Hoogtepunt in de geschiedenis van Vive le Velo.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:00 schreef The_Undertone het volgende:
Ik kijk uitgesteld, Edward Theuns die Alain Vandam imiteert, meer cringe wordt het niet...
Een Odieltje waardige imitatie, vind je van niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:00 schreef The_Undertone het volgende:
Ik kijk uitgesteld, Edward Theuns die Alain Vandam imiteert, meer cringe wordt het niet...
Oumi was er, die zit vast in het item van Sammyquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:33 schreef Dutch_view het volgende:
Zou het vanavond ook over Remco gaan?![]()
Waarschijnlijk gaat Karrel aan iedere gast aan tafel vragen hoe goed ze Hem vinden.
Volgens mij zou Jurgen Fore komen, dus het zal wel voornamelijk over REMCO gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Oumi was er, die zit vast in het item van Sammy
We kunnen alleen maar hopen dat Bakelants wat kritischer opmerkingen maakt, want van Karrel hoeven we het niet te verwachten richting Fore.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij zou Jurgen Fore komen, dus het zal wel voornamelijk over REMCO gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |