worden
Ik heb een stappenteller met horloge dus eigenlijk draag ik dan wel een horloge besef ik mij nu maar zo voelt het niet echt.quote:
oh, dan zou ik voor een dessert-ijsje gaanquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Ik mag maar 1 ijsje nemen.
oh, ja okequote:Op woensdag 9 juli 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ssssssst ik probeer te doen alsof wij niets bijzonders DMen
ik heb om die pols nu een armbandje dus ik kan het zo weer omwisselen, maar moet zeggen dat ik erg goed begin te worden in inschatten hoe laat het is. En heb uiteraard wel mijn telefoon bij me voor wanneer ik echt de tijd moet wetenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben weer begonnen met eentje dragen en god wat heerliepeerlieweerlie
Mensen met wie ik over het algemeen hele gesprekken heb via DM gaat dan wel vaak over op den duur in appen ofzo.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie geen hele gesprekken via DM? Dat doe ik al jaren
ook zonder horloge al 5 jaar overal een half uurtje te vroeg voor de afspraak.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonder horloge zou ik overal te laat komen denk ik
heb je een redelijk gestructureerd ritme?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb om die pols nu een armbandje dus ik kan het zo weer omwisselen, maar moet zeggen dat ik erg goed begin te worden in inschatten hoe laat het is. En heb uiteraard wel mijn telefoon bij me voor wanneer ik echt de tijd moet weten
nee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je een redelijk gestructureerd ritme?
zijn genoeg plekken beschikbaar om de tijd te bekijken
Ik zou het echt niet weten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
er zijn maar twee personen op FOK! die mijn nummer hebben. meer dan genoeg
Ja ik wel hoorquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Ah zo, klinkt wel lekker. Bewuster leven in het moment ditdatquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee.
maar aan de stand van de zon kun je het zien. Je kan het inschatten doordat de visboer om 12u langs kom en dat pas 20min geleden was.
je leert bewuster opletten
ditquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten.Laatste 12 jaar hebben best wel wat mensen mijn telefoonnummer gekregen.
Op de middelbare had een vriendin nooit deo bij zich. Ze vroeg iedere dag of ze die van mij mocht lenen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:33 schreef Ama het volgende:
Misschien had ik die vriendin laatst een horloge moeten geven voor haar verjaardag aangezien ze altijd een half uur te laat komt als we niet specifiek een afspraak hebben staan ergens (bioscoop of dierenarts ofzo).
Ik had hem niet meer tot hij mij een appje stuurde laatst een keer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
ik ga nu kijken of ik @:kaneelstokje zn nummer nog heb![]()
een beetje als hoe iemand die doof of blind is andere zintuigen leert gebruiken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Ah zo, klinkt wel lekker. Bewuster leven in het moment ditdat
Hahahaquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de middelbare had een vriendin nooit deo bij zich. Ze vroeg iedere dag of ze die van mij mocht lenen.
Met Sinterklaas met vriendengroep trok ik haar met Surprise maken. Dus ik had zo'n kartonnen posterhouder verbouwd tot grote deobus.
Ze kon het niet waarderen
das een goeie vriendinquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de middelbare had een vriendin nooit deo bij zich. Ze vroeg iedere dag of ze die van mij mocht lenen.
Met Sinterklaas met vriendengroep trok ik haar met Surprise maken. Dus ik had zo'n kartonnen posterhouder verbouwd tot grote deobus.
Ja het is ergens verwaterdquote:
Vooral met mezelfquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
goh.. verrassendquote:
Nul. Of er moeten mensen op FOK! zitten die ik in het echt ken, maar dat ik niet weet dat ze hier zitten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
er zijn maar twee personen op FOK! die mijn nummer hebben. meer dan genoeg
yvonne want modzakenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nul. Of er moeten mensen op FOK! zitten die ik in het echt ken, maar dat ik niet weet dat ze hier zitten.
Dan denk ik dat ie een nieuw (tussen haakjes, kan al jaren nieuw zijn) heeft want het nummer in mijn telefoon heeft geen whatsappquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had hem niet meer tot hij mij een appje stuurde laatst een keer.Maar ik gooi na een tijdje ook mensen eruit die ik nooit meer spreek.
dat doen mensen heel vaak schijnbaarquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
een beetje als hoe iemand die doof of blind is andere zintuigen leert gebruiken.
Ideaal
maar kan het nog steeds om op mn telefoon te kijken om te zien hoe laat het is, een notificatie zien staan en dan zien dat het een spammail is bijv en daarna de telefoon wegleggen en denken... nu heb ik nog niet gekeken hoe laat het is
de suprise die kreeg zat vaak gore smurrie wat ik moest verwijderen . #pesterijquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja, misschien iemand van MOL, omdat ik een keer een spel heb gewonnen hier.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
yvonne want modzaken
en iteejer want moest een keer iets met PR.
maar is 1 huishouden dus ik vind zelfs dat het telt als 1 persoon eigenlijk.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Ik zet deze post even in KPD.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij kun je trouwens bellen op: 0900 - SexyMuis
ik wel, maar dan wel door de nummers binnen google te verplaatsen naar een ander kopje waardoor ze niet meer getoond worden in mijn adresboek maar wel als ze zouden bellen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ie een nieuw (tussen haakjes, kan al jaren nieuw zijn) heeft want het nummer in mijn telefoon heeft geen whatsapp
en mensen eruit gooien doe ik eigenlijk echt nooit
dat heb ik gelukkig nooit, want ik kan gesprekken woord voor woord terug halen. Zeer irritant op bepaalde momenten.quote:[..]
dat doen mensen heel vaak schijnbaar. Je kunt aan mensen vragen 'heee hoe laat is het' en dan vijf minuten laten vragen 'hoe laat was het nou?' waarschijnlijk weten de meeste mensen het al niet meer
U doet maar. De eerste minuut is gratis.quote:
volgens mij heb ik moira die naar mn ouders laten sturenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, misschien iemand van MOL, omdat ik een keer een spel heb gewonnen hier.
Ohhh, is dat een optie? Dat klinkt chillquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel, maar dan wel door de nummers binnen google te verplaatsen naar een ander kopje waardoor ze niet meer getoond worden in mijn adresboek maar wel als ze zouden bellen.
[..]
dat heb ik gelukkig nooit, want ik kan gesprekken woord voor woord terug halen. Zeer irritant op bepaalde momenten.
Olav?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, misschien iemand van MOL, omdat ik een keer een spel heb gewonnen hier.
Zou kunnen dat ik alleen mijn adres heb gegeven destijds.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij heb ik moira die naar mn ouders laten sturen
maar ze heeft mijn nummer nie dus was niet verplicht om nummer te geven
twee gmails. toon de ene en de andere niet... geen idee hoe ik dat drie jaar geleden heb ingesteld eigenlijk... maar het werkt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, is dat een optie? Dat klinkt chillwaar vind ik dit, hoe heet dit?
dat zou erg handig zijn iddquote:oh damnzou fijn zijn als we een soort prullebakje hadden in ons hoofd waar je dingen naar toe zou kunnen verslepen
Dat ze altijd met deo gebruikte vond ik niet eens echt een issue ofzo. Maar ze was blijkbaar erg beledigd door die Surprise? Nou ja dan niet hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
goh.. verrassend
zo had ik een vriendin die heel goed was in typfouten.. en ik heb een keer iets genoemd als in 'zet en typfouten onder voorbehoud' ofzo over haar typvaardigheid... kon ze niet waarderen
ook verwaterd
Ik app Yvonne wel eens om erge spam te melden als er niemand aanwezig is (vaak savonds laat dan).quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
yvonne want modzaken
en iteejer want moest een keer iets met PR.
maar is 1 huishouden dus ik vind zelfs dat het telt als 1 persoon eigenlijk.
[ afbeelding ]
is dit in zwitserland?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
neequote:
quote:Om de finale van de tweede rit van de Tour de France afgelopen zondag zo goed mogelijk te kunnen zien, gingen tientallen fans op grafzerken staan in Saint-Etienne-au-Mont. „Totaal respectloos”, klinkt het.
die is ook wel eens door zwitserland gekomen, zelfs een keer door nederlandquote:
eensquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah. nou erg slecht dat ze daar zo staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |