Nul. Of er moeten mensen op FOK! zitten die ik in het echt ken, maar dat ik niet weet dat ze hier zitten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
er zijn maar twee personen op FOK! die mijn nummer hebben. meer dan genoeg
yvonne want modzakenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nul. Of er moeten mensen op FOK! zitten die ik in het echt ken, maar dat ik niet weet dat ze hier zitten.
Dan denk ik dat ie een nieuw (tussen haakjes, kan al jaren nieuw zijn) heeft want het nummer in mijn telefoon heeft geen whatsappquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had hem niet meer tot hij mij een appje stuurde laatst een keer.Maar ik gooi na een tijdje ook mensen eruit die ik nooit meer spreek.
dat doen mensen heel vaak schijnbaarquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
een beetje als hoe iemand die doof of blind is andere zintuigen leert gebruiken.
Ideaal
maar kan het nog steeds om op mn telefoon te kijken om te zien hoe laat het is, een notificatie zien staan en dan zien dat het een spammail is bijv en daarna de telefoon wegleggen en denken... nu heb ik nog niet gekeken hoe laat het is
de suprise die kreeg zat vaak gore smurrie wat ik moest verwijderen . #pesterijquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de middelbare had een vriendin nooit deo bij zich. Ze vroeg iedere dag of ze die van mij mocht lenen.
Met Sinterklaas met vriendengroep trok ik haar met Surprise maken. Dus ik had zo'n kartonnen posterhouder verbouwd tot grote deobus.
Ze kon het niet waarderen
Oh ja, misschien iemand van MOL, omdat ik een keer een spel heb gewonnen hier.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
yvonne want modzaken
en iteejer want moest een keer iets met PR.
maar is 1 huishouden dus ik vind zelfs dat het telt als 1 persoon eigenlijk.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie geen hele gesprekken via DM? Dat doe ik al jaren
Ik zet deze post even in KPD.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij kun je trouwens bellen op: 0900 - SexyMuis
ik wel, maar dan wel door de nummers binnen google te verplaatsen naar een ander kopje waardoor ze niet meer getoond worden in mijn adresboek maar wel als ze zouden bellen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ie een nieuw (tussen haakjes, kan al jaren nieuw zijn) heeft want het nummer in mijn telefoon heeft geen whatsapp
en mensen eruit gooien doe ik eigenlijk echt nooit
dat heb ik gelukkig nooit, want ik kan gesprekken woord voor woord terug halen. Zeer irritant op bepaalde momenten.quote:[..]
dat doen mensen heel vaak schijnbaar. Je kunt aan mensen vragen 'heee hoe laat is het' en dan vijf minuten laten vragen 'hoe laat was het nou?' waarschijnlijk weten de meeste mensen het al niet meer
U doet maar. De eerste minuut is gratis.quote:
volgens mij heb ik moira die naar mn ouders laten sturenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, misschien iemand van MOL, omdat ik een keer een spel heb gewonnen hier.
Ohhh, is dat een optie? Dat klinkt chillquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel, maar dan wel door de nummers binnen google te verplaatsen naar een ander kopje waardoor ze niet meer getoond worden in mijn adresboek maar wel als ze zouden bellen.
[..]
dat heb ik gelukkig nooit, want ik kan gesprekken woord voor woord terug halen. Zeer irritant op bepaalde momenten.
Olav?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, misschien iemand van MOL, omdat ik een keer een spel heb gewonnen hier.
Zou kunnen dat ik alleen mijn adres heb gegeven destijds.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij heb ik moira die naar mn ouders laten sturen
maar ze heeft mijn nummer nie dus was niet verplicht om nummer te geven
twee gmails. toon de ene en de andere niet... geen idee hoe ik dat drie jaar geleden heb ingesteld eigenlijk... maar het werkt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, is dat een optie? Dat klinkt chillwaar vind ik dit, hoe heet dit?
dat zou erg handig zijn iddquote:oh damnzou fijn zijn als we een soort prullebakje hadden in ons hoofd waar je dingen naar toe zou kunnen verslepen
Dat ze altijd met deo gebruikte vond ik niet eens echt een issue ofzo. Maar ze was blijkbaar erg beledigd door die Surprise? Nou ja dan niet hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
goh.. verrassend
zo had ik een vriendin die heel goed was in typfouten.. en ik heb een keer iets genoemd als in 'zet en typfouten onder voorbehoud' ofzo over haar typvaardigheid... kon ze niet waarderen
ook verwaterd
Ik app Yvonne wel eens om erge spam te melden als er niemand aanwezig is (vaak savonds laat dan).quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
yvonne want modzaken
en iteejer want moest een keer iets met PR.
maar is 1 huishouden dus ik vind zelfs dat het telt als 1 persoon eigenlijk.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou joh, mensen hebben ook echt geen fatsoen meer hèStaan gewoon op graven om de tour te zien. Man man man.
[ afbeelding ]
is dit in zwitserland?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nou joh, mensen hebben ook echt geen fatsoen meer hèStaan gewoon op graven om de tour te zien. Man man man.
[ afbeelding ]
neequote:
quote:Om de finale van de tweede rit van de Tour de France afgelopen zondag zo goed mogelijk te kunnen zien, gingen tientallen fans op grafzerken staan in Saint-Etienne-au-Mont. „Totaal respectloos”, klinkt het.
die is ook wel eens door zwitserland gekomen, zelfs een keer door nederlandquote:
eensquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah. nou erg slecht dat ze daar zo staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |