nee nooit eigkquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Haags het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens? Je zet je auto in een parkeergarage. Een paar uur later kom je terug en denk je, fuck waar had ik hem ook alweer staan.
Dat wordt teruggaan!quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
Hoerenkots weer vuilniszakken vergeten te kopen.
Nee ik heb de prullenbak een beetje aangedrukt en ik denk dat ik het wel red tot morgen.quote:
Ik vind het ook al duur worden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
En hoezo is een rol met 15 van die zakken gewoon al ¤2.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik heb de prullenbak een beetje aangedrukt en ik denk dat ik het wel red tot morgen.
Huismerk scheelt maar 50 cent maar als je die aandrukt in de prullenbak is de zak meteen kapot.quote:
Ik zou de zak in mijn plastic prullenbak een keer kunnen legen en plastic beter scheiden. Maar ja de gewone prullenbak staat heel dichtbij dus tja...quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]heb je geen leeg zakje over
ik koop zelden vuilniszakken, ofnee ik lieg, ik koop ze voor mn tuin
Ik heb gevoel dat sinds inflatie stijgt, dat vuilniszakken van nog dunnere plastic zijn en dat ze daardoor makkelijk kapot gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Huismerk scheelt maar 50 cent maar als je die aandrukt in de prullenbak is de zak meteen kapot.Dus voel me wel verplicht om Komo sowieso te kopen.
Ja ik had voor mijn gevoel voorheen ook wel eens huismerk en kon mij niet herinneren dat ze zo snel kapot gingen toen maar ze kunnen nu niks meer hebben terwijl het juist wel fijn is als je de boel beetje kan aandrukken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb gevoel dat sinds inflatie stijgt, dat vuilniszakken van nog dunnere plastic zijn en dat ze daardoor makkelijk kapot gaan.
Gister nog gehaald bij de Nettoramaquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
En hoezo is een rol met 15 van die zakken gewoon al ¤2.
Sommige wel en andere weer niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb gevoel dat sinds inflatie stijgt, dat vuilniszakken van nog dunnere plastic zijn en dat ze daardoor makkelijk kapot gaan.
Nou sowieso de Jumbo.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige wel en andere weer niet.
Zijn ze ook lastiger als condoom te gebruiken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor de zekerheid twee over elkaar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze ook lastiger als condoom te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |