Zal de warmte zijn hehquote:Op zondag 29 juni 2025 21:25 schreef Nober het volgende:
27 seconden achter het CR dus het ging niet heel hard.
Eerste of tweede worden in een race maakt zo niet veel uit nee.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zou iets leuker zijn als de punten niet letterlijk aflopen van 16 naar 1.
Doe eens een voorstel.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:
quote:In Formule 1 krijgt de top tien coureurs in een race punten. De winnaar ontvangt 25 punten, de nummer twee 18, de nummer drie 15, en zo verder tot 1 punt voor de tiende plaats.
Hier is de volledige puntentelling:
1e plaats: 25 punten
2e plaats: 18 punten
3e plaats: 15 punten
4e plaats: 12 punten
5e plaats: 10 punten
6e plaats: 8 punten
7e plaats: 6 punten
8e plaats: 4 punten
9e plaats: 2 punten
10e plaats: 1 punt
Ik denk de geselecteerde Blake, Dorothea, Franke en Van der Schootquote:
Wij hebben er nu last van, maar ik vind het juist wel leuk dat de strijd eigenlijk meer gaat over of je random speerwerper 6e in plaats van 10e ipv dat die paar mensen die met kop en schouders boven de rest uitsteken de winst bepalen. Maar goed, het laatste is commercieel waarschijnlijk veel interessanter.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nederland had wel de meeste zeges op onderdelen, maar wordt vrij kansloos 4e.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wij hebben er nu last van, maar ik vind het juist wel leuk dat de strijd eigenlijk meer gaat over of je random speerwerper 6e in plaats van 10e ipv dat die paar mensen die met kop en schouders boven de rest uitsteken de winst bepalen. Maar goed, het laatste is commercieel waarschijnlijk veel interessanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |