abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218000435
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:00 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Volgens mij is Piri degene met de radicale denkwijze. Dat blijkt ook wel als je nota bene D66 én Volt niet meekrijgt met zo'n motie. Het zegt dus ook / eerder iets over hen die wél voor stemden.

Wie de schoen past..
Dat Volt en D66 hierin niet meegaan laat vooral hun hypocrisie en gebrek aan ruggengraat zien. Ze willen blijkbaar alleen maar de mooie schijn maken met standpunten over internationaal recht. Maar als het internationaal recht even niet uitkomt dan staan ze er dus toch niet voor.
pi_218000446
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
In oktober is iedereen de motie van Piri vergeten

storm in een glas water op dit moment
Yeşilgöz, Bontenbal, Wilders, Bikker en misschien ook Jetten zullen er wel voor zorgen dat niemand dit vergeet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_218000453
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
'Toppers'
Ja, partijtoppers. Groter dan Piri, die met haar solo-actie ook nog eens de fusie in gevaar brengt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_218000455
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:04 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Ik heb het ook niet enkel over pro Israel figuren. Niet iedereen die niet pro-palstina is, is meteen pro Israel. Ik denk oprecht dat het het gros van mensen in NL niet zoveel kan schelen. Voor hen is Gaza is weinig anders dan Soedan of Jemen. Ik ben bijvoorbeeld ook zo iemand.
Hoe is het niet anders, wij dragen actief bij aan het conflict door wapens te leveren. Dat is bij de andere conflicten die je noemt niet zo.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:07:22 #55
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218000457
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het schijnt toch vooral een solo-actie van Piri te zijn geweest, al heeft ze het wel van te voren aan de fractie gemeld. En Piri is echt PvdA.
Waarmee ze de glazen van een regeringsdeelname wel redelijk ingooien. De club van Wilders is een onbetrouwbare partner om mee samen te werken, maar met een partij waar de inhoudelijke verdeeldheid zo groot is en publiekelijk (in de Kamer en in de media) wordt uitgevochten kan het ook nogal lastig zijn. Daar zullen zowel Yesilgöz als Bontenbal toch wel wat bedenkingen bij hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218000470
Het is wel te merken waarom de Nederlandse kiezer zo vergeetachtig en hardleers is. Wat een waan van de dag zeg. Wow PvdA een motie die om onduidelijke redenen controversieel wordt verklaard. Meteen zijn ze bijna net zo onbetrouwbaar en moeilijk mee te regeren als de PVV :')
pi_218000472
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:05 schreef Hanca het volgende:

[..]
Yeşilgöz, Bontenbal, Wilders, Bikker en misschien ook Jetten zullen er wel voor zorgen dat niemand dit vergeet.
Jij denkt dat de kiezer hier wakker van gaat liggen, zeker na wat Israël zelf aan het veroorzaken is in dat gebied

Het wordt allemaal groter gemaakt dan het in werkelijkheid is en dat voornamelijk de rechtse media die de overhand heeft en die de bui al zien hangen dat pvda de grootste gaat worden

die proberen elke scheet van links op te blazen

de kiezer bepaalt in oktober

en op dit moment is de nederlandse poltiek zo dat partijen zelfs in staat zijn geweest met de extreem rechtse gekkies van pvv te gaan regeren

zo moeilijk zal het niet zijn om straks een kabinet met de pvda groenlinks te gaan vormen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218000479
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:04 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Ik heb het ook niet enkel over pro Israel figuren. Niet iedereen die niet pro Palestina is, is meteen pro Israel. Ik denk oprecht dat het het gros van mensen in NL niet zoveel kan schelen. Voor hen is Gaza is weinig anders dan Soedan of Jemen. Ik ben bijvoorbeeld ook zo iemand.
Dat zal, maar dat is een ander standpunt dan je eerder verkondigde. Namelijk dat schromelijk onderschat wordt hoeveel mensen pro-Israël zijn. Dus je bent je eigen doelpalen aan het verschuiven.

Voor de mensen die het wel wat kan schelen of er iets van vinden ziet het er toch echt anders uit dan wat jij beweerde.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)israel-gaza-veldkamp
pi_218000483
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Hoe is het niet anders, wij dragen actief bij aan het conflict door wapens te leveren. Dat is bij de andere conflicten die je noemt niet zo.
De Iron Dome is geen wapen. Hoe jij het ook wil framen.
pi_218000487
Ach het midden in Nederland doet ook altijd gezellig mee in het links bashen. En dan vraagt men zich toch af waarom we alleen maar naar rechts hollen.
pi_218000495
quote:

[..]
Geen enkel probleem, dan mag dat clubje het toch weer lekker proberen met elkaar. Dan krijgen we een kabinet waar de Nederlander weer van mag smullen.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:11:48 #62
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_218000497
quote:
Nou en. Daarbij is het een luchtVERDEDIGINGSsysteem.
pi_218000501
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ook defensieve wapens zijn wapens. Los van wat je van de motie vindt. Laten we bij de feiten blijven.
pi_218000502
quote:

[..]
Het helpt Israel bij hun offensieve mogelijkheden. De beste aanval is een goede verdediging. Het zijn wel degelijk wapens, raketten. Ik frame niet meer dan jij.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:12:46 #65
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218000507
quote:

[..]
Ze krijgen hun verkiezingscampagne op een presenteerblaadje aangeboden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218000508
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:11 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nou en. Daarbij is het een luchtVERDEDIGINGSsysteem.
Ja is een anti-tankraket ook geen wapen dan? Omdat het verdediging tegen tanks is?
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:13:20 #67
38496 Perrin
pi_218000512
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja is een antitankraket ook geen wapen dan? Omdat het verdediging tegen tanks is?
Die kun je ook offensief inzetten, flappie.
pi_218000520
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat maakt voor de definitie niets uit, Harrie.
pi_218000521
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Luchtverdediging toch ook. Stel je valt een land binnen. En je rolt je luchtverdediging naar voren om ook daar te verdedigen. Voilá.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:14:48 #70
38496 Perrin
pi_218000523
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat maakt voor de definitie niets uit, Harrie.
Het maakt mij nogal uit of je een bevolking hun verdediging tegen continue aanvallen van hun buurlanden wil saboteren..
pi_218000525
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:14 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het maakt mij nogal uit of je een land hun verdediging wil saboteren..
Ja, maar een wapen is dan nog steeds een wapen.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:15:39 #72
38496 Perrin
pi_218000531
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Luchtverdediging toch ook. Stel je valt een land binnen. En je rolt je luchtverdediging naar voren om ook daar te verdedigen. Voilá.
Ja die Iron Dome die nemen ze overal mee naartoe. Inklappen en wegwezen. Het niveau daalt steeds verder.
pi_218000534
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ach het midden in Nederland doet ook altijd gezellig mee in het links bashen. En dan vraagt men zich toch af waarom we alleen maar naar rechts hollen.
Dit is toch echt Piri zelf. Als je mij had gevraagd hoe GL-PvdA kon voorkomen dat ze groot zouden worden en meeregeren in het volgende kabinet, had 'radicale moties over buitenlandbeleid, vooral Israël' op 1 gestaan. Iedere campagnestrateeg snapt dat dit de domste actie is die de fractie kon doen.

Boos worden over Israël: prima. Een motie indienen voor economische sancties, meer sancties tegen Israëlische ministers of zelfs het officieel verklaren dat Israël genocide pleegt: dat was allemaal prima geweest. Dit niet. En dat wist Piri best. Ze verklaarde zelf een paar weken geleden nog dat dit te ver zou gaan.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:16:40 #74
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_218000540
quote:

[..]
Wij leveren helemaal geen wapens aan Israël. Wij leveren -als onderdeel van onze wereldwijde rol bij het F35 programma - reserveonderdelen voor één type jachtvliegtuig. Onder andere aan Israël.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_218000546
Voor mij is het heel simpel

Waarom moet Nederland Israël steunen in zo een luchtverdedigingssysteem terwijl Iran zo ding niet heeft en de Israëlisch gevechtsvliegtuigen overal die bommen kunnen pleuren boven Iran???

waarom?

waarom?

laten we er gewoon een gelijke strijd van maken zou ik zeggen......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218000551
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:14 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het maakt mij nogal uit of je een bevolking hun verdediging tegen continue aanvallen van hun buurlanden wil saboteren..
Wie wil er sabboteren dan? Dat wij niet meer zouden bijdragen aan de bewapening van Israel maakt niet dat de motie is dat wij Israels verdediging zouden moeten saboteren. Het mag overduidelijk niet om de inhoud van de motie gaan. Nee het blijven woordspelletjes.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:18:43 #77
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_218000565
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat zal, maar dat is een ander standpunt dan je eerder verkondigde. Namelijk dat schromelijk onderschat wordt hoeveel mensen pro-Israël zijn. Dus je bent je eigen doelpalen aan het verschuiven.

Voor de mensen die het wel wat kan schelen of er iets van vinden ziet het er toch echt anders uit dan wat jij beweerde.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)israel-gaza-veldkamp
Maat, leer lezen. Ik schreef letterlijk dit:

quote:
Ik denk dat jij, net als o.a. de fractie van GL/PvdA, schromelijk onderschatten hoe weinig mensen Gaza belangrijk vinden / hoeveel mensen er pro-Israël zijn.
Met je doelpalen verschuiven :W

zaterdag 21 juni 2025 @ 11:18:49 #78
38496 Perrin
pi_218000566
Iedereen die de gehele Israëlische bevolking het slechtste toewenst, is iig voor mij iemand om met een grote boog omheen te lopen.
pi_218000573
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:18 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Maat, leer lezen. Ik schreef letterlijk dit:
[..]
Met je doelpalen verschuiven :W
Misschien even doorlezen. Na dat dikgedrukte. Of lees je daar 'per ongeluk' overheen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2025 11:20:01 ]
pi_218000583
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:16 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Wij leveren helemaal geen wapens aan Israël. Wij leveren -als onderdeel van onze wereldwijde rol bij het F35 programma - reserveonderdelen voor één type jachtvliegtuig. Onder andere aan Israël.
Als we geen wapens leveren is er ook geen probleem met motie Piri. Want die gaat enkel over het niet meer leveren van wapens aan Israel. Wat we volgens jou al niet doen. Dus een motie om niks.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:21:19 #81
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_218000590
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:

Waarom moet Nederland Israël steunen in zo een luchtverdedigingssysteem terwijl Iran zo ding niet heeft en de Israëlisch gevechtsvliegtuigen overal die bommen kunnen pleuren boven Iran???

waarom?

waarom?

Het is niet eerlijk.... Boehoe...

Het staat Iran vrij om zo'n systeem op te tuigen.

Binnenkort maar met Rusland om de tafel om de wapens eerlijk te verdelen want anders is het allemaal niet eeerluuk...
pi_218000596
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:18 schreef Perrin het volgende:
Iedereen die de gehele Israëlische bevolking het slechtste toewenst, is iig voor mij iemand om met een grote boog omheen te lopen.
ik denk dat niemand tegen Israël was in het verleden, alleen ze hebben het zelf verneukt de afgelopen 2 jaar

hoever kan je een land laten gaan

en dan constant het excuus gebruiken dat andere ze willen vernietigen

dat excuus gebruiken ze al 1000den jaren als je de geschiedenisboeken erbij pakt en dat zou ze bepaalde rechten moeten geven wat anderen niet hebben?
pi_218000600
quote:
Dat heb ik bij iedereen die welke bevolking dan ook het slechtste toewenst. Denk dat daar het meten met twee maten al snel om de hoek komt kijken.
pi_218000605
quote:
Ja ook een mooie verdraaien. Niet meer willen bijdragen aan Israels terreur is het slechtste toewensen aan Israel?
Als dat zo is dan is tegen deze motie zijn de Palestijnen het slechtste toewensen en daar zitten ze toch al vrij dicht in de buurt. Gaza is een giga-concentratiekamp op dit moment.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:23:07 #85
38496 Perrin
pi_218000610
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat heb ik bij iedereen die welke bevolking dan ook het slechtste toewenst. Denk dat daar het meten met twee maten al snel om de hoek komt kijken.
Je zult mij niet over meten met twee maten horen klagen, maar idd. Alle mensen die de hele bevolking van een land of hele bevolkingsgroepen het slechtste toewensen zijn mensen die je zou moeten vermijden als de pest.

Inclusief alle lui die deze motie steunen. Inclusief alle mensen die Gaza uitgeroeid willen zien.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:23:36 #86
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_218000621
quote:
Dat doet niemand toch?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:24:40 #87
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_218000633
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Misschien even doorlezen. Na dat dikgedrukte. Of lees je daar 'per ongeluk' overheen.
Dat zijn twee verschillende dingen hè? Ik stel: men onderschat:
1) hoe weinig mensen er om Gaza geven
2) hoeveel mensen er pro Israel zijn

Nergens zeg ik iets over groei van die laatste groep, of überhaupt van die groepen. Ik zeg alleen dat een bepaald deel van de kamer die twee verschillende sentimenten (heeft) onderschat, en de impliciete veronderstelling is vervolgens dat ze het op basis van die onderschatting hebben aangedurfd een radicale motie in te dienen. Aangezien die motie zelfs niet door hun politieke medestanders wordt gesteund, blijkens uit het aantal stemmen dat die motie haalde, bewijst mijn gelijk, namelijk dat men het eerder genoemde sentiment inderdaad onderschat heeft.

Of men heeft ondanks dat men het wel wist politieke zelfmoord willen plegen, dat kan ook. Enfin; je speelt inmiddels op de man en niet langer op de bal dus de argumenten zullen wel op zijn. Ik ga ze iig niet meer herhalen. Immers, quod erat demonstrandum. Al een keer of drie inmiddels.

zaterdag 21 juni 2025 @ 11:25:06 #88
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218000639
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Een liberale democratie vermoord niet 40.000 onschuldige mensen in 2 jaar. Een liberale democratie hongert geen 2 miljoen mensen uit een liberale democratie bombardeert niet elk ziekenhuis in een streek een liberale democratie laat journalisten toe. Israel pleegt meer terreur dan het moet ondergaan.
[..]
Hmm, bijzonder. Het VK en de VS hebben tienduizenden Duitsers gedood in een paar dagen tijdens de bombardementen in Duitsland. Om nog maar te zwijgen over de bombardementen van Hiroshima en Nagasaki. En toch zijn deze landen natuurlijk democratieën. Jouw claim klopt dus niet.

En mbt deze oorlog Israël natuurlijk niet schuldig aan alle overbodige burgerslachtoffers, dit komt juist doordat de Palestijnen nota bene hun eigen burgers opofferen in een poging hun terroristen te beschermen. Dat is een oorlogsmisdaad. Elke partij heeft namelijk zelf de verplichting een scheiding te maken tussen hun burgers en hun strijders, de Palestijnen laten dit na.
quote:
[..]
Israel roept al meer dan 30 jaar op om de regering in Iran omver te werpen. Dat ze over en weer elkaar het ligt in de ogen niet gunnen maakt ze beide fout.
Dit is natuurlijk gewoon niet waar. Dit sluit weer aan bij wat ik eerder zij dat jij wat de partijen die tegen Israël strijden doen en zeggen aangrijpt om vervolgens te stellen dat Israël dit doet.
quote:
[..]
In Israel worden kinderen net zo goed opgevoed met racistisch gedachtegoed waardoor ze Palestijnen niet als medemensen zien, dat weet je ook best. Zonder racisme dat in de haarvaten van je samenleving zit kun je je buren niet aandoen wat Israel de Palestijnen aan doet. Je merkt ook dat Israel de eigen terreur amper waarneemt en de terreur die ze ontvangen gigantisch opblaast.
[..]
Nee hoor, dat is niet het geval. Israëlische scholen zijn Westers ingesteld en daarnaast zijn er zelfs talloze meertalige scholen waar er wordt geprobeerd Arabische en Joodse kinderen samen te brengen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:25:09 #89
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_218000641
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als we geen wapens leveren is er ook geen probleem met motie Piri. Want die gaat enkel over het niet meer leveren van wapens aan Israel. Wat we volgens jou al niet doen. Dus een motie om niks.
Je weet zelf hoe al die activisten als een bok op de haverkist duiken als ze maar denken dat ze het gelijk aan hun zijde hebben...

Rechtszaak tegen Nederlandse staat: stop levering voor F-35’s
pi_218000643
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:23 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je zult mij niet over meten met twee maten horen klagen, maar idd. Alle mensen die de hele bevolking van een land of hele bevolkingsgroepen het slechtste toewensen zijn mensen die je zou moeten vermijden als de pest.

Inclusief alle lui die deze motie steunen. Inclusief alle mensen die Gaza uitgeroeid willen zien.
De politieke heisa rond deze motie is inmiddels groter dan de heisa rond het kabinetsbeleid/standpunt. Dat zegt wel genoeg.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:26:12 #91
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218000646
quote:

[..]
Verdedigingswapen
1) Afweer 2) Schild

Gevonden op: https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Verdedigingswapen/1
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:26:30 #92
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_218000649
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja joh, lekker mobiel systeem wel... :')
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:26:38 #93
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_218000651
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Precies, een motie om niets. Een zuiver populistische motie dus. Vandaar de ontploffing in het gezicht van de partij die de laatste jaren aan het strijden was tegen de populisten.

zaterdag 21 juni 2025 @ 11:27:13 #94
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:27:39 #95
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218000662
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:

waarom?

waarom?

Misschien had men daar wat geld in moeten stoppen in plaats van het verrijken van uranium in een ondergronds laboratorium.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218000670
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Misschien had men daar wat geld in moeten stoppen in plaats van het verrijken van uranium in een ondergronds laboratorium.
Tja sommige landen krijgen nukes, anderen moeten ze maken. Dus daar zit wat verschil in ontwikkelingstijd.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:30:14 #97
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218000678
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
Done.
Verdedigingswapens en aanvalswapens zijn allebei wapens waarde Achja. Het is geen woordspelletje.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 11:36:28 #98
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_218000733
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Verdedigingswapens en aanvalswapens zijn allebei wapens waarde Achja. Het is geen woordspelletje.
Correct, en als je goed opgelet had ging het om "offensief" gebruik. Jullie maken er een woordspelletje van.
pi_218000734
De motie Cohen e.a. is op een vage manier afgevoerd naar het gezamenlijke congres, dus die gaat weggestemd worden.
graag op anoniem
pi_218000747
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Om tegen Israël te zeggen dat ze maar een paraplu opsteken als er raketten aan komen vliegen? Wat denk je zelf?
Dat is natuurlijk niet wat er met die motie bereikt zou worden, het is vermoedelijk niet zo dat het raketschild na die motie direct stilligt. Dit was tijdelijk en bedoeld om druk op Israël te zetten. Dat staat ook gewoon in de motie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')