Hij heeft zich ook een Jurgen Mettepenningen opscheertje aan laten meten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook dikker, hij is denk ik echt wel een paar kilo afgevallen
Nog meer dan WOUT?quote:
Mooie plek ook wel.quote:
Terwijl we er wel echt veel van hadden verwacht.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:10 schreef DiegoFuser het volgende:
Isabelle Nijs is echt een nietszeggend figuur
Jan is ook niet overtuigd van Steff Cras.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco moet wel echt weg als je ziet welke renners Quick Step allemaal gaat halen. Steff Cras als meesterknecht, je zou voor minder.
Deels terecht. Geen hoogvlieger, maar kan prima dienen als vierde of vijfde man in de bergen. Maar ze halen voor de rest allemaal klassieke renners binnen, met vooral een Belgische nationaliteit.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jan is ook niet overtuigd van Steff Cras.
Met Dainese ook nog een derde sprinter, ongetwijfeld geen goedkope jongen. Onbegrijpelijke prioriteiten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:21 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Deels terecht. Geen hoogvlieger, maar kan prima dienen als vierde of vijfde man in de bergen. Maar ze halen voor de rest allemaal klassieke renners binnen, met vooral een Belgische nationaliteit.
Terwijl hij ook de woordvoerder van Wout isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan solliciteert naar een plekje bij de Roodhooftjes.
Interview buiten beeld erbijquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor Maarten niet. IK HOOR MAARTEN WEL. Ik hoor Maarten niet.
Ook allemaal b-kwaliteit die klassieker-renners.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:21 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Deels terecht. Geen hoogvlieger, maar kan prima dienen als vierde of vijfde man in de bergen. Maar ze halen voor de rest allemaal klassieke renners binnen, met vooral een Belgische nationaliteit.
Edward Planckaert onderschatten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook allemaal b-kwaliteit die klassieker-renners.
Maar ook niet van zijn vader.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:27 schreef DiegoFuser het volgende:
Tibo is wel echt bovengemiddeld bespraakt. Dat komt niet van zijn moeders kant hebben we zojuist kunnen concluderen.
Dan moet het wel van Sven komen!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:27 schreef DiegoFuser het volgende:
Tibo is wel echt bovengemiddeld bespraakt. Dat komt niet van zijn moeders kant hebben we zojuist kunnen concluderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |