Een moment van onachtzaamheid mijnerzijdsquote:Op maandag 30 juni 2025 23:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik schoot een beetje uit mijn slof, maar het effect is helaas tamelijk onafhankelijk van je bedoeling. Het gebeurt ook hier en nu.
Allemaal eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 02:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een onzin topic. Nederlanders vreten teveel, net als Amerikanen maar die lopen 10 jaar voor.
We eten als bouwvakkers terwijl iedereen op kantoor zit, het huishouden geen enkele energie meer kost.
Ik vind de porties in restaurants ook schandalig groot. Ik zat zaterdag in een restaurant en kreeg een stuk vlees van 250 gram. Thuis eten we daar met 2,5 persoon van. En dan nog salade en friet…
Het concept all you can dat is ook zo’n gezwel van deze tijd.
En serieus een zak chips is altijd ergens goedkoper dan fruit. Terwijl mijn ervaring is dat kinderen liever vers fruit willen dan snoep. En dat ze uiteindelijk de interesse krijgen in andere smaken dan zoet. Zuur is hier altijd favoriet.
Maar ff naar de biologische kas en zelf plukken kost gemiddeld ¤25,00 voor een volle doos en dat is veel te duur.
Lol. Als jij aan krachttraining doet, verbrand je juist meer in rust. Het is volledig afhankelijk van wat voor soort sport je doet. Sommige sporten verbranden meer dan de ander.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sport is bewezen een vrij nutteloos middel om af te vallen. Voeding is het allerbelangrijkste.
Sterker nog, je lichaam reguleert je energieverbranding. Als je 200kcal hebt verbrand d.m.v. sporten, verbrandt je lichaam iets minder energie in rust.
Je wordt ook de hele dag geconfronteerd met eten. Iedereen loopt ook op straat te eten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 02:12 schreef ootjekatootje het volgende:
500 jaar geleden aten mensen hooguit een homp brood en wat soep per dag. Maar deden zwaar fysiek werk, ze werden niet oud. Maar de balans nu met voedsel inname en fysieke arbeid is nu compleet weg.
Iedereen eet teveel.
Je kunt op straat ook de hele dag ongezond eten want om de 100 meter kun je ongezond eten kopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Je wordt ook de hele dag geconfronteerd met eten. Iedereen loopt ook op straat te eten.
Ja nu je het zegt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Je wordt ook de hele dag geconfronteerd met eten. Iedereen loopt ook op straat te eten.
Dat is iets wat 30 jaar geleden nog als onfatsoenlijk gold.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
In het jaar 0 al bij de romeinen. Staand eten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las laatst een post van @kwiwiquote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Vakantievluchten betalen op gewicht.
Juist niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
In het jaar 0 al bij de romeinen. Staand eten.
Kwiwi van de KoffieChat. Swiss International. Prima carrier.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las laatst een post van @:kwiwi
Een stoel bij de ingang van het vliegtuig. Pas je niet? Dan voor twee stoelen betalen.
Als een prefect. Ik ken het van Asterix. Staand eten is voor arbeiders naast het Colloseum.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:01 schreef maily het volgende:
[..]
Juist niet.
Liggend.
https://isgeschiedenis.nl/node/16788
Heb jij je schildklier wel eens laten testen? Want juist de veranderingen in vrouwelijke hormonen veroorzaken nogal eens dat de schildklier ook minder goed gaat functioneren en ja dan is de caloriebehoefte van het lichaam ook minder. Kijk ook eens of je in meer symptomen van hypothyreoïdie herkenning hebt. Je zal de eerste niet zijn die jarenlang loopt te ploeteren met een lijf wat niet meer reageert zoals vroeger terwijl het misschien niet nodig is.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:33 schreef capricia het volgende:
Het is echt de hormonen. De overgang. Ik raak de kilos niet mee kwijt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |