Challenge acceptedquote:
quote:
vroeg me al af waarom je op een DM van een maand geleden reageerdequote:
Daarom dat ik hier ook maar tegen haar zei nu dat ik haar een DM stuur want je weet nooit of ze het anders leest.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
vroeg me al af waarom je op een DM van een maand geleden reageerde
ach ik DM nooit belangrijke dingenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom dat ik hier ook maar tegen haar zei nu dat ik haar een DM stuur want je weet nooit of ze het anders leest.
Ligt eraan maar het hoeft ook niet belangrijk te zijn.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Vrouwen vinden dickpics op hun autoruit bij sportschool in Breda - https://nos.nl/l/2574320
@:haags in ons geval was dit een panorama foto geweest
quote:De vrouw heeft naar eigen zeggen slachtofferhulp aangeboden gekregen, maar heeft dat aanbod afgeslagen.
dat heb ik met mn mailquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
Ik DM wel eens wat. En meestal vergeet ik ook direct weer wat. Djs als jemand dan even later reageert dan ben ik meteen verrast dat ik DM heb
Ja?quote:
Ohja dat heb ik ook regelmatigquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik met mn mail
Ik mail mezelf met mobiel nog wel eens sites of dingen toe en dan zie ik nog geen minuutje later een icoontje van mijn mail en ben helemaal verrast over dat er mail is... blijkt het die van mezelf![]()
dementie is een groot geluk
Lekker rustig toch?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen vrienden op FOK! dus tja
ook heel herkenbaar iddquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook regelmatig
Of dat ik mijn telefoon kwijt ben en aan iemand vraag of die me even wil bellen zodat ik kan horen waar die ligt
En dan dat ding oppakken "hey gemiste oproep!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |