Ik denk niet dat als hij wel in Nederland zou hebben gewoond het nieuws wel mee had gekregen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:01 schreef DiegoFuser het volgende:
David die nooit één dag in Nederland heeft gewoond krijgt de vraag of hij het nieuws in Nederland heeft meegekregen.
Een belachelijk groot succes?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:02 schreef Dutch_view het volgende:
Kijken we naar een show van Ivo Niehe?
Is hij net zo’n game verslaafde?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat als hij wel in Nederland zou hebben gewoond het nieuws wel mee had gekregen.
Dat weet ik niet, maar hij lijkt mij niet iemand die in klassieke muziek geïnteresseerd is. Het zal trouwens ook in België wel op het nieuws zijn geweest.quote:
Zelfs op tv.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar hij lijkt mij niet iemand die in klassieke muziek geïnteresseerd is. Het zal trouwens ook in België wel op het nieuws zijn geweest.
Vooral een hondslelijke renner.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:10 schreef The_Undertone het volgende:
Jeff Healy blijft een rare patriot.
Ik probeer positiever te zijnquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral een hondslelijke renner.
Hij komt uit Ierland, daar kan hij weinig aan doen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral een hondslelijke renner.
Hij komt oorspronkelijk uit Engeland; hij is een wielrenIer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij komt uit Ierland, daar kan hij weinig aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |