Heb jij calorievrije radler 0,0???? Want dan kom ik met de hele groep halenquote:Op maandag 30 juni 2025 23:13 schreef Marsenal het volgende:
Fans van dit drankje kunnen zich eventueel bij mij melden.
Dat heet water met een vleugje citroensap.quote:Op maandag 30 juni 2025 23:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb jij calorievrije radler 0,0???? Want dan kom ik met de hele groep halen
Die er een schepje Stevia bij, verzin een hiope naam en je kunt het zo kwijt voor 10 euro per flesjequote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:21 schreef YoopY het volgende:
[..]
Dat heet water met een vleugje citroensap.
Kom halen dan.
Je bent van de verkeerde kant?quote:Op maandag 30 juni 2025 23:13 schreef Marsenal het volgende:
Fans van dit drankje kunnen zich eventueel bij mij melden.
Niet. Cola zero is ook veel complexerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 00:21 schreef YoopY het volgende:
[..]
Dat heet water met een vleugje citroensap.
Kom halen dan.
Cola Zero smaakt ook niet naar Cola.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet. Cola zero is ook veel complexerhet moet wel smaken naar radler 0,0
Da's wel een goeie jaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:39 schreef Maerwynn het volgende:
Grolsch Radler 0.0 Minder Zoet (19 kcal per 100ml) is de enige die ik weet zonder toegevoegde suikers.
https://www.ah.nl/product(...)0-minder-zoet-6-pack
Ja maar dan stuiter je alleen op het vruchtensap deel van een Radler en niet op de suikerklontjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Da's wel een goeie ja6-pack is maar 400kcal dan, maar wel veel suiker nog. Ga ik van stuiteren
Dat is dan toch gewoon prikwater met pis?quote:Op maandag 30 juni 2025 23:10 schreef Mikeytt het volgende:
Alles is tegenwoordig in een zero variant, maar waarom is er nog geen Radler 0,0 zero??
Zit echt tantoe veel suiker in..... zou wel fijn zijn voor de fans van dit bazendrankje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |