gezellieeeequote:Op woensdag 9 juli 2025 14:54 schreef Ama het volgende:
Oh en ik krijg vanavond schijnbaar ook nog visite.
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar boeken lezen en boeken kopen zijn toch 2 verschillende hobby's?
quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:56 schreef Crack_ het volgende:
ik ga mn bumble aanpassen dat ik 'go slow or go home' wil en 'sta open voor vriendschappelijke connecties maar niet met je piemel'
en lets goer moet toch wel één leuke match tussen zitten
er staat dat er 450+ mensen geliked hebben, geen idee of dat klopt
Morgen langs mijn vorige schuin bovenburen kijken bij nieuwe huisje. Vrijdagavond vriendin hier. Daarna is mijn sociale batterij wel weer even leeg.quote:
Nooit een hond nemen, want elke wandeling is onbedoeld gelijk een sociaal eventquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Morgen langs mijn vorige schuin bovenburen kijken bij nieuwe huisje. Vrijdagavond vriendin hier. Daarna is mijn sociale batterij wel weer even leeg.
Het is wel iets wat ik in mijn achterhoofd hou als optie wanneer ik op mijn 50ste ofzo geen kat meer heb. Heb wel vaak gezegd dat ik best wel ooit in mijn leven een hond zou willen maar ik ben ook wel echt een enorme kattenmens en met mijn huidige kat gaat dat al niet samen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit een hond nemen, want elke wandeling is onbedoeld gelijk een sociaal event
heb ik je goedkeuring?quote:
quote:
Oh, jeetje joh dat is wel even een sociale piekquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Morgen langs mijn vorige schuin bovenburen kijken bij nieuwe huisje. Vrijdagavond vriendin hier. Daarna is mijn sociale batterij wel weer even leeg.
heb je wel iets om over te praten, dat lijkt me wel chillquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit een hond nemen, want elke wandeling is onbedoeld gelijk een sociaal event
heb ik paar keer geprobeerd maar waren voornamelijk expats en dat hoeft niet. Kan het ook beiden eigenlijk? Dat zou ideaal zijnquote:
spannendquote:
Ohquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij iets anders bedoelt dan waar Kaneel aan dacht. En ik merk dat ik dezelfde associatie had als hem. Dus ik sluit mij bij hem aan; klinkt sexy.
ook van jou of dat niet? want in dat geval, GIMME AL YOUR MONEEEEEYquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ook van jou of dat niet? want in dat geval, GIMME AL YOUR MONEEEEEY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |