abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218088443
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:57 schreef xzaz het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
In praktijk klopt dit.
  Miss 200.000.000! dinsdag 1 juli 2025 @ 11:04:25 #182
367000 roos94
pi_218088486
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:
60Kg hier. Doe maar wat vaker een hittegolf. Goed tegen vergrijzing.
Ja maar jij bent 1.05 m zo kunnen we het ook he :')
  dinsdag 1 juli 2025 @ 11:18:35 #183
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218088692
Kunnen we godverdomme met z'n allen weer extra zorgpremie op gaan hoesten omdat bepaalde mensen geen zelfdiscipline hebben.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218088928
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:18 schreef PzKpfw het volgende:
Kunnen we godverdomme met z'n allen weer extra zorgpremie op gaan hoesten omdat bepaalde mensen geen zelfdiscipline hebben.
Dat is altijd al zo geweest.
Alleen nu nog wat extra.
Vakman pur sang
pi_218088939
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is altijd al zo geweest.
Alleen nu nog wat extra.
Waarom niet zoals in Amerika? waar je gewoon aan allerlei peptides kan komen?
pi_218088956
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:04 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja maar jij bent 1.05 m zo kunnen we het ook he :')
1,76m
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 11:45:35 #187
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218088969
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
1,76m
70 bij 1,82 hier. Wat is het toch heerlijk om perfectie zo dicht te naderen hè?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218088988
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
70 bij 1,82 hier. Wat is het toch heerlijk om perfectie zo dicht te naderen hè?
Fijn ja. Ik moet er niet aan denken vet mee te moeten sjouwen.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 11:50:44 #189
3542 Gia
User under construction
pi_218089028
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:21 schreef maily het volgende:
Laat ze fitness eerst maar in het basispakket vergoeden.
En voedingsleer :!
Dit ja. Ik heb hartfalen en al van jongs af aan gewichtsproblemen. Fitness/fysio is voor mij heel belangrijk, zeker ook om te proberen iets aan dat overgewicht (bmi 33) te doen. De kans dat ik een dergelijk medicijn mag gebruiken bij al mijn medicijnen, acht ik niet zo groot. Ik heb nu een abonnement 'medische fitness' bij een fysiopraktijk. Kosten 40 euro in de maand. 1 uur in de week. Ik vind dat hartfalen onder de chronische aandoeningen zou moeten vallen en 2x in de week fysio vergoed zou moeten worden. Gelukkig kan ik het betalen, maar er zijn heel veel mensen die dat niet kunnen.
pi_218089402
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 23:10 schreef Mikeytt het volgende:
Alles is tegenwoordig in een zero variant, maar waarom is er nog geen Radler 0,0 zero??

Zit echt tantoe veel suiker in..... zou wel fijn zijn voor de fans van dit bazendrankje
Begin maar met 2,5 liter water per dag.

(Nee ik probeer je niet te vergiftigen)
pi_218089481
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:21 schreef maily het volgende:
Laat ze fitness eerst maar in het basispakket vergoeden.
En voedingsleer :!
Grootste probleem is toch naar de fitness gaan ipv er voor betalen. Hele verdienmodel van Basic Fit is gebouwd op mensen die wel betalen maar nooit komen.

Kan je het wel gratis maken maar mensen gaan dan nog steeds niet.

Voedingsleer en gezond eten goedkoper maken zou al een boel helpen. 0% BTW op groente en fruit zou een mooie start zijn.

Al werkt de lobby daarin tegen door te zeuren over bewerkt groente/fruit waardoor de hele discussie vertraagd word.
pi_218089518
quote:
Onderschat de lobby niet van dit medicijn. Valt veel geld te verdienen als dit in het basispakket zit.

Overigens is de geneesmiddelen branch best verziekt. Commercieel gezien kan je beter een medicijn hebben dat iemand levenslang moet gebruiken dan iets wat je 1x slikt en het probleem oplost.

Je snapt wel waar de aandeelhouders voor kiezen....
pi_218089526
quote:
Dat heet sociaal bezig zijn, maar dat is een vies woord voor de mensen die slechts op winstbejag uit zijn.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 12:41:06 #194
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_218089547
Ik had gisteren net zo een filmpje van een afvalcoach gezien die beweerde dat Ozempic heel veel bijwerkingen heeft. Want ik ben nu aan het afvallen.

Maar bij mij lukt het zo wel hoor. Ik eet 1500 calorieën per dag.

Wat zijn de nadelen van Ozempic?

Ozempic, een medicijn voorgeschreven voor diabetes type 2, kan inderdaad bijwerkingen hebben. De meest voorkomende zijn maag-darmklachten zoals misselijkheid, diarree en overgeven. Ernstigere bijwerkingen, hoewel minder vaak, kunnen pancreatitis (ontsteking van de alvleesklier), galblaasproblemen, en nierproblemen omvatten. Daarnaast is er het risico van een verstoord eetpatroon en gewichtstoename na het stoppen met het medicijn.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 12:43:35 #195
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_218089560
Vergissing, sorry.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218089989
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:58 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat onder aan de streep obesitas meer kost dan dit medicijn. Maar dan nog is het tekenend dat we in een maatschappij beland zijn waarbij iedere kleine moeite met een pil wordt opgelost. Altijd maar zoveel kunnen zuipen en vreten als je wil. Geen enkel oog meer voor discipline en zelfcontrole
Het is niet eens een oplossing, men valt een prcent of 10 af en moet de medicatie (die fakking duur is) blijven slikken want zodra je ermee stopt komt die 10% er gewoon weer bij. Tenzij je weer meer bent gaan vreten, want dan ben je zwaarder als voordat je begon. De langlopende onderzoeken zijn een stuk genuanceerder nu. Het is het geld gewoon niet waard.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 13:39:22 #197
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218090000
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:13 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)wicht-in-basispakket
[..]
90%! Goed nieuws en zo kunnen medische professionals bepalen of iemand in aanmerking zou moeten komen. Afvallen is zeer moeilijk voor sommigen, en dat drukt iedereen.
misschien de hamburgers en het ijs laten staan een jaartje

tomaten zijn in de aanbieding bij de Aldi
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  FOK!fotograaf dinsdag 1 juli 2025 @ 13:43:45 #198
842 Zorro
Z
pi_218090028
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:23 schreef heywoodu het volgende:
Doe eerst maar weer even goed investeren in (breedte)sport en goede voeding. Als mensen met weinig geld nou vooral gezonde dingen als keuze hadden...
Bij breedtesport kunnen ze inderdaad prima aansluiten!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Spellchecker dinsdag 1 juli 2025 @ 14:01:47 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218090151
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:41 schreef tesssssssss het volgende:
Ik had gisteren net zo een filmpje van een afvalcoach gezien die beweerde dat Ozempic heel veel bijwerkingen heeft. Want ik ben nu aan het afvallen.

Maar bij mij lukt het zo wel hoor. Ik eet 1500 calorieën per dag.

Wat zijn de nadelen van Ozempic?

Ozempic, een medicijn voorgeschreven voor diabetes type 2, kan inderdaad bijwerkingen hebben. De meest voorkomende zijn maag-darmklachten zoals misselijkheid, diarree en overgeven. Ernstigere bijwerkingen, hoewel minder vaak, kunnen pancreatitis (ontsteking van de alvleesklier), galblaasproblemen, en nierproblemen omvatten. Daarnaast is er het risico van een verstoord eetpatroon en gewichtstoename na het stoppen met het medicijn.
Als je aan de pil bent moet je ook oppassen voor ongewenste zwangerschap.
pi_218090175
Laat ze eerst de speeltuintjes en voetbalvelden terug brengen de wijken in. Overal zijn ze gesloopt om ruimte te maken.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:13:59 #201
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218090234
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:05 schreef Chadi het volgende:
Laat ze eerst de speeltuintjes en voetbalvelden terug brengen de wijken in. Overal zijn ze gesloopt om ruimte te maken.
en de volkstuinen die weg gehaald zijn, waar nu huizen komen , of ze al drie jaar bezig zijn voor een vergunning

daar groeit gezondheid , in een voedselbos lopen alleen maar lesbische Groen Links schreeuwers, die niets doen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:26:13 #202
3542 Gia
User under construction
pi_218090371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:33 schreef descon het volgende:

[..]
Grootste probleem is toch naar de fitness gaan ipv er voor betalen. Hele verdienmodel van Basic Fit is gebouwd op mensen die wel betalen maar nooit komen.

Voedingsleer en gezond eten goedkoper maken zou al een boel helpen. 0% BTW op groente en fruit zou een mooie start zijn.

Al werkt de lobby daarin tegen door te zeuren over bewerkt groente/fruit waardoor de hele discussie vertraagd word.
Dit probleem had ik ook met bedrijven als 'basic fit', goede voornemens, wel betalen, maar niet gaan.
Ik heb nu medische fitness bij een fysiopraktijk. Dat is met een groep, maar wel onder begeleiding van een fysiotherapeut. Juist door dat stukje begeleiding en erop aangesproken worden door de groep als je niet komt, ga je wel. Het kost alleen veel meer dan een basic fit abo'tje.

Overigens heb ik vandaag wel afgezegd, i.v.m. de temperaturen. Er is daar wel airco, maar moet er ook nog zien te komen. Beter maar even thuis wat doen.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:29:41 #203
3542 Gia
User under construction
pi_218090408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:05 schreef Chadi het volgende:
Hier in de wijk komen fitness toestellen, slingerrek, steps, buikspiertoestel, enz.... Maar ik vraag me af of buurtgenoten daar echt hun oefeningen gaan doen in het openbaar.
pi_218090445
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:50 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit ja. Ik heb hartfalen en al van jongs af aan gewichtsproblemen. Fitness/fysio is voor mij heel belangrijk, zeker ook om te proberen iets aan dat overgewicht (bmi 33) te doen. De kans dat ik een dergelijk medicijn mag gebruiken bij al mijn medicijnen, acht ik niet zo groot. Ik heb nu een abonnement 'medische fitness' bij een fysiopraktijk. Kosten 40 euro in de maand. 1 uur in de week. Ik vind dat hartfalen onder de chronische aandoeningen zou moeten vallen en 2x in de week fysio vergoed zou moeten worden. Gelukkig kan ik het betalen, maar er zijn heel veel mensen die dat niet kunnen.
Houd nog een jaartje of 10 vol, en de medicatie is zodanig geperfectioneerd dat ook jij het kan gebruiken en er geen risico meer bestaat omtrent vermenging met andere medicatie.

Overgewicht/obesitas is in de relatief nabije toekomst onbestaand.
pi_218090457
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Hier in de wijk komen fitness toestellen, slingerrek, steps, buikspiertoestel, enz.... Maar ik vraag me af of buurtgenoten daar echt hun oefeningen gaan doen in het openbaar.
Alleen de diehards. Mensen moeten van jong af aan socializen, voetballen op pleintjes en dingen samen doen. Doe pleintjes vormen een soort lijm.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:35:12 #206
3542 Gia
User under construction
pi_218090461
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Houd nog een jaartje of 10 vol, en de medicatie is zodanig geperfectioneerd dat ook jij het kan gebruiken en er geen risico meer bestaat omtrent vermenging met andere medicatie.

Overgewicht/obesitas is in de relatief nabije toekomst onbestaand.
Ik wil niet zo'n medicijn dat je levenslang moet gebruiken om geen overgewicht te hebben. Ik heb liever fysio, met verwijsbrief, in het basispakket.
Heb al genoeg medicatie waar ik levenslang aan vast zit, zoals ace-remmers, beta-blokkers, bloedverdunners en plastabletten, oh en een statine, ook zo leuk.
pi_218090463
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en de volkstuinen die weg gehaald zijn, waar nu huizen komen , of ze al drie jaar bezig zijn voor een vergunning

daar groeit gezondheid , in een voedselbos lopen alleen maar lesbische Groen Links schreeuwers, die niets doen
Moest even heel hard lachen hierom.. Thx
pi_218090469
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:33 schreef descon het volgende:

[..]

Sowieso moeten we niet doen alsof fitness sport is. Het is een rare hobby van mensen die puur op discipline die ze vaak niet hebben hun uiterlijk willen verbeteren. Voor de overgrote meerderheid werkt spelplezier, competitiedrang en teamgeest veel beter om tot flinke fysieke inspanningen te komen.Bewaar die discipline maar voor in de keuken, waar sowieso de grootste winst te halen is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218090478
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:35 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik wil niet zo'n medicijn dat je levenslang moet gebruiken. Ik heb liever fysio, met verwijsbrief, in het basispakket.
Je gaat het niet levenslang moeten gebruiken. Dat hoeft met de huidige medicatie (ozempic) ook al niet.
  Spellchecker dinsdag 1 juli 2025 @ 14:37:21 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218090482
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:34 schreef Chadi het volgende:

[..]
Alleen de diehards. Mensen moeten van jong af aan socializen, voetballen op pleintjes en dingen samen doen. Doe pleintjes vormen een soort lijm.
fatbikes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')