SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Nee nu niet meer. Nu ik soort van mijn eigen grasmaaier heb doe ik het bijhouden en laat ik het niet meer heel lang worden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom haal je het weg? Of maai je het pas als het super lang is?
Denk dat het nu de helft is. Valt dus wel mee om als ik dat aan de overkant zou dumpen maar goed dat mag eigenlijk niet (maar het mocht ook niet in een ondergrondse dus moest het toch ergens kwijt toen).quote:
Nee, zo'n 22% zelfs.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
18 % harder werken voor hetzelfde geld dus
ja, precies. Daarom vandaag.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja goeie.. beddengoed uitwassen want nu kan het wel weer buiten hangen.
in dat geval kun je het gewoon laten liggen, voedt je het gazon zelfs meequote:Op woensdag 9 juli 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee nu niet meer. Nu ik soort van mijn eigen grasmaaier heb doe ik het bijhouden en laat ik het niet meer heel lang worden.
valt in dit land wel mee, hahahaha-haquote:
Nee want dan gaat mijn kat dat allemaal lopen op vreten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in dat geval kun je het gewoon laten liggen, voedt je het gazon zelfs meemaar niet doen als het lang is want dan is het weer niet goed, dan krijgt het gras geen lucht meer en duurt het te lang om te verteren
[..]
valt in dit land wel mee, hahahaha-ha
Google foto's zegt dat mijn kat een witte uil is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Google foto's zegt dat Ambar een kat is![]()
Kunnen we uit n=2 concluderen dat Google foto's gewoon stom is?quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Google foto's zegt dat mijn kat een witte uil is.
Oh wacht.
Na bij mij klopt het ook wel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen we uit n=2 concluderen dat Google foto's gewoon stom is?
Moest wel grinniken om al die Nederlandse accenten. Hoewel Merthe wel goed Engels kan nu ze in Dubai woont.quote:
BrokenTV?quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Maar hoe Thomas en Giel StukTV zeiden in het Engels vond ik zo raar.Had het dan vertaald naar het Engels.
Had gewoon die docu in het Nederlands gedaan en dan Engelse ondertiteling.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest wel grinniken om al die Nederlandse accenten. Hoewel Merthe wel goed Engels kan nu ze in Dubai woont.
Omdat Excel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom maakt Excel van elk cijfer met een streepje een datum
Arrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh
4-15 maakte hij april 15 vanquote:
Als je de cel geselecteerd hebt Ctrl + 1 doen, en dan tekst aanklikken dan negeert hij dat.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4-15 maakte hij april 15 van
en 5-8 was dan weer 5 augustus
Kut stukje software
Nee hoor, dan doet hij gewoon nog een keer. En ik weet van deze optiesquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:27 schreef DuggaDont het volgende:
[..]
Als je de cel geselecteerd hebt Ctrl + 1 doen, en dan tekst aanklikken dan negeert hij dat.
Zet dat dan uit in de opties!! Anders een apostrof ervoor typen. Dat helpt ook, geloof ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom maakt Excel van elk cijfer met een streepje een datum
Arrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Zet dat dan uit in de opties!! Anders een apostrof ervoor typen. Dat helpt ook, geloof ik.
Tweede is logisch. Dat is de Nederlandse manier van datumnotatie. En we hebben geen 15e maand, dus daar kon ie geen 4e maand 15 van maken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4-15 maakte hij april 15 van
en 5-8 was dan weer 5 augustus
Kut stukje software
Hmm. Beetje jammer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, dan doet hij gewoon nog een keer. En ik weet van deze opties
Die ene gozer die ging patsen met die fb evenement kopiequote:Op woensdag 9 juli 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Moest wel grinniken om al die Nederlandse accenten. Hoewel Merthe wel goed Engels kan nu ze in Dubai woont.
Ik heb het even opgezocht, de enige manier is, start-getalnotatie-tekstquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, dan doet hij gewoon nog een keer. En ik weet van deze opties
Zo doe ik het ook altijdquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest er tekst van maken volgens mij collega. Het werkt, maar het is lelijk
Mijn app zei dat mijn kat een bunzing was.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Google foto's zegt dat Ambar een kat is![]()
Maar is dat niet wat ik ook zei?quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest er tekst van maken volgens mij collega. Het werkt, maar het is lelijk
Jij bent van het internet, jouw advies neem ik niet aan.quote:
Dat is mijn account he? Die is gewoon nog ingelogd op m'n computer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij bent van het internet, jouw advies neem ik niet aan.
Ja dusquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is mijn account he? Die is gewoon nog ingelogd op m'n computer.
Dat is voor bezwangerden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
Dames hebben jullie vandaag jullie kegeloefeningen gedaan
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Hebben ze weer alles opgevroten?quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga een kinderboek schrijven getiteld 'Mijn cavia heeft een lintworm'. @:4everblackeyed
nee tochquote:
Nee joh, is goed voor je bekkenbodem, kun je als je ouder bent beter je pies ophouden en verzakt de boel minder snel.quote:
Dr staat duidelijk bij haar geboortetraining.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, is goed voor je bekkenbodem, kun je als je ouder bent beter je pies ophouden en verzakt de boel minder snel.
Kan bevestigen dat dit helpt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch
? Voor vrouwen:
Urine-incontinentie
-> Bijvoorbeeld bij lachen, niezen of sporten (stressincontinentie).
Verbetering van vaginale spieren
-> Kan leiden tot meer gevoel tijdens seks en makkelijker orgasme.
Herstel na bevalling
-> Helpt bij het terugkrijgen van spierkracht en controle.
Voorkomen of verbeteren van verzakkingen
-> Zoals verzakking van de blaas, baarmoeder of darmen.
? Voor mannen:
Urine-incontinentie
-> Bijvoorbeeld na een prostaatoperatie.
Verbeteren van erectiele functie
-> Beter vasthouden van een erectie en voorkomen van vroegtijdige zaadlozing.
Controle over ejaculatie
-> Meer controle over orgasme, mogelijk uitstel van ejaculatie.
oke dan doe jij het nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr staat duidelijk bij haar geboortetraining.
Denk dat die te horny wasquote:
Geen idee wat ik zojuist heb zitten kijken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
Dames hebben jullie vandaag jullie kegeloefeningen gedaan
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Was het niet gewoon lunchpauze?quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
Noise cancelling werkt zo goed dat ik dacht dat ze gestopt waren met slijpen
Een bekkenbodemspier trainings schemaquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat ik zojuist heb zitten kijken.
Een schema voor bekkenbodemspierentrainingquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat daxht ik ookquote:
Of die zei dat hij als eerste de AH ging plunderen. Sneu kneusjes.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die ene gozer die ging patsen met die fb evenement kopie
Ga je schamen
Schede aanspan cursusquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*Gaat al richting F1 subforum om de boel in de gaten te houden*quote:
Goei spulleke wel danquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat daxht ik ook
Maar zodra ik dat ding afzette bleken ze nog gewoon bezig. Hij cancelt het gewoon erg goed dit geluid
Maar mannen kunnen het ook doen en hebben er ook baat bijquote:
En jij dacht het rustig te hebben in de zomerstopquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
*Gaat al richting F1 subforum om de boel in de gaten te houden*
Jaquote:
ik moet rustig aan doen op doktersadvies.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En jij dacht het rustig te hebben in de zomerstop
Maar ik heb geen schede?quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar mannen kunnen het ook doen en hebben er ook baat bij
Ja maar daarom vroeg BB het niet lijkt me. Elke vrouw zou dit moeten doen, niet alleen wandelende couveuses.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr staat duidelijk bij haar geboortetraining.
Zat die bij die 18%?quote:
Nee dat valt niet onder het percentagequote:
Vind het oprecht een goede herinnering, ik ga ze bestellenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daarom vroeg BB het niet lijkt me. Elke vrouw zou dit moeten doen, niet alleen wandelende couveuses.
Weet je dat zeker?quote:
Ik zag haar alleen maar oefeningen doen met haar hand.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een bekkenbodemspier trainings schema
wat?quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het oprecht een goede herinnering, ik ga ze bestellen
Ja ze was aan het vertellen hoe lang je ze moest aanspannen en daarna weer loslatenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag haar alleen maar oefeningen doen met haar hand.
Ik vind die van Project X tegenvallen. Er had meer kunnen gebeuren van hoe had het fout kunnen lopen, dat bleef gewoon op de vlakte.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
@:wereldgozer Maar ik (en @:cherrylips ook weet ik) vind die Trainwreck docus sowieso wel vermakelijk om te kijken. Ook wel fijn dat ze niet zo lang zijn dus dat je ze even snel kan kijken.
Oh ja, die van mij zal intussen wel klaar zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Vergeet ik alsnog bijna om de wasmachine aan te zetten.
Nee ze zegt wanneer je je bekkenbodem moet aanspannen. Dat zie je niet neequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag haar alleen maar oefeningen doen met haar hand.
Bekkenbodemspieren denk ikquote:
nee handel niet in spieren vooralsnog maar misschien moet ik mijn assortiment uitbreidenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bekkenbodemspieren denk ik
Heb je die nog op voorraad? Grmbl moet ook nog een nieuwe set
Ik zeg ook niet dat ze allemaal even goed zijn. Ik vond deze ook wel een van de mindere maar vond het alsnog wel leuk dat een dorpje als Haren ook in die docureeks zit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind die van Project X tegenvallen. Er had meer kunnen gebeuren van hoe had het fout kunnen lopen, dat bleef gewoon op de vlakte.
Ja, maar laat dat dan ook even zien. Ik ben visueel ingesteld.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze was aan het vertellen hoe lang je ze moest aanspannen en daarna weer loslaten
Dat wil je niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar laat dat dan ook even zien. Ik ben visueel ingesteld.
Nee die 18% is buik en armenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Misschien moet je het ff vragen aan die orthopeed
nee zit aan de binnenkantquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar laat dat dan ook even zien. Ik ben visueel ingesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |