Ik heb een stappenteller met horloge dus eigenlijk draag ik dan wel een horloge besef ik mij nu maar zo voelt het niet echt.quote:
oh, dan zou ik voor een dessert-ijsje gaanquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet. Ik mag maar 1 ijsje nemen.
oh, ja okequote:Op woensdag 9 juli 2025 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ssssssst ik probeer te doen alsof wij niets bijzonders DMen
ik heb om die pols nu een armbandje dus ik kan het zo weer omwisselen, maar moet zeggen dat ik erg goed begin te worden in inschatten hoe laat het is. En heb uiteraard wel mijn telefoon bij me voor wanneer ik echt de tijd moet wetenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben weer begonnen met eentje dragen en god wat heerliepeerlieweerlie
Mensen met wie ik over het algemeen hele gesprekken heb via DM gaat dan wel vaak over op den duur in appen ofzo.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie geen hele gesprekken via DM? Dat doe ik al jaren
ook zonder horloge al 5 jaar overal een half uurtje te vroeg voor de afspraak.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonder horloge zou ik overal te laat komen denk ik
heb je een redelijk gestructureerd ritme?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb om die pols nu een armbandje dus ik kan het zo weer omwisselen, maar moet zeggen dat ik erg goed begin te worden in inschatten hoe laat het is. En heb uiteraard wel mijn telefoon bij me voor wanneer ik echt de tijd moet weten
nee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je een redelijk gestructureerd ritme?
zijn genoeg plekken beschikbaar om de tijd te bekijken
Ik zou het echt niet weten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
er zijn maar twee personen op FOK! die mijn nummer hebben. meer dan genoeg
Ja ik wel hoorquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Ah zo, klinkt wel lekker. Bewuster leven in het moment ditdatquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee.
maar aan de stand van de zon kun je het zien. Je kan het inschatten doordat de visboer om 12u langs kom en dat pas 20min geleden was.
je leert bewuster opletten
ditquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten.Laatste 12 jaar hebben best wel wat mensen mijn telefoonnummer gekregen.
Op de middelbare had een vriendin nooit deo bij zich. Ze vroeg iedere dag of ze die van mij mocht lenen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:33 schreef Ama het volgende:
Misschien had ik die vriendin laatst een horloge moeten geven voor haar verjaardag aangezien ze altijd een half uur te laat komt als we niet specifiek een afspraak hebben staan ergens (bioscoop of dierenarts ofzo).
Ik had hem niet meer tot hij mij een appje stuurde laatst een keer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
ik ga nu kijken of ik @:kaneelstokje zn nummer nog heb![]()
een beetje als hoe iemand die doof of blind is andere zintuigen leert gebruiken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Ah zo, klinkt wel lekker. Bewuster leven in het moment ditdat
Hahahaquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de middelbare had een vriendin nooit deo bij zich. Ze vroeg iedere dag of ze die van mij mocht lenen.
Met Sinterklaas met vriendengroep trok ik haar met Surprise maken. Dus ik had zo'n kartonnen posterhouder verbouwd tot grote deobus.
Ze kon het niet waarderen
das een goeie vriendinquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de middelbare had een vriendin nooit deo bij zich. Ze vroeg iedere dag of ze die van mij mocht lenen.
Met Sinterklaas met vriendengroep trok ik haar met Surprise maken. Dus ik had zo'n kartonnen posterhouder verbouwd tot grote deobus.
Ze kon het niet waarderen
Ja het is ergens verwaterdquote:
Vooral met mezelfquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
goh.. verrassendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |