abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:13:59 #201
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218090234
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:05 schreef Chadi het volgende:
Laat ze eerst de speeltuintjes en voetbalvelden terug brengen de wijken in. Overal zijn ze gesloopt om ruimte te maken.
en de volkstuinen die weg gehaald zijn, waar nu huizen komen , of ze al drie jaar bezig zijn voor een vergunning

daar groeit gezondheid , in een voedselbos lopen alleen maar lesbische Groen Links schreeuwers, die niets doen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:26:13 #202
3542 Gia
User under construction
pi_218090371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:33 schreef descon het volgende:

[..]
Grootste probleem is toch naar de fitness gaan ipv er voor betalen. Hele verdienmodel van Basic Fit is gebouwd op mensen die wel betalen maar nooit komen.

Kan je het wel gratis maken maar mensen gaan dan nog steeds niet.

Voedingsleer en gezond eten goedkoper maken zou al een boel helpen. 0% BTW op groente en fruit zou een mooie start zijn.

Al werkt de lobby daarin tegen door te zeuren over bewerkt groente/fruit waardoor de hele discussie vertraagd word.
Dit probleem had ik ook met bedrijven als 'basic fit', goede voornemens, wel betalen, maar niet gaan.
Ik heb nu medische fitness bij een fysiopraktijk. Dat is met een groep, maar wel onder begeleiding van een fysiotherapeut. Juist door dat stukje begeleiding en erop aangesproken worden door de groep als je niet komt, ga je wel. Het kost alleen veel meer dan een basic fit abo'tje.

Overigens heb ik vandaag wel afgezegd, i.v.m. de temperaturen. Er is daar wel airco, maar moet er ook nog zien te komen. Beter maar even thuis wat doen.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:29:41 #203
3542 Gia
User under construction
pi_218090408
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:05 schreef Chadi het volgende:
Laat ze eerst de speeltuintjes en voetbalvelden terug brengen de wijken in. Overal zijn ze gesloopt om ruimte te maken.
Hier in de wijk komen fitness toestellen, slingerrek, steps, buikspiertoestel, enz.... Maar ik vraag me af of buurtgenoten daar echt hun oefeningen gaan doen in het openbaar.
pi_218090445
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 11:50 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit ja. Ik heb hartfalen en al van jongs af aan gewichtsproblemen. Fitness/fysio is voor mij heel belangrijk, zeker ook om te proberen iets aan dat overgewicht (bmi 33) te doen. De kans dat ik een dergelijk medicijn mag gebruiken bij al mijn medicijnen, acht ik niet zo groot. Ik heb nu een abonnement 'medische fitness' bij een fysiopraktijk. Kosten 40 euro in de maand. 1 uur in de week. Ik vind dat hartfalen onder de chronische aandoeningen zou moeten vallen en 2x in de week fysio vergoed zou moeten worden. Gelukkig kan ik het betalen, maar er zijn heel veel mensen die dat niet kunnen.
Houd nog een jaartje of 10 vol, en de medicatie is zodanig geperfectioneerd dat ook jij het kan gebruiken en er geen risico meer bestaat omtrent vermenging met andere medicatie.

Overgewicht/obesitas is in de relatief nabije toekomst onbestaand.
pi_218090457
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Hier in de wijk komen fitness toestellen, slingerrek, steps, buikspiertoestel, enz.... Maar ik vraag me af of buurtgenoten daar echt hun oefeningen gaan doen in het openbaar.
Alleen de diehards. Mensen moeten van jong af aan socializen, voetballen op pleintjes en dingen samen doen. Doe pleintjes vormen een soort lijm.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:35:12 #206
3542 Gia
User under construction
pi_218090461
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Houd nog een jaartje of 10 vol, en de medicatie is zodanig geperfectioneerd dat ook jij het kan gebruiken en er geen risico meer bestaat omtrent vermenging met andere medicatie.

Overgewicht/obesitas is in de relatief nabije toekomst onbestaand.
Ik wil niet zo'n medicijn dat je levenslang moet gebruiken om geen overgewicht te hebben. Ik heb liever fysio, met verwijsbrief, in het basispakket.
Heb al genoeg medicatie waar ik levenslang aan vast zit, zoals ace-remmers, beta-blokkers, bloedverdunners en plastabletten, oh en een statine, ook zo leuk.
pi_218090463
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en de volkstuinen die weg gehaald zijn, waar nu huizen komen , of ze al drie jaar bezig zijn voor een vergunning

daar groeit gezondheid , in een voedselbos lopen alleen maar lesbische Groen Links schreeuwers, die niets doen
Moest even heel hard lachen hierom.. Thx
pi_218090469
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:33 schreef descon het volgende:

[..]
Grootste probleem is toch naar de fitness gaan ipv er voor betalen. Hele verdienmodel van Basic Fit is gebouwd op mensen die wel betalen maar nooit komen.

Kan je het wel gratis maken maar mensen gaan dan nog steeds niet.

Voedingsleer en gezond eten goedkoper maken zou al een boel helpen. 0% BTW op groente en fruit zou een mooie start zijn.

Al werkt de lobby daarin tegen door te zeuren over bewerkt groente/fruit waardoor de hele discussie vertraagd word.
Sowieso moeten we niet doen alsof fitness sport is. Het is een rare hobby van mensen die puur op discipline die ze vaak niet hebben hun uiterlijk willen verbeteren. Voor de overgrote meerderheid werkt spelplezier, competitiedrang en teamgeest veel beter om tot flinke fysieke inspanningen te komen.Bewaar die discipline maar voor in de keuken, waar sowieso de grootste winst te halen is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218090478
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:35 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik wil niet zo'n medicijn dat je levenslang moet gebruiken. Ik heb liever fysio, met verwijsbrief, in het basispakket.
Je gaat het niet levenslang moeten gebruiken. Dat hoeft met de huidige medicatie (ozempic) ook al niet.
  Spellchecker dinsdag 1 juli 2025 @ 14:37:21 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218090482
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:34 schreef Chadi het volgende:

[..]
Alleen de diehards. Mensen moeten van jong af aan socializen, voetballen op pleintjes en dingen samen doen. Doe pleintjes vormen een soort lijm.
fatbikes
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:37:46 #211
3542 Gia
User under construction
pi_218090487
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je gaat het niet levenslang moeten gebruiken. Dat hoeft met de huidige medicatie (ozempic) ook al niet.
Ik hoor berichten dat mensen die ermee stoppen weer keihard aankomen.
pi_218090493
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:37 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik hoor berichten dat mensen die ermee stoppen weer keihard aankomen.
Ja. Maar dat komt niet door de medicatie. Dat is gewoon het jo-jo effect die mensen sowieso hebben als ze afvallen. Je moet natuurlijk de levensstijl die je door ozempic hebt kunnen realiseren wel vasthouden.
pi_218090542
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:37 schreef maily het volgende:

[..]
fatbikes
Sowieso een loser als je je kind op zo'n ding zet.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:42:28 #214
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218090545
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 20:21 schreef maily het volgende:
Laat ze fitness eerst maar in het basispakket vergoeden.
En voedingsleer :!
En belasting op zittende beroepen om dit te vergoeden :!
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_218090634
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:37 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik hoor berichten dat mensen die ermee stoppen weer keihard aankomen.
Als je daarna weer oranjekoeken per doos naar binnen gaat schuiven wel, ja.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:57:04 #216
3542 Gia
User under construction
pi_218090709
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:51 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Als je daarna weer oranjekoeken per doos naar binnen gaat schuiven wel, ja.
Ja, en dat doe ik dus niet. Ik houd niet van koek en gebak en ook niet van friet, hamburgers, pizza, shoarma e.d.
Maar weer wel van aardappelen, pasta, goed stuk vlees en op zijn tijd, zeker niet dagelijks, een biertje of een wijntje.
Dat biertje is, denk ik, bij mij de grootste boosdoener, maar met dit warme weer op vrije dagen is zo'n koud biertje, een uiltje of een texel's skuumkoppe zo lekker!!

Wijn verdun ik. Ik koop witte, droge wijn. Doe een halve liter in een karaf van een liter, scheutje suikervrije siroop (lemon) erbij en aftoppen met bruiswater. (uit de kraan, sodastream) Helft alcohol, helft kosten en het smaakt echt lekker fris.

Met uit eten bestel ik witte wijn en sprite. Vul het glas witte wijn aan met sprite.
pi_218090734
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:05 schreef Chadi het volgende:
Laat ze eerst de speeltuintjes en voetbalvelden terug brengen de wijken in. Overal zijn ze gesloopt om ruimte te maken.
Ruimte voor vooral de auto.
pi_218091130
Oh, het zijn heerlijk zijn om gewoon maar iets te slikken en af te vallen!!! Als zeer luie en veels te dikke vrouw is dit wel een droom.

Aan de andere kant helpt mijn overgewicht wel op het werk. Laatst weer zo'n kanspareltje met grote bek, schelden en bedreigen. Ik zei heel kalm: nog 1 woord en ik ga op je zitten. Hij bekeek me van top tot teen en hield wijselijk zijn mond.
pi_218091396
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 15:26 schreef Mikeytt het volgende:
Ze hadden wat zomerse snacks op kantoor. Waaronder een broodje kaaskroket met chilisaus...

Zag er lekker uit, dus maar genomen en geklapt. BAH BAH BAH
Werkelijk zelden zoiets smerigs gehad. Wie heeft deze shit bedacht????????? Echt, ze moeten de uitvinder hiervan vervolgen :r

Dacht dat het een lekker broodje zou zijn vergelijkbaar met een broodje kaassouffle chilisaus... nee -O- :r
Heeft de levensverzekering al contact opgenomen dat het op deze manier niet lang meer gaat duren?
  dinsdag 1 juli 2025 @ 16:14:28 #220
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_218091404
Ik wil een medicijn tegen longkankerfakendetypes....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 1 juli 2025 @ 16:15:34 #221
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_218091411
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 15:40 schreef Ann-Lynn het volgende:
Oh, het zijn heerlijk zijn om gewoon maar iets te slikken en af te vallen!!! Als zeer luie en veels te dikke vrouw is dit wel een droom.

Aan de andere kant helpt mijn overgewicht wel op het werk. Laatst weer zo'n kanspareltje met grote bek, schelden en bedreigen. Ik zei heel kalm: nog 1 woord en ik ga op je zitten. Hij bekeek me van top tot teen en hield wijselijk zijn mond.
:D
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  dinsdag 1 juli 2025 @ 16:45:34 #222
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_218091620
Dikkerdjes moet je fatshamen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 1 juli 2025 @ 17:07:33 #223
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218091813
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 14:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en de volkstuinen die weg gehaald zijn, waar nu huizen komen , of ze al drie jaar bezig zijn voor een vergunning

daar groeit gezondheid , in een voedselbos lopen alleen maar lesbische Groen Links schreeuwers, die niets doen
Nou......

PFAS in gewassen uit moestuinen in Dordrecht, Papendrecht, Sliedrecht en Molenlanden
  dinsdag 1 juli 2025 @ 17:08:29 #224
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_218091827
quote:
ja ik vreet die zooi niet he

ik koop mijn tomaten bij de Aldi
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 1 juli 2025 @ 17:09:44 #225
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218091847
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 17:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja ik vreet die zooi niet he

ik koop mijn tomaten bij de Aldi
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')