Laval is dacht ik ook een lastige finish.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zijn voor de rustdag twee sprintritten, Jan.
Anderhalve kilometer aan 3%, dat kan letterlijk iedere sprinter aan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laval is dacht ik ook een lastige finish.
Weer een mooi bedragje van specialized op de rekening.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De woonwagenhelm prominent in beeld.
Is wel zijn gewone racefiets dan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En die fiets ook op 3 meter afstand![]()
En die paal tussen de twee in. Over deze compositie is nagedacht.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En die fiets ook op 3 meter afstand![]()
Geprepareerd door Karrel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |