abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2025 @ 23:20:36 #151
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218085771
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 23:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik schoot een beetje uit mijn slof, maar het effect is helaas tamelijk onafhankelijk van je bedoeling. Het gebeurt ook hier en nu.
Een moment van onachtzaamheid mijnerzijds :)

Ik veronderstelde zelf ook wel dat dikke mensen meer zouden kosten. Dat blijkt inderdaad genuanceerder te liggen. Ik lees dat ze de gezondheidszorg minder zouden kosten. Wat ik nog niet meegenomen heb zien worden, is het verschil in bijvoorbeeld arbeidspotentieel door obesitasgerelateerde beperkingen. Hetgeen ook bijvoorbeeld in dit artikel wordt benoemd.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_218086126
Een "Sentimentenpeing". Leuke naam voor een geslaagde lobby poging.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 02:07:48 #153
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_218086154
Wat een onzin topic. Nederlanders vreten teveel, net als Amerikanen maar die lopen 10 jaar voor.

We eten als bouwvakkers terwijl iedereen op kantoor zit, het huishouden geen enkele energie meer kost.

Ik vind de porties in restaurants ook schandalig groot. Ik zat zaterdag in een restaurant en kreeg een stuk vlees van 250 gram. Thuis eten we daar met 2,5 persoon van. En dan nog salade en friet…
Het concept all you can dat is ook zo’n gezwel van deze tijd.

En serieus een zak chips is altijd ergens goedkoper dan fruit. Terwijl mijn ervaring is dat kinderen liever vers fruit willen dan snoep. En dat ze uiteindelijk de interesse krijgen in andere smaken dan zoet. Zuur is hier altijd favoriet.

Maar ff naar de biologische kas en zelf plukken kost gemiddeld ¤25,00 voor een volle doos en dat is veel te duur.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 02:12:21 #154
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_218086159
500 jaar geleden aten mensen hooguit een homp brood en wat soep per dag. Maar deden zwaar fysiek werk, ze werden niet oud. Maar de balans nu met voedsel inname en fysieke arbeid is nu compleet weg.

Iedereen eet teveel.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 07:29:04 #155
22565 asco
Los in deze tent
pi_218086866
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 02:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een onzin topic. Nederlanders vreten teveel, net als Amerikanen maar die lopen 10 jaar voor.

We eten als bouwvakkers terwijl iedereen op kantoor zit, het huishouden geen enkele energie meer kost.

Ik vind de porties in restaurants ook schandalig groot. Ik zat zaterdag in een restaurant en kreeg een stuk vlees van 250 gram. Thuis eten we daar met 2,5 persoon van. En dan nog salade en friet…
Het concept all you can dat is ook zo’n gezwel van deze tijd.

En serieus een zak chips is altijd ergens goedkoper dan fruit. Terwijl mijn ervaring is dat kinderen liever vers fruit willen dan snoep. En dat ze uiteindelijk de interesse krijgen in andere smaken dan zoet. Zuur is hier altijd favoriet.

Maar ff naar de biologische kas en zelf plukken kost gemiddeld ¤25,00 voor een volle doos en dat is veel te duur.
Allemaal eens.

Ik werk met veel millennials en z-ers.
Je moet voor de gein eens opletten hoe vaak ze het over eten hebben. Eten in het algemeen, uiteten, nieuw eten, nieuwe/leuke restaurants, nieuwe ongezonde supermarkttrends, waar je grote porties krijgt etc etc. :')
Het lijken wel boomers, maar die hebben het dan bijna alleen maar over ziektes.
Lunch is óf McDonalds, óf de frituur óf de broodjeszaak. Zo goed als élke dag.

Neuh, dat komt echt niet meer goed, met of zonder spuit.
Ook hier staan we pas aan het begin van de ellende.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 07:46:46 #156
437160 Fietsenrek
Ondertitel
pi_218087031
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:35 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Sport is bewezen een vrij nutteloos middel om af te vallen. Voeding is het allerbelangrijkste.

Sterker nog, je lichaam reguleert je energieverbranding. Als je 200kcal hebt verbrand d.m.v. sporten, verbrandt je lichaam iets minder energie in rust.
Lol. Als jij aan krachttraining doet, verbrand je juist meer in rust. Het is volledig afhankelijk van wat voor soort sport je doet. Sommige sporten verbranden meer dan de ander.
  Spellchecker dinsdag 1 juli 2025 @ 07:47:27 #157
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218087034
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 02:12 schreef ootjekatootje het volgende:
500 jaar geleden aten mensen hooguit een homp brood en wat soep per dag. Maar deden zwaar fysiek werk, ze werden niet oud. Maar de balans nu met voedsel inname en fysieke arbeid is nu compleet weg.

Iedereen eet teveel.
Je wordt ook de hele dag geconfronteerd met eten. Iedereen loopt ook op straat te eten.
pi_218087233
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 07:47 schreef maily het volgende:

[..]
Je wordt ook de hele dag geconfronteerd met eten. Iedereen loopt ook op straat te eten.
Je kunt op straat ook de hele dag ongezond eten want om de 100 meter kun je ongezond eten kopen.
pi_218087265
Het enigste medicijn tegen obesitas kost bijna niets, gezonder eten en meer bewegen.
pi_218087353
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 07:47 schreef maily het volgende:

[..]
Je wordt ook de hele dag geconfronteerd met eten. Iedereen loopt ook op straat te eten.
Ja nu je het zegt.
Vooral in steden, lopend zitten ze nog te vreten
Vakman pur sang
  dinsdag 1 juli 2025 @ 08:52:08 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218087399
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 07:47 schreef maily het volgende:

[..]
Je wordt ook de hele dag geconfronteerd met eten. Iedereen loopt ook op straat te eten.
Dat is iets wat 30 jaar geleden nog als onfatsoenlijk gold.
The End Times are wild
  dinsdag 1 juli 2025 @ 09:41:34 #162
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218087730
Vakantievluchten betalen op gewicht.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 09:42:44 #163
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218087736
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 07:47 schreef maily het volgende:

[..]
Je wordt ook de hele dag geconfronteerd met eten. Iedereen loopt ook op straat te eten.
In het jaar 0 al bij de romeinen. Staand eten.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 09:44:55 #164
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218087748
60Kg hier. Doe maar wat vaker een hittegolf. Goed tegen vergrijzing.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218087775
Iedereen zich vol laten spuiten met een middel waar de langetermijn risico's nog niet bekend zijn, klinkt top inderdaad
  dinsdag 1 juli 2025 @ 09:52:47 #166
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218087796
Dikke mensen kosten de samenleving veel. Ze nemen meer ruimte in en hebben vaker zorg nodig. Om niet te spreken over hun ecologische footprint.

Fatties afzeiken is niet zo ingewikkeld.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Spellchecker dinsdag 1 juli 2025 @ 10:00:30 #167
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218087844
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Vakantievluchten betalen op gewicht.
Ik las laatst een post van @kwiwi

Een stoel bij de ingang van het vliegtuig. Pas je niet? Dan voor twee stoelen betalen. :+
  dinsdag 1 juli 2025 @ 10:01:40 #168
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218087849
Roken ook aanmoedigen. We sterven gemiddeld jonger. Scheelt AOW/Pensioen.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Spellchecker dinsdag 1 juli 2025 @ 10:01:43 #169
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218087851
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
In het jaar 0 al bij de romeinen. Staand eten.
Juist niet.
Liggend.

https://isgeschiedenis.nl/node/16788
  dinsdag 1 juli 2025 @ 10:04:25 #170
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218087865
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:00 schreef maily het volgende:

[..]
Ik las laatst een post van @:kwiwi

Een stoel bij de ingang van het vliegtuig. Pas je niet? Dan voor twee stoelen betalen. :+
Kwiwi van de KoffieChat. Swiss International. Prima carrier.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 10:04:55 #171
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_218087869
Meng gewoon Ozempic standaard door het drinkwater.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 10:05:46 #172
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218087878
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:01 schreef maily het volgende:

[..]
Juist niet.
Liggend.

https://isgeschiedenis.nl/node/16788
Als een prefect. Ik ken het van Asterix. Staand eten is voor arbeiders naast het Colloseum.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 10:07:16 #173
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218087885
Obelix liggend eten. Liflafjes. Ik wil gevulde everzwijn.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218087887
Hoppa, nu jij vetzak! @Mikeytt

pi_218087978
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 21:33 schreef capricia het volgende:
Het is echt de hormonen. De overgang. Ik raak de kilos niet mee kwijt.
Heb jij je schildklier wel eens laten testen? Want juist de veranderingen in vrouwelijke hormonen veroorzaken nogal eens dat de schildklier ook minder goed gaat functioneren en ja dan is de caloriebehoefte van het lichaam ook minder. Kijk ook eens of je in meer symptomen van hypothyreoïdie herkenning hebt. Je zal de eerste niet zijn die jarenlang loopt te ploeteren met een lijf wat niet meer reageert zoals vroeger terwijl het misschien niet nodig is.
pi_218088015
En een leefstijlinterventie, ook wel bekend als een Gecombineerde Leefstijlinterventie (GLI), is een tweejarig programma dat mensen met overgewicht of obesitas helpt om hun leefstijl te veranderen en een gezonder gewicht te bereiken. Het richt zich op voeding, beweging en gedragsverandering, en wordt vaak aangeboden door leefstijlcoaches. De GLI wordt sinds 2019 vergoed vanuit de basisverzekering, meestal bij een BMI boven de 25.

Dus voor alle dieet en sport schreeuwers. Dit zit al in de basisverzekering. Ik denk dat het heel nuttig is om voor mensen met morbide obesitas de GLI en Ozempic te combineren. Want dikke mensen leven misschien minder lang, ze veroorzaken alsnog wel een flinke belasting op de gezondheidszorg.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 10:21:39 #177
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218088020
Gewoon ongezond eten & drinken verbieden. Koop maar een zak Elstar voor je vreetkick, ben je er zo van genezen.
Graag op anoniem
pi_218088309
Niet enkel bij overgewicht. Gewoon bij iedereen. Het maakt het bijvoorbeeld ook veel makkelijker om het laatste beetje vet te verliezen tijdens droogtrainen. We moeten echt de Amerikaanse kant op, waarbij je bijvoorbeeld ook vrij makkelijk aan allerlei peptides kan komen.

Die extreme regulatie hier....
pi_218088358
quote:
8s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:21 schreef Twiitch het volgende:
Gewoon ongezond eten & drinken verbieden. Koop maar een zak Elstar voor je vreetkick, ben je er zo van genezen.
BMI scanner voordat je bij KFC en andere snelvreetmeuk naar binnen mag. BMI te hoog? Dan geen toegang.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 10:57:02 #180
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_218088389
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Sporten is voor een ieder belangrijk, maar voor afvallen helpt het bar weinig.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_218088443
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:57 schreef xzaz het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
In praktijk klopt dit.
  Miss 200.000.000! dinsdag 1 juli 2025 @ 11:04:25 #182
367000 roos94
pi_218088486
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:
60Kg hier. Doe maar wat vaker een hittegolf. Goed tegen vergrijzing.
Ja maar jij bent 1.05 m zo kunnen we het ook he :')
  dinsdag 1 juli 2025 @ 11:18:35 #183
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218088692
Kunnen we godverdomme met z'n allen weer extra zorgpremie op gaan hoesten omdat bepaalde mensen geen zelfdiscipline hebben.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218088928
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:18 schreef PzKpfw het volgende:
Kunnen we godverdomme met z'n allen weer extra zorgpremie op gaan hoesten omdat bepaalde mensen geen zelfdiscipline hebben.
Dat is altijd al zo geweest.
Alleen nu nog wat extra.
Vakman pur sang
pi_218088939
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is altijd al zo geweest.
Alleen nu nog wat extra.
Waarom niet zoals in Amerika? waar je gewoon aan allerlei peptides kan komen?
  dinsdag 1 juli 2025 @ 11:44:41 #186
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218088956
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:04 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja maar jij bent 1.05 m zo kunnen we het ook he :')
1,76m
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 11:45:35 #187
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_218088969
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
1,76m
70 bij 1,82 hier. Wat is het toch heerlijk om perfectie zo dicht te naderen hè?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 11:46:42 #188
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218088988
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
70 bij 1,82 hier. Wat is het toch heerlijk om perfectie zo dicht te naderen hè?
Fijn ja. Ik moet er niet aan denken vet mee te moeten sjouwen.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 11:50:44 #189
3542 Gia
User under construction
pi_218089028
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:21 schreef maily het volgende:
Laat ze fitness eerst maar in het basispakket vergoeden.
En voedingsleer :!
Dit ja. Ik heb hartfalen en al van jongs af aan gewichtsproblemen. Fitness/fysio is voor mij heel belangrijk, zeker ook om te proberen iets aan dat overgewicht (bmi 33) te doen. De kans dat ik een dergelijk medicijn mag gebruiken bij al mijn medicijnen, acht ik niet zo groot. Ik heb nu een abonnement 'medische fitness' bij een fysiopraktijk. Kosten 40 euro in de maand. 1 uur in de week. Ik vind dat hartfalen onder de chronische aandoeningen zou moeten vallen en 2x in de week fysio vergoed zou moeten worden. Gelukkig kan ik het betalen, maar er zijn heel veel mensen die dat niet kunnen.
pi_218089402
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 23:10 schreef Mikeytt het volgende:
Alles is tegenwoordig in een zero variant, maar waarom is er nog geen Radler 0,0 zero??

Zit echt tantoe veel suiker in..... zou wel fijn zijn voor de fans van dit bazendrankje
Begin maar met 2,5 liter water per dag.

(Nee ik probeer je niet te vergiftigen)
pi_218089481
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:21 schreef maily het volgende:
Laat ze fitness eerst maar in het basispakket vergoeden.
En voedingsleer :!
Grootste probleem is toch naar de fitness gaan ipv er voor betalen. Hele verdienmodel van Basic Fit is gebouwd op mensen die wel betalen maar nooit komen.

Kan je het wel gratis maken maar mensen gaan dan nog steeds niet.

Voedingsleer en gezond eten goedkoper maken zou al een boel helpen. 0% BTW op groente en fruit zou een mooie start zijn.

Al werkt de lobby daarin tegen door te zeuren over bewerkt groente/fruit waardoor de hele discussie vertraagd word.
pi_218089518
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:18 schreef PzKpfw het volgende:
Kunnen we godverdomme met z'n allen weer extra zorgpremie op gaan hoesten omdat bepaalde mensen geen zelfdiscipline hebben.
Onderschat de lobby niet van dit medicijn. Valt veel geld te verdienen als dit in het basispakket zit.

Overigens is de geneesmiddelen branch best verziekt. Commercieel gezien kan je beter een medicijn hebben dat iemand levenslang moet gebruiken dan iets wat je 1x slikt en het probleem oplost.

Je snapt wel waar de aandeelhouders voor kiezen....
pi_218089526
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:18 schreef PzKpfw het volgende:
Kunnen we godverdomme met z'n allen weer extra zorgpremie op gaan hoesten omdat bepaalde mensen geen zelfdiscipline hebben.
Dat heet sociaal bezig zijn, maar dat is een vies woord voor de mensen die slechts op winstbejag uit zijn.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 12:41:06 #194
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_218089547
Ik had gisteren net zo een filmpje van een afvalcoach gezien die beweerde dat Ozempic heel veel bijwerkingen heeft. Want ik ben nu aan het afvallen.

Maar bij mij lukt het zo wel hoor. Ik eet 1500 calorieën per dag.


Wat zijn de nadelen van Ozempic?


Ozempic, een medicijn voorgeschreven voor diabetes type 2, kan inderdaad bijwerkingen hebben. De meest voorkomende zijn maag-darmklachten zoals misselijkheid, diarree en overgeven. Ernstigere bijwerkingen, hoewel minder vaak, kunnen pancreatitis (ontsteking van de alvleesklier), galblaasproblemen, en nierproblemen omvatten. Daarnaast is er het risico van een verstoord eetpatroon en gewichtstoename na het stoppen met het medicijn.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 12:43:35 #195
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_218089560
Vergissing, sorry.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218089989
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:58 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat onder aan de streep obesitas meer kost dan dit medicijn. Maar dan nog is het tekenend dat we in een maatschappij beland zijn waarbij iedere kleine moeite met een pil wordt opgelost. Altijd maar zoveel kunnen zuipen en vreten als je wil. Geen enkel oog meer voor discipline en zelfcontrole
Het is niet eens een oplossing, men valt een prcent of 10 af en moet de medicatie (die fakking duur is) blijven slikken want zodra je ermee stopt komt die 10% er gewoon weer bij. Tenzij je weer meer bent gaan vreten, want dan ben je zwaarder als voordat je begon. De langlopende onderzoeken zijn een stuk genuanceerder nu. Het is het geld gewoon niet waard.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 13:39:22 #197
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218090000
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:13 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)wicht-in-basispakket
[..]
90%! Goed nieuws en zo kunnen medische professionals bepalen of iemand in aanmerking zou moeten komen. Afvallen is zeer moeilijk voor sommigen, en dat drukt iedereen.
misschien de hamburgers en het ijs laten staan een jaartje

tomaten zijn in de aanbieding bij de Aldi
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  FOK!Fotograaf dinsdag 1 juli 2025 @ 13:43:45 #198
842 Zorro
Z
pi_218090028
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:23 schreef heywoodu het volgende:
Doe eerst maar weer even goed investeren in (breedte)sport en goede voeding. Als mensen met weinig geld nou vooral gezonde dingen als keuze hadden...
Bij breedtesport kunnen ze inderdaad prima aansluiten!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Spellchecker dinsdag 1 juli 2025 @ 14:01:47 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218090151
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:41 schreef tesssssssss het volgende:
Ik had gisteren net zo een filmpje van een afvalcoach gezien die beweerde dat Ozempic heel veel bijwerkingen heeft. Want ik ben nu aan het afvallen.

Maar bij mij lukt het zo wel hoor. Ik eet 1500 calorieën per dag.


Wat zijn de nadelen van Ozempic?


Ozempic, een medicijn voorgeschreven voor diabetes type 2, kan inderdaad bijwerkingen hebben. De meest voorkomende zijn maag-darmklachten zoals misselijkheid, diarree en overgeven. Ernstigere bijwerkingen, hoewel minder vaak, kunnen pancreatitis (ontsteking van de alvleesklier), galblaasproblemen, en nierproblemen omvatten. Daarnaast is er het risico van een verstoord eetpatroon en gewichtstoename na het stoppen met het medicijn.
Als je aan de pil bent moet je ook oppassen voor ongewenste zwangerschap.
pi_218090175
Laat ze eerst de speeltuintjes en voetbalvelden terug brengen de wijken in. Overal zijn ze gesloopt om ruimte te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')