Terwijl hij ook de woordvoerder van Wout isquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan solliciteert naar een plekje bij de Roodhooftjes.
Interview buiten beeld erbijquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor Maarten niet. IK HOOR MAARTEN WEL. Ik hoor Maarten niet.
Ook allemaal b-kwaliteit die klassieker-renners.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:21 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Deels terecht. Geen hoogvlieger, maar kan prima dienen als vierde of vijfde man in de bergen. Maar ze halen voor de rest allemaal klassieke renners binnen, met vooral een Belgische nationaliteit.
Edward Planckaert onderschatten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook allemaal b-kwaliteit die klassieker-renners.
Maar ook niet van zijn vader.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:27 schreef DiegoFuser het volgende:
Tibo is wel echt bovengemiddeld bespraakt. Dat komt niet van zijn moeders kant hebben we zojuist kunnen concluderen.
Dan moet het wel van Sven komen!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:27 schreef DiegoFuser het volgende:
Tibo is wel echt bovengemiddeld bespraakt. Dat komt niet van zijn moeders kant hebben we zojuist kunnen concluderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |