Ah, dan heeft Steef het mis dat zijn contract afloopt. Vauquelin ook eventueel naar Visma toch?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:45 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Lipowitz heeft nog een contract. Vauquelin gaat naar Ineos. Maar je kunt ook daaronder wat renners proberen te halen.
Sammy is een fenomeen! Wie wil er niet met Sammy op de film.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:47 schreef H.Vviv het volgende:
Dat al die familieleden zich allemaal laten filmen, daar verbaas ik mij steeds over.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dan heeft Steef het mis dat zijn contract afloopt. Vauquelin ook eventueel naar Visma toch?
Er bestaat geen grotere eer dan de hoofdrol te spelen in een reportage van Sammy.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:47 schreef H.Vviv het volgende:
Dat al die familieleden zich allemaal laten filmen, daar verbaas ik mij steeds over.
Bora is nooit open over contracten, Steef voegt alleen iets toe aan PCS na een persbericht van de ploeg maar in de persberichten van Bora staat nooit voor hoeveel jaar renners hebben getekend.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dan heeft Steef het mis dat zijn contract afloopt. Vauquelin ook eventueel naar Visma toch?
Ongeslagen!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Jurgen heeft trouwens ook gefietst
https://www.procyclingstats.com/rider/jurgen-fore
Manager David mag ook over De Lie praten, neem ik aan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:50 schreef Szura het volgende:
Oh David mag weer over zn broer komen praten
Belgen kunnen niet piano spelen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:51 schreef The_Undertone het volgende:
Wat is dat hier met al die Ollanders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |