WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Ik dacht dat het een elektriciteitsmast was.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wilen jullie nu ook zo'n TN-petje?
25 euroquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wilen jullie nu ook zo'n TN-petje?
Maak je summer look compleet met de Thibau Nys Cap en supporter in stijl. Must-have voor elke fan!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:32 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
25 euro
https://thibaunys.be/shop/cap-white/
Isabelle Nys-Nijs?quote:
Ah, zoveel volg ik het Vlaamse shownieuws niet.quote:
Dat lijkt me ook weer zo'n typisch slaafje.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:48 schreef DiegoFuser het volgende:
En de vriendin. De vriendin van Jenno Berckmoes.
Hoogtepunt in de geschiedenis van Vive le Velo.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:00 schreef The_Undertone het volgende:
Ik kijk uitgesteld, Edward Theuns die Alain Vandam imiteert, meer cringe wordt het niet...
Een Odieltje waardige imitatie, vind je van niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:00 schreef The_Undertone het volgende:
Ik kijk uitgesteld, Edward Theuns die Alain Vandam imiteert, meer cringe wordt het niet...
Oumi was er, die zit vast in het item van Sammyquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:33 schreef Dutch_view het volgende:
Zou het vanavond ook over Remco gaan?![]()
Waarschijnlijk gaat Karrel aan iedere gast aan tafel vragen hoe goed ze Hem vinden.
Volgens mij zou Jurgen Fore komen, dus het zal wel voornamelijk over REMCO gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Oumi was er, die zit vast in het item van Sammy
We kunnen alleen maar hopen dat Bakelants wat kritischer opmerkingen maakt, want van Karrel hoeven we het niet te verwachten richting Fore.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij zou Jurgen Fore komen, dus het zal wel voornamelijk over REMCO gaan.
Ook Merlier nog!quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:51 schreef Szura het volgende:
Karrel denkt Remco met terugwerkende kracht het geel in
Pat heeft altijd in alle kranten laten zetten dat hij pas zou stoppen als hij de ideale opvolger had gevonden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een waardeloze opvolger van Don Pat.
Laval is dacht ik ook een lastige finish.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zijn voor de rustdag twee sprintritten, Jan.
Anderhalve kilometer aan 3%, dat kan letterlijk iedere sprinter aan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laval is dacht ik ook een lastige finish.
Weer een mooi bedragje van specialized op de rekening.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De woonwagenhelm prominent in beeld.
Is wel zijn gewone racefiets dan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En die fiets ook op 3 meter afstand![]()
En die paal tussen de twee in. Over deze compositie is nagedacht.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En die fiets ook op 3 meter afstand![]()
Geprepareerd door Karrel?quote:
Carnavalquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er iemand die met die helm voor schut zou willen lopen?
@Koffieplanter zou hem zelfs tijdens het douchen en slapen dragen!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er iemand die met die helm voor schut zou willen lopen?
Ze wordt op lichtjaren gereden vandaag.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze is aan het trainen voor de Tour.
Kijk nu al uit naar het lossen in de Tourquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze is aan het trainen voor de Tour.
Zou hem leuk staan tijdens zijn basketball training.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
@:Koffieplanter zou hem zelfs tijdens het douchen en slapen dragen!
Die zegt eerst dat ze niet over transfers wil hebben, om vervolgens de hele tijd over transfers te gaan praten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:39 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel is Jurgen vakkundig aan het slopen
Daar heb je niet veel nodig. Onbegrijpelijk dat Fore CEO is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:39 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel is Jurgen vakkundig aan het slopen
Lipowitz, Vauquelin zijn nog vrij.quote:
Hij moet misschien evenveel gaan tankenquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:44 schreef Mansjester het volgende:
Foré is qua uitstraling wel echt het tegenovergestelde van Levefre he
Lipowitz heeft nog een contract. Vauquelin gaat naar Ineos. Maar je kunt ook daaronder wat renners proberen te halen.quote:
Ah, dan heeft Steef het mis dat zijn contract afloopt. Vauquelin ook eventueel naar Visma toch?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:45 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Lipowitz heeft nog een contract. Vauquelin gaat naar Ineos. Maar je kunt ook daaronder wat renners proberen te halen.
Sammy is een fenomeen! Wie wil er niet met Sammy op de film.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:47 schreef H.Vviv het volgende:
Dat al die familieleden zich allemaal laten filmen, daar verbaas ik mij steeds over.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dan heeft Steef het mis dat zijn contract afloopt. Vauquelin ook eventueel naar Visma toch?
Er bestaat geen grotere eer dan de hoofdrol te spelen in een reportage van Sammy.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:47 schreef H.Vviv het volgende:
Dat al die familieleden zich allemaal laten filmen, daar verbaas ik mij steeds over.
Bora is nooit open over contracten, Steef voegt alleen iets toe aan PCS na een persbericht van de ploeg maar in de persberichten van Bora staat nooit voor hoeveel jaar renners hebben getekend.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dan heeft Steef het mis dat zijn contract afloopt. Vauquelin ook eventueel naar Visma toch?
Ongeslagen!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Jurgen heeft trouwens ook gefietst
https://www.procyclingstats.com/rider/jurgen-fore
Manager David mag ook over De Lie praten, neem ik aan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:50 schreef Szura het volgende:
Oh David mag weer over zn broer komen praten
Belgen kunnen niet piano spelen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:51 schreef The_Undertone het volgende:
Wat is dat hier met al die Ollanders?
David is nochtans een halve Belgquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:51 schreef The_Undertone het volgende:
Wat is dat hier met al die Ollanders?
Geen goede Cda-waarde.quote:
Ik denk niet dat als hij wel in Nederland zou hebben gewoond het nieuws wel mee had gekregen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:01 schreef DiegoFuser het volgende:
David die nooit één dag in Nederland heeft gewoond krijgt de vraag of hij het nieuws in Nederland heeft meegekregen.
Een belachelijk groot succes?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:02 schreef Dutch_view het volgende:
Kijken we naar een show van Ivo Niehe?
Is hij net zo’n game verslaafde?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat als hij wel in Nederland zou hebben gewoond het nieuws wel mee had gekregen.
Dat weet ik niet, maar hij lijkt mij niet iemand die in klassieke muziek geïnteresseerd is. Het zal trouwens ook in België wel op het nieuws zijn geweest.quote:
Zelfs op tv.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar hij lijkt mij niet iemand die in klassieke muziek geïnteresseerd is. Het zal trouwens ook in België wel op het nieuws zijn geweest.
Vooral een hondslelijke renner.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:10 schreef The_Undertone het volgende:
Jeff Healy blijft een rare patriot.
Ik probeer positiever te zijnquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral een hondslelijke renner.
Hij komt uit Ierland, daar kan hij weinig aan doen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral een hondslelijke renner.
Hij komt oorspronkelijk uit Engeland; hij is een wielrenIer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij komt uit Ierland, daar kan hij weinig aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |