quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Vrouwen vinden dickpics op hun autoruit bij sportschool in Breda - https://nos.nl/l/2574320
@:haags in ons geval was dit een panorama foto geweest
quote:De vrouw heeft naar eigen zeggen slachtofferhulp aangeboden gekregen, maar heeft dat aanbod afgeslagen.
dat heb ik met mn mailquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
Ik DM wel eens wat. En meestal vergeet ik ook direct weer wat. Djs als jemand dan even later reageert dan ben ik meteen verrast dat ik DM heb
Ja?quote:
Ohja dat heb ik ook regelmatigquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik met mn mail
Ik mail mezelf met mobiel nog wel eens sites of dingen toe en dan zie ik nog geen minuutje later een icoontje van mijn mail en ben helemaal verrast over dat er mail is... blijkt het die van mezelf![]()
dementie is een groot geluk
Lekker rustig toch?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen vrienden op FOK! dus tja
ook heel herkenbaar iddquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook regelmatig
Of dat ik mijn telefoon kwijt ben en aan iemand vraag of die me even wil bellen zodat ik kan horen waar die ligt
En dan dat ding oppakken "hey gemiste oproep!"
Ik kan hem ook herrie laten maken met mijn horlogequote:Op woensdag 9 juli 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook heel herkenbaar idd
tegenwoordig vertel ik google dat ik hem kwijt ben en dan heb ik die gemiste oproep niet ondanks dat hij wel piept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
draag al 5 jaar geen horloge meer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan hem ook herrie laten maken met mijn horloge
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Ik wil een kaartje versturen tussen de visite door of morgen. Zoektocht naar een overgebleven brievenbus kan dan beginnen.https://www.postnl.nl/locatiewijzer/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
Ik wil een kaartje versturen tussen de visite door of morgen. Zoektocht naar een overgebleven brievenbus kan dan beginnen.PostNL heeft daar een kaartje van of functie dat je een brievenbus kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Herkenbaar dit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik met mn mail
Ik mail mezelf met mobiel nog wel eens sites of dingen toe en dan zie ik nog geen minuutje later een icoontje van mijn mail en ben helemaal verrast over dat er mail is... blijkt het die van mezelf![]()
dementie is een groot geluk
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
vroeg me al af waarom je op een DM van een maand geleden reageerde
vind ik wel fijn, als mensen me er even op wijzenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom dat ik hier ook maar tegen haar zei nu dat ik haar een DM stuur want je weet nooit of ze het anders leest.
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook regelmatig
Of dat ik mijn telefoon kwijt ben en aan iemand vraag of die me even wil bellen zodat ik kan horen waar die ligt
En dan dat ding oppakken "hey gemiste oproep!"
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou joh, mensen hebben ook echt geen fatsoen meer hèStaan gewoon op graven om de tour te zien. Man man man.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En bel je die persoon dan ook terug?
Ja maar gelukkig hebben de meeste mensen iets wat ze "fatsoen" noemen. Is niet altijd een voordeel maar meestal welquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:10 schreef Crack_ het volgende:
het lijkt me zo chill als je hier zonder schaamte/schulgevoel/whatevs gebruik van zou kunnen maken
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
Ik DM wel eens wat. En meestal vergeet ik ook direct weer wat. Djs als jemand dan even later reageert dan ben ik meteen verrast dat ik DM heb
hoeveel heb je er gekregen na deze post?quote:
allebei!!!quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik nu een ijsje nemen of die bewaren tot vanavond?
ik spam mensen ook onder mijn kloonquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou joh, mensen hebben ook echt geen fatsoen meer hèStaan gewoon op graven om de tour te zien. Man man man.
[ afbeelding ]
0quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
hoeveel heb je er gekregen na deze post?
[..]
allebei!!!
[..]
ik spam mensen ook onder mijn kloon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |