Mooi hoe we elkaar hier (vaak) onbewust eraan herinneren dat er nog iets gedaan moet worden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, die van mij zal intussen wel klaar zijn.
Daarom had ik een foto gemaakt van het bordje van de rij toen ik naar de Efteling ging.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Haags het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens? Je zet je auto in een parkeergarage. Een paar uur later kom je terug en denk je, fuck waar had ik hem ook alweer staan.
Niet met mijn eigen auto maar ik heb dat wel regelmatig met een vriendin als we in Duitsland boodschappen hebben gedaan en dan weer terugkomen in de parkeergarage.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Haags het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens? Je zet je auto in een parkeergarage. Een paar uur later kom je terug en denk je, fuck waar had ik hem ook alweer staan.
Wel eens gehad na 3,5e week vakantie bij het vliegveld van Brusselquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Haags het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom had ik een foto gemaakt van het bordje van de rij toen ik naar de Efteling ging.
Normaal gesproken onthoud ik het wel maar ik wist dat ik bij A zoveel stond en toch vergeten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet met mijn eigen auto maar ik heb dat wel regelmatig met een vriendin als we in Duitsland boodschappen hebben gedaan en dan weer terugkomen in de parkeergarage.
Maar de laatste keer had ik een foto gemaakt en dat ga ik volgende keer weer doen.
Oh met zoiets zou ik sowieso een foto maken waar de auto staat.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel eens gehad na 3,5e week vakantie bij het vliegveld van Brussel
Oh, ik heb 't denk ik over andere bekkenbodemdingenquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bekkenbodemspieren denk ik
Heb je die nog op voorraad? Grmbl moet ook nog een nieuwe set
Ik denk dat je wel instructiefilmpjes kan vinden op bepaalde sitesquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar laat dat dan ook even zien. Ik ben visueel ingesteld.
Ja was wel een goed leermomentjequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh met zoiets zou ik sowieso een foto maken waar de auto staat.
Nee, ik denk datquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Haags het volgende:
gewoon cellofaan er om heen doen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
* Ama plakt weer in elkaar met secondelijm.
*Pakt ducttapequote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
* Ama plakt weer in elkaar met secondelijm.
quote:
Jullie zijn leukquote:
dan aankomende nacht je maar laten inbakerenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:42 schreef bondage het volgende:
Maar helpt helaas niet, heb vooral veel koffie nodig nu... Vannacht een probleem me de koeling geweest in het datacenter waar de servers staan van het platform waar ik voor werk en wie had er waakdienst?
Uhu. Als maar niet te warm isquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan aankomende nacht je maar laten inbakeren
Hoort bij de leeftijd.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat
"Waarom ben ik in een parkeergarage. HOE kom ik in een parkeergarage? Ik heb helemaal geen auto. Hoe kom ik weer uit de parkeergarage?”
nee nooit eigkquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Haags het volgende:
Dat wordt teruggaan!quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Hoerenkots weer vuilniszakken vergeten te kopen.
Nee ik heb de prullenbak een beetje aangedrukt en ik denk dat ik het wel red tot morgen.quote:
Ik vind het ook al duur worden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
En hoezo is een rol met 15 van die zakken gewoon al ¤2.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik heb de prullenbak een beetje aangedrukt en ik denk dat ik het wel red tot morgen.
Huismerk scheelt maar 50 cent maar als je die aandrukt in de prullenbak is de zak meteen kapot.quote:
Ik zou de zak in mijn plastic prullenbak een keer kunnen legen en plastic beter scheiden. Maar ja de gewone prullenbak staat heel dichtbij dus tja...quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]heb je geen leeg zakje over
ik koop zelden vuilniszakken, ofnee ik lieg, ik koop ze voor mn tuin
Ik heb gevoel dat sinds inflatie stijgt, dat vuilniszakken van nog dunnere plastic zijn en dat ze daardoor makkelijk kapot gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Huismerk scheelt maar 50 cent maar als je die aandrukt in de prullenbak is de zak meteen kapot.Dus voel me wel verplicht om Komo sowieso te kopen.
Ja ik had voor mijn gevoel voorheen ook wel eens huismerk en kon mij niet herinneren dat ze zo snel kapot gingen toen maar ze kunnen nu niks meer hebben terwijl het juist wel fijn is als je de boel beetje kan aandrukken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb gevoel dat sinds inflatie stijgt, dat vuilniszakken van nog dunnere plastic zijn en dat ze daardoor makkelijk kapot gaan.
Gister nog gehaald bij de Nettoramaquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
En hoezo is een rol met 15 van die zakken gewoon al ¤2.
Sommige wel en andere weer niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb gevoel dat sinds inflatie stijgt, dat vuilniszakken van nog dunnere plastic zijn en dat ze daardoor makkelijk kapot gaan.
Nou sowieso de Jumbo.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige wel en andere weer niet.
Zijn ze ook lastiger als condoom te gebruiken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor de zekerheid twee over elkaar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze ook lastiger als condoom te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |