abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218172165
Wie is Remco?
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 21:47:08 #202
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218172167
Wie is Remco Evenepoel?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_218172168
Wie is Remco Evenepoel?
The owls are not what they seem
pi_218172170
Wie is Remco Evenepoel _O-
pi_218172171
WIE IS REMCO EVENEPOEL?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 21:47:33 #206
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218172174
Die opa met dat petje. _O-

Dit is peak Vlaanderen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 9 juli 2025 @ 21:47:36 #207
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_218172175
Bankje
pi_218172177
Goede klak wel :D
pi_218172178
Mooi zo'n "Ome Willem" petje
  Redactie Sport woensdag 9 juli 2025 @ 21:47:48 #210
451829 crew  H.Vviv
pi_218172179
Dat al die familieleden zich allemaal laten filmen, daar verbaas ik mij steeds over.
pi_218172185
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:45 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Lipowitz heeft nog een contract. Vauquelin gaat naar Ineos. Maar je kunt ook daaronder wat renners proberen te halen.
Ah, dan heeft Steef het mis dat zijn contract afloopt. Vauquelin ook eventueel naar Visma toch?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218172188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:47 schreef H.Vviv het volgende:
Dat al die familieleden zich allemaal laten filmen, daar verbaas ik mij steeds over.
Sammy is een fenomeen! Wie wil er niet met Sammy op de film.
  Redactie Sport woensdag 9 juli 2025 @ 21:48:44 #213
451829 crew  H.Vviv
pi_218172190
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:48 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ah, dan heeft Steef het mis dat zijn contract afloopt. Vauquelin ook eventueel naar Visma toch?
twitter
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 21:48:45 #214
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218172191
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:47 schreef H.Vviv het volgende:
Dat al die familieleden zich allemaal laten filmen, daar verbaas ik mij steeds over.
Er bestaat geen grotere eer dan de hoofdrol te spelen in een reportage van Sammy.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_218172192
Dat is Remco!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 21:49:44 #217
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218172200
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:48 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ah, dan heeft Steef het mis dat zijn contract afloopt. Vauquelin ook eventueel naar Visma toch?
Bora is nooit open over contracten, Steef voegt alleen iets toe aan PCS na een persbericht van de ploeg maar in de persberichten van Bora staat nooit voor hoeveel jaar renners hebben getekend.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_218172201
Zijn vrouwtje heeft mij opgebeld
The owls are not what they seem
  woensdag 9 juli 2025 @ 21:49:49 #219
279824 Mansjester
City>United
pi_218172202
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:47 schreef Dutch_view het volgende:
Mooi zo'n "Ome Willem" petje
En allebei hetzelfde Evenepoel shirt :D
pi_218172205
De diesel auto heeft geen milieuzone sticker, jammer.
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 21:50:07 #221
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218172210
Remco doet het voor ONS.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 21:50:25 #222
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218172213
VUISTJE
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_218172214
Remco moet een elektrische wagen regelen voor bompa en bomma :D
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 21:50:37 #224
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_218172216
Geen probleem, het is graag gedaan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_218172229
Het team _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')