Het zat wat betreft die comeback ook wel mee dat Nuguse (en Habz) te hard gingen omdat hij voor het wereldrecord ging en dat hij ook nog eens begon te juichen op de streep in plaats van te finishen. Maar alsnog heeft Laros het wel zelf gehaald door vroeg de kop te pakken achter de twee voorop, gewoon de bijna complete wereldtop gewoon te lossen en een bijzonder goede tijd te lopen.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zei tegen mevrouw Pippen “als dit Femke Bol was, had ik er nog wel in geloofd”. Flikt die Laros het toch. Hele, hele mooie overwinning hoor.
Was sowieso een leuk atletiekavondje. Ik kende die Amerikaanse winnares op de 100 meter helemaal niet. Is dat raar?
Was toch niet echt juichen ?quote:Op zondag 6 juli 2025 14:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zat wat betreft die comeback ook wel mee dat Nuguse (en Habz) te hard gingen omdat hij voor het wereldrecord ging en dat hij ook nog eens begon te juichen op de streep in plaats van te finishen. Maar alsnog heeft Laros het wel zelf gehaald door vroeg de kop te pakken achter de twee voorop, gewoon de bijna complete wereldtop gewoon te lossen en een bijzonder goede tijd te lopen.
Ah dat viel bij het NOS beeld niet opquote:
Gadver... zuur is dat zeg...quote:Op maandag 7 juli 2025 18:32 schreef Szura het volgende:
Schmidt moet een jaar revalideren, geopereerd aan een afgescheurde achillespees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |