Ah, dan heeft Steef het mis dat zijn contract afloopt. Vauquelin ook eventueel naar Visma toch?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:45 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Lipowitz heeft nog een contract. Vauquelin gaat naar Ineos. Maar je kunt ook daaronder wat renners proberen te halen.
Sammy is een fenomeen! Wie wil er niet met Sammy op de film.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:47 schreef H.Vviv het volgende:
Dat al die familieleden zich allemaal laten filmen, daar verbaas ik mij steeds over.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dan heeft Steef het mis dat zijn contract afloopt. Vauquelin ook eventueel naar Visma toch?
Er bestaat geen grotere eer dan de hoofdrol te spelen in een reportage van Sammy.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:47 schreef H.Vviv het volgende:
Dat al die familieleden zich allemaal laten filmen, daar verbaas ik mij steeds over.
Bora is nooit open over contracten, Steef voegt alleen iets toe aan PCS na een persbericht van de ploeg maar in de persberichten van Bora staat nooit voor hoeveel jaar renners hebben getekend.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dan heeft Steef het mis dat zijn contract afloopt. Vauquelin ook eventueel naar Visma toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |