WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Van Poppel geeft anders nooit een schouderduw!quote:Op maandag 7 juli 2025 21:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Oh het parcours krijgt weer de schuld, niet de mokerdomme renners.
Het parcours was ook echt kut.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Oh het parcours krijgt weer de schuld, niet de mokerdomme renners.
Allee.quote:
Chantal mag terugkomen.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:06 schreef Dutch_view het volgende:
Ben je fan van Merlier?
Daar is uiteraard maar één antwoord mogelijk!
Ik zie Karrel dat wel elke week kijken.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 21:11 schreef Faraday01 het volgende:
Chief strategistdie hebben ze niet bij oe ah ee
ASO kan wel een punt willen maken alleen kunnen ze beter eerst zichzelf opheffen vanwege het absurde parcours vandaag.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:14 schreef Kloit het volgende:
Het gezapige rijden van de renners wordt weer met de mantel der liefde bedekt.
Dan heb je echt geen idee, Limburg en Brabant is al een wereld van verschil. Laat staat een Franse enclavequote:
Niemand neemt Marijn serieusquote:Op maandag 7 juli 2025 21:17 schreef DiegoFuser het volgende:
Chantal neemt het verhaal van Marijn niet serieus
Ik las laatst ergens dat Elis Ligtlee inmiddels drie kinderen verder is.quote:
De kleine heeft waarschijnlijk meer te melden dan Nicky zelf.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:23 schreef Dutch_view het volgende:
Nicky komt langs!
Vast met de kleine erbij
Met een kind van een paar weken mooi naar de Alpen rijden.quote:
https://www.ad.nl/devente(...)rdt-gezegd~a74f1deb/quote:Op maandag 7 juli 2025 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat Elis Ligtlee inmiddels drie kinderen verder is.
Ik denk dat Karrel deze grap laat lopen.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:24 schreef DiegoFuser het volgende:
Zwangerschapstesten zijn niet de enige testen waar Chantal positief test.
Wat journalistiek jammer is.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat Karrel deze grap laat lopen.
Ik zit al op het puntje van de bank.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:28 schreef Szura het volgende:
Wat een gekeuvel
Laten we alsjeblieft gauw naar Sammy gaan
Ik sluit niet uit dat hij soms zijn eigen naam vergeet.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:37 schreef Szura het volgende:
Merlier weet dus niet hoeveel sprintersetappes er zijn?
Van der Poel en Merlier dus in ieder geval, maar dat is echt ronduit schandalig. Het is niet zo alsof het hun werk is of iets.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:37 schreef H.Vviv het volgende:
Denk dat heel veel renners niet weten hoe het parcours eruit ziet.
Merlier is een dagjesmens.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:37 schreef Szura het volgende:
Merlier weet dus niet hoeveel sprintersetappes er zijn?
Alles moet met de mantel der liefde bedekt worden.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:38 schreef Dutch_view het volgende:
Lotte laat zich lossen.
Wensdenker Karrel.
Geen touw aan vast te knopen ook.quote:
Het valt nog mee dat ze hem niet de verzorgster van Tim noemden.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:48 schreef Kloit het volgende:
Voorál vrouw van Tim Merlier. Stukje aartsconservatief Vlaanderen.
Raggel Hazes, al doet die het vrijwillig.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:50 schreef Szura het volgende:
Altijd maar over je gestorven familielid moeten praten
Stukje Isa Hoes
Hij zit ook altijd zo ongemakkelijk met zijn beide handen op elkaar.quote:
Wie was dat in hemelsnaam? De renners kenden die achterlijke allemaal.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:42 schreef Felagund het volgende:
Deze vent gelooft iets teveel in zichzelf.
Hij heeft zich ook een Jurgen Mettepenningen opscheertje aan laten meten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook dikker, hij is denk ik echt wel een paar kilo afgevallen
Nog meer dan WOUT?quote:
Mooie plek ook wel.quote:
Terwijl we er wel echt veel van hadden verwacht.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:10 schreef DiegoFuser het volgende:
Isabelle Nijs is echt een nietszeggend figuur
Jan is ook niet overtuigd van Steff Cras.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco moet wel echt weg als je ziet welke renners Quick Step allemaal gaat halen. Steff Cras als meesterknecht, je zou voor minder.
Deels terecht. Geen hoogvlieger, maar kan prima dienen als vierde of vijfde man in de bergen. Maar ze halen voor de rest allemaal klassieke renners binnen, met vooral een Belgische nationaliteit.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jan is ook niet overtuigd van Steff Cras.
Met Dainese ook nog een derde sprinter, ongetwijfeld geen goedkope jongen. Onbegrijpelijke prioriteiten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:21 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Deels terecht. Geen hoogvlieger, maar kan prima dienen als vierde of vijfde man in de bergen. Maar ze halen voor de rest allemaal klassieke renners binnen, met vooral een Belgische nationaliteit.
Terwijl hij ook de woordvoerder van Wout isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan solliciteert naar een plekje bij de Roodhooftjes.
Interview buiten beeld erbijquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor Maarten niet. IK HOOR MAARTEN WEL. Ik hoor Maarten niet.
Ook allemaal b-kwaliteit die klassieker-renners.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:21 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Deels terecht. Geen hoogvlieger, maar kan prima dienen als vierde of vijfde man in de bergen. Maar ze halen voor de rest allemaal klassieke renners binnen, met vooral een Belgische nationaliteit.
Edward Planckaert onderschatten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook allemaal b-kwaliteit die klassieker-renners.
Maar ook niet van zijn vader.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:27 schreef DiegoFuser het volgende:
Tibo is wel echt bovengemiddeld bespraakt. Dat komt niet van zijn moeders kant hebben we zojuist kunnen concluderen.
Dan moet het wel van Sven komen!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:27 schreef DiegoFuser het volgende:
Tibo is wel echt bovengemiddeld bespraakt. Dat komt niet van zijn moeders kant hebben we zojuist kunnen concluderen.
Lijkt op zo'n wolfsangel die neonazi's ook gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wilen jullie nu ook zo'n TN-petje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |