quote:Zaterdag 28 juni![]()
18:00 uur – verspringen (m) met Justin Sluijter
18:17 uur – kogelslingeren (v) met Lotte Smink
19:22 uur – 110m horden (m) met Timme Koster
19:49 uur – hoogspringen A/B (m) met Jin van der Lee
19:53 uur – 100m horden (v) met Nadine Visser
20:15 uur – 800m (v) met Eveline Saalberg
20:22 uur – hinkstapspringen (v) met Kellynsia Leerdam
20:37 uur – discuswerpen (m) met Ruben Rolvink
20:41 uur – 400m horden (m) met Nick Smidt
20:59 uur – 400m horden (v) met Cathelijn Peeters
21:20 uur – 4x100m relay (m) met TeamNL
21:38 uur – 4x100m relay (v) met TeamNL
Nu wel ja.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Brotha from anotha motha Sista from anotha momma mista.
Nee Dave. Morgen Donny.quote:
Die duiken na afloop in de steeple bak.quote:
Niet meer en Smidt doet een DSQ 0 pointsquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
Ben er nu ook bij. Staan we nog op kop?
21:20 uur – 4x100m relay (m) met TeamNLquote:
Iedereen die dat kan gaat basketballen of volleyballenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zowat langste mensen op aarde maar we kunnen niet hoogspringen ach
Vroeger viel het stokje nog weleens...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:38 schreef chufi het volgende:
die estafettes hebben we inmiddels goed onder de knie ...
Hup Brittquote:Zondag 29 juni:
18:00 uur – kogelstoten (m) met Yannick Rolvink
18:15 uur – speerwerpen (v) met Dewi Lafontaine
19:00 uur – 200m (v) met Lieke Klaver
19:20 uur – 200m (m) met Xavi M-Ajok
19:40 uur – hoogspringen A/B (v) met Britt Weerman
19:50 uur – 1500m (v) met Maureen Koster
19:59 uur – verspringen (v) met Pauline Hondema
20:13 uur – 1500m (m) met Stefan Nillessen
20:22 uur – speerwerpen (m) met Ryan Jansen
20:40 uur – 3000m steeple chase (v) met Veerle Bakker
21:10 uur – 5000m (m) met Niels Laros
21:46 uur – 4x400m mixed relay met TeamNL
iets te vroeg gejuichtquote:
Voordat je de tijd neemt om 3 uur te lezen: Men heeft de tijd gebaseerd op moment dat ze starte, en niet tijd van het pistool, dus beetje concept van amateurlopers die grote events lopen, waarbij netto tijd ingaat als je met je chip de start paseert.quote:
Jammer van Smidt anders stond je nu derde met uitzicht op de tweede plek.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
iets te vroeg gejuichtWe waren nog aan het discuswerpen
Morgen maken Nelissen en Laros ook een goede kans trouwens op iig top3 (maar ik verwacht meer)
[ afbeelding ]
Namen en rugnummersquote:Op zondag 29 juni 2025 18:18 schreef Szura het volgende:
Poh die Litouwse speerwerpster koekoek @:de_boswachter
Brent Newdick.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Stelling: Beter dan Hooker of Tiny Cox heten?
@:kingroland
Stelling: Klaver moet zich laten ombouwen tot vrouwquote:Op zondag 29 juni 2025 19:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Stelling: Beter dan Hooker of Tiny Cox heten?
@:kingroland
Daar had de commentator een andere mening over ...quote:Op zondag 29 juni 2025 19:08 schreef Redefine het volgende:
Degelijke race. Qua tijd beter dan verwacht.
Die zijn er over twee jaar waarschijnlijk wel weer bij als ze zijn gepromoveerd.quote:
Tja. Die had verwachtingen die nergens op zijn gebaseerd. Haar enige andere 200 meter was heel matig. Dus geen idee waarom ze hier dan opeens een PR zou lopen. 0.13 erboven is dan nog heel aardig.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had de commentator een andere mening over ...
Die is langere afstanden gewend hequote:
Zijn gezicht verraadde dat het niet vanzelf ging iddquote:Op zondag 29 juni 2025 20:15 schreef Redefine het volgende:
Dat was wel echt de tweede plek binnenslepen
Vooral t.o.v. Jansen gaat dat veel punten schelen.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:21 schreef Szura het volgende:
Duitsland gaat nog flink scoren met Mihambo en Weber, kan me niet voorstellen dat we het podium gaan halen
Volgens mij hier maar ik ga geen account aanmaken, droeftoetersquote:Op zondag 29 juni 2025 20:12 schreef skysherrif het volgende:
waar kan je live zien hoeveelste we staan?
Hij zat alleen nog op Bakker te letten.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
De Britse pakt hier de winst zegt hij te vroeg
Foto's?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:53 schreef Zipportal het volgende:
Lieke geen krullen meer. Onder ook? Even een expert erbij halen. @:3rr0r
quote:Op zondag 29 juni 2025 20:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Foto's?
Ik vond (vind?) haar een goed lekker wijf.
v= s/tquote:
Ik las op de kopquote:Op zondag 29 juni 2025 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
v= s/t
(Velocity = distance/Time neem ik aan).
Nederland.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:05 schreef Nober het volgende:
Zeuvende.
Wel land heeft eigenlijk de meeste zeges?
Zal de warmte zijn hehquote:Op zondag 29 juni 2025 21:25 schreef Nober het volgende:
27 seconden achter het CR dus het ging niet heel hard.
Eerste of tweede worden in een race maakt zo niet veel uit nee.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou iets leuker zijn als de punten niet letterlijk aflopen van 16 naar 1.
Doe eens een voorstel.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:
quote:In Formule 1 krijgt de top tien coureurs in een race punten. De winnaar ontvangt 25 punten, de nummer twee 18, de nummer drie 15, en zo verder tot 1 punt voor de tiende plaats.
Hier is de volledige puntentelling:
1e plaats: 25 punten
2e plaats: 18 punten
3e plaats: 15 punten
4e plaats: 12 punten
5e plaats: 10 punten
6e plaats: 8 punten
7e plaats: 6 punten
8e plaats: 4 punten
9e plaats: 2 punten
10e plaats: 1 punt
Wij hebben er nu last van, maar ik vind het juist wel leuk dat de strijd eigenlijk meer gaat over of je random speerwerper 6e in plaats van 10e ipv dat die paar mensen die met kop en schouders boven de rest uitsteken de winst bepalen. Maar goed, het laatste is commercieel waarschijnlijk veel interessanter.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nederland had wel de meeste zeges op onderdelen, maar wordt vrij kansloos 4e.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wij hebben er nu last van, maar ik vind het juist wel leuk dat de strijd eigenlijk meer gaat over of je random speerwerper 6e in plaats van 10e ipv dat die paar mensen die met kop en schouders boven de rest uitsteken de winst bepalen. Maar goed, het laatste is commercieel waarschijnlijk veel interessanter.
Ik zag op Sporza o.a. de altijd vervelende Belgjes.quote:
Ja maar ja, wat dan. Je kan meerkamppuntentelling gaan toepassen, maar dan is het helemaal niet meer interessant of je 2/100 later finisht. Zou in zoverre wel interessantere lange afstanden gaan opleveren dat je als je veel beter bent op de 5k al vanaf de start kan ontsnappen.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:06 schreef DeeBee het volgende:
Erg netjes, toch veel sterke prestaties
En dat een C-ploeg nog 5/6e wordt op een estafette zegt genoeg over de groei vanin de breedte
[..]
Nederland had wel de meeste zeges op onderdelen, maar wordt vrij kansloos 4e.
Op de middenlangeafstand is die puntentelling vooral genaaid, sprinten in een groepje en je verliest zo 5-8 plekken, terwijl je met speerwerpen 15 meter minder kan werpen voordat je zoveel plekken verliest.
We wachten allen op die hordenloper met z’n 31 cm.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:18 schreef Szura het volgende:
Poh die Litouwse speerwerpster koekoek @:de_boswachter
quote:Polsstokspringer Ben Broeders stapt in het huwelijksbootje met Femke Bol
Femke Bol is niet alleen succesvol in de atletieksport, maar ook heel gelukkig in de liefde. Via haar Instagram-account laat de Nederlandse topatlete weten dat ze gaat trouwen met Ben Broeders.
“Mijn persoon voor het leven, voor altijd met jou”, is te lezen bij een foto van Bol met haar aanstaande man, de Belgische polsstokspringer Ben Broeders. De manager van Bol bevestigt dat de atlete is gevraagd, én ja heeft gezegd op het aanzoek.
Bol - die een olympische titel en vier wereldtitels op haar palmares heeft staan als 400 meter loopster - en Broeders gingen vorig jaar kort na de Olympische Spelen van Parijs al samenwonen in de buurt van het Nederlandse Papendal.
En hij Belg?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zolang ze maar Nederlandse blijft.
Wij hebben Vloongod, we hebben hem niet nodig!quote:
Toekomstige kampioenen op de 400 meter polsstokhoogspringen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:10 schreef TargaFlorio het volgende:
En de eventuele kinderen Nederlands.
Meerkampquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toekomstige kampioenen op de 400 meter polsstokhoogspringen?
Weten we überhaupt wel zeker dat Vloon en Broeders 2 verschillende personen zijn?quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Wij hebben Vloongod, we hebben hem niet nodig!
Als je aan KNAU-wedstrijden deel wilt nemen heb je een wedstrijdlicentie nodig en die kan je alleen krijgen in combinatie met een lidmaatschap van een vereniging.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:48 schreef Alpha0 het volgende:
Moet je lid zijn van een club om aan amateur wedstrijden deel te kunnen nemen?
Met tennis is dat niet zo, echter dat is een route waar over het algemeen geen reclame voor wordt gemaakt.
Ik weet zelf ook niet aan welke van de 2 ik wil deelnemen. Sprint onderdelen, welke van de 2 zijn dat?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je aan KNAU-wedstrijden deel wilt nemen heb je een wedstrijdlicentie nodig en die kan je alleen krijgen in combinatie met een lidmaatschap van een vereniging.
Voor lokale hardloopwedstrijdjes en recreatielopen heb je geen licentie nodig.
In hoeverre atletiekwedstrijden (met de niet-hardloop-onderdelen) wel of geen KNAU-wedstrijden zijn weet ik niet.
Het zat wat betreft die comeback ook wel mee dat Nuguse (en Habz) te hard gingen omdat hij voor het wereldrecord ging en dat hij ook nog eens begon te juichen op de streep in plaats van te finishen. Maar alsnog heeft Laros het wel zelf gehaald door vroeg de kop te pakken achter de twee voorop, gewoon de bijna complete wereldtop gewoon te lossen en een bijzonder goede tijd te lopen.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zei tegen mevrouw Pippen “als dit Femke Bol was, had ik er nog wel in geloofd”. Flikt die Laros het toch. Hele, hele mooie overwinning hoor.
Was sowieso een leuk atletiekavondje. Ik kende die Amerikaanse winnares op de 100 meter helemaal niet. Is dat raar?
Was toch niet echt juichen ?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zat wat betreft die comeback ook wel mee dat Nuguse (en Habz) te hard gingen omdat hij voor het wereldrecord ging en dat hij ook nog eens begon te juichen op de streep in plaats van te finishen. Maar alsnog heeft Laros het wel zelf gehaald door vroeg de kop te pakken achter de twee voorop, gewoon de bijna complete wereldtop gewoon te lossen en een bijzonder goede tijd te lopen.
Ah dat viel bij het NOS beeld niet opquote:
Gadver... zuur is dat zeg...quote:Op maandag 7 juli 2025 18:32 schreef Szura het volgende:
Schmidt moet een jaar revalideren, geopereerd aan een afgescheurde achillespees
Op 14 wel. Op 402 al om 20.00 uur.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:41 schreef H.Vviv het volgende:
Begin gemist. Dacht dat het pas om 20.30 begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |